Starten met IUI eind 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juf89, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jaaa vond ik ook. Al moet ik niet alles op google geloven :rolleyes::|

2. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Ik hoop het ook echt voor je!! Ben zo benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen. Hopelijk kun je binnenkort ook starten met IUI!
    Ik herken wel wat je zegt. Ik ben er ook veel mee bezig. Heb nu m'n hoop gesteld op IUI, en eigenlijk vooral op IVF. Dat geeft deze maand ook wel wat rust, ga er totaal niet vanuit dat ik zwanger word deze maand.
    Ik heb trouwens wel vaker gehoord dat mensen juist heel erg negatief waren, en dat het toch raak was die maand. Dus zou me dat niet al te erg zorgen om maken hoor, denk niet dat dat het zwanger worden beïnvloed.

3. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Ja precies! Dat is dan weer overal hetzelfde, het duurt eeeeuwen voor ze je eens helpen :|
    Ah, ok! Ik dacht iets met meerlingen ofzo, omdat het leek alsof je het in die context zei...

4. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Hahaha :D

Maan14 vindt dit leuk.
  5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha ik ben een lozer, ik las wat hebben ze je voorgeschreven dan. Ipv wat is je voorgeschiedenis.

Onze zoon is spontaan met 32 weken geboren. En ik heb een geleidings afwijking aan mijn hart echter is mijn pompfunctie goed dus vinden ze dat ik gewoon zwanger mag raken ook evt van een meerling.

6. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Gelukkig maar!! Had ik toch goed gelezen wat je zei :p nu is alles weer duidelijk ;)

Maan14 vindt dit leuk.
  7. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nee dat was menopur nu spuit ik gonal f en begin op 100 en dan naar 75 en dan naar 62,5 dus kan je nagaan, met menopur moest ik 150 spuiten voordat er iets gebeurde. Maar ik ga nu iets anders gebruiken weet nog niet de naam, maar moet meer lijken op menopur

Maan14 vindt dit leuk.
  8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké sorry voor alle vragen hoor. Ik spuit straks follitropine dat is de werkzame stof tenminste. Ben benieuwd wat je nu moet gaan spuiten.

9. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Geen probleem hoor! Ja dat is idd de werkzame stof die erin zit, weet je de naam niet? De meesten gebruiken gonal f volgens mij. Ik ben ook benieuwd wat ik ga krijgen.

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jawel hoor ovaleap word het. Maar de werkzame stof is het belangrijkste.

11. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Oja gonal is hetzelfde.

12. truusjee

truusjee Niet meer actief

Ik ook nog niet! Morgen hopelijk! We klussen wel gezellig Hihi

Maan14 vindt dit leuk.
  13. truusjee

Klopt ik heb het ook al “opgegeven” de normale manier! Ondanks dat gaat t klussen wel een stuk soepeler. minder druk zit er denk ik ook.

Wie weet is het ondanks alle negativiteit gebeurd er wel een wonder Hihi.

Hou jullie op de hoogte

Dankje wel voor jullie lieve woorden en steun ❤️

Juf89 en Maan14 vinden dit leuk.
  14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit meis!! We blijven hopen. Hier ook al "opgegeven" hoor. Hier is vrijen gelukkig geen enkel probleem, ondanks MMM doen we het vaak en ook altijd op de dag van de IUI savonds nog een keer. Maar heb allang ons "lot" in de handen van de artsen gelegd.

truusjee en Maan14 vinden dit leuk.
  15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik weet dat het natuurlijk moet kunnen dus stiekem is de hoop er elke maand weer. Al zeg me gevoel dat iui straks werkt en mijn slijm gewoon vijandig blijkt ofzo.

Snoepjes vindt dit leuk.
  16. Juf89

Juf89 Actief lid

27 okt 2018
    355
    178
    43
    Vrouw
    Lopen we tot nu toe nog gelijk op :) ik heb wel iets oploop op m'n testen, maar nog niet echt een oosoposit ovulatietest tot nu toe... Wel veel vruchtbaar slijm, echt van dat rekbare zegmaar. Als ik alleen daar naar zou kijken, zou je zeggen dat m'n eisprong nu al is. Wij klussen ook gezellig ja :D ben benieuwd wanneer jouw eisprong is!

17. truusjee

Jaaa dat denk ik ook bij mij!!!

18. truusjee

Weer niet vandaag! Zit nu op dag 17! Normaal had ik m nu gehad. Ik maak me beetje zorgen... te vroeg begonnen met clomid of is clomid een beetje zijn werking aan het kwijt raken? Ben Zo blij dat ik vrijdag naar het ziekenhuis mag :confused:

19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Het kan helaas zo zijn met Clomid dat je er na een paar rondes niet goed meer op reageert. Ik had dat ook. Eerste 2 keren ging prima, daarna was het gedaan met de pret. Daarom toen de overstap op injecties en dat kunnen ze tussentijds nog ophogen. Dat is wel het "fijne" eraan. Wel fijn dat je vrijdag naar het zkh mag!

20. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik had ook superveel vertrouwen in IUI maar nu na 3x ben ik al minder enthousiast :oops: Ben soms bang dat bijvoorbeeld mijn eitjes niet goed doordringbaar zijn ofzo. Heb er zo de balen in.. hoop nog steeds op 3x scheepsrecht, maarja denk dat IVF ons nog beter gaat helpen. Hoop zo dat het voor jullie wel meteen bingo is!

Juf89 en truusjee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina