starten met IUI februari 2019

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shar91, 20 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Ah oke, dankjewel voor je bericht! Bij mij was dus DPO dag 9. Niet verwacht zo snel, maar misschien vind ik het ook wel beter dat ik dan niet tot dag 14 ofzo hoefde af te wachten. En vlot weer door kan..
    Ik heb volgende week di. De echo van dag 10. Dus testen is nog ver weg.

In mijn ziekenhuis doen ze 6x IUI. Bij jullie ook allemaal? En in welke ronde zitten jullie nu?

2. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Dankje voor je bericht!
    Oké, dan was DPO bij mij 9 dagen.
    Opzich niet erg dat ik niet 2 weken hoefde af te wachten, want dat lijkt me lastig. Laat me dan inderdaad maar zo snel mogelijk weten dat het mislukt is en we door kunnen.

In de hoeveelste ronde zitten jullie nu allemaal? En hoeveel x IUI doet jullie ziekenhuis?

3. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Sorry, dubbel bericht... Krijg hem niet weg ;)

4. Deesje1987

Deesje1987 Actief lid

27 aug 2018
    263
    128
    43
    Vrouw
    De laatste 2 keer werd ik na 14 dagen ongesteld. Ik heb er in dit ziekenhuis waar ik nu zit 3 gehad. Zit nu in me 2e week en mag de 13de testen mocht het niet doorzetten. Mocht het mislukken dan hebben we eerst een evaluatie maar dan gaan we gewoon door. Gelukkig hebben we de afspraak voor het gesprek in de week dat ik ongesteld moet worden.. Nja moet ik hoop het niet. Maar dan kunnen we gelijk door ipv een maand er tussen. Ik dacht dat ze er 6 doen maar kan goed zijn dat het er meer zijn zei de verpleegkundige.

Hoe gaat het dames?

5. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    IUI 3 helaas niet gelukt, door naar ronde 4..

@Hannyke Welkom. Bij mij in het ziekenhuis doen ze ook zes keer IUI en wij zitten nu dus op de helft. Ik had ook elke keer al heel vroeg bloedverlies en heb daar nu Utrogestan voor gekregen, want als je LF te kort is dan krijgt een eventueel bevrucht eitje niet voldoende tijd om goed in te kunnen nestelen. Nu 14 dagen na de IUI heb ik nog geen druppel (oud)bloed gespot, dus de Utrogestan heeft goed z'n werk gedaan. Al hoop ik dat het vandaag wel doorbreekt zodat ik een nieuwe afspraak kan inplannen.
    Succes met de echo vandaag.

@Ninn22 en @Deesje1987 Hoe gaat het nu met jullie??

6. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Heb jij zelf aangegeven dat het zo snel was steeds? Of letten die artsen daar op?

7. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Wie spuit er ook gonal f?
    En weet of hoofdpijn daar een bijwerking van is? Ik kan het niet echt vinden op internet, maar loop al dagen met koppijn.

8. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Het ziekenhuis let daar niet op, ik heb het zelf 3 a 4 keer moeten benoemen voordat ik uiteindelijk de utrogestan kreeg voorgeschreven.

9. Deesje1987

Deesje1987 Actief lid

27 aug 2018
    263
    128
    43
    Vrouw
    @Shar91 ohh war mega *** zeg!! :(:(
    Hier ben ik ook bang dat het mislukt is. Verlies nog geen bloed ofzo maar heb zo'n gevoel. Voel nog steeds vanalles dat wel maar het is me gevoel die 't zegt. Drie dagen geleden had ik, sorry dat ik het zeg, dik wit slijm verlies dat hield na 2 dagen op en vandaag heb ik het weer.
    Maar wat het betekend..

10. Ninn22

Ninn22 Lid

17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Oh @Shar91 wat balen, hoe gaat het met je?
    @Deesje1987 ik hoop dat je gevoel niet klopt. Slijmverlies kan ook positief zijn he. Ik duim voor je.
    @Hannyke bij mij is niet echt besproken hoeveel IUI pogingen, maar ik verwacht ook 6.

Met mij gaat het wel ok. Morgen een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
    Ik merk dat het me allemaal niet in de koude kleren gaat zitten. Regelmatig schiet me door mijn hoofd wat als het allemaal niet lukt. Daar wil ik eigenlijk helemaal niet aan denken.

11. Deesje1987

Deesje1987 Actief lid

27 aug 2018
    263
    128
    43
    Vrouw
    Dat ken ik ook wel @Ninn22 je wil er idd niet mee bezig zijn maar toch spookt dat geregeld door je hoofd.

Ja ik weet het niet deze keer. Tis raar dat na me eisprong ik die witte slijm had toen 2 dagen niet en nu wel weer

12. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Hier ook: wat als het allemaal niet lukt...

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej Hannyke. Via deze weg wil ik je ook even een hart onder de riem steken . Mssn is het antwoord al gegegeven maar als je te vroeg ongesteld wordt kunnen ze je mssn utrogestan voorschrijven om de LF te verlengen (luteale fase). Ik duim ontzettend voor jullie en natuurlijk voor alle andere meiden!
    Ikzelf ben ook met behulp van IUI zwanger geraakt van mijn eerste kindje dus ik weet heel goed wat jullie doormaken! Succes ladies! (L)

Deesje1987, Ninn22 en Sara190 vinden dit leuk.
  14. Deesje1987

Deesje1987 Actief lid

27 aug 2018
    263
    128
    43
    Vrouw
    Jaa het is niet zomaar iets wat je doet. Veel mensen die er niks mee te maken hebben denken dat het een makkie is maar het is echt lang niet zo makkelijk en opzich best emotioneel slopend. Althans zo ervaar ik het momenteel.

15. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Dankje @paniekertje voor de tip. Ik heb zaterdag weer IUI en als ik dan weer vroeg ongesteld wordt ga ik daar wel ff naar vragen .

Ff een heel andere vraag... Ik heb wel momenten dat ik kan janken.. maar m'n vriend, terwijl er voor hem toch meer haast bij is, is er behoorlijk nuchter onder... Ja het is flink balen dat het niet lukt, maar hij is er minder mee bezig dan ik, en hij wil het ook wel echt graag hoor, daar niet van.

Maar ik ben benieuwd, hoe zit het met jullie mannen? Hoe gaan zij ermee om?

16. Ninn22

Ninn22 Lid

17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Ja ik op het moment ook. Maar het kan zomaar morgen weer anders voelen. Het schiet een beetje op en neer.
    Hoe gaat het met je? Wanneer mag je testen?

@Hannyke Ik ben alleenstaande, dus ik sta alleen in het traject.

@Shar91 Hoe gaat het met je?

17. Deesje1987

Deesje1987 Actief lid

27 aug 2018
    263
    128
    43
    Vrouw
    Ja klopt idd. Ik mag aankomende maandag testen mocht het niet doorzetten maar ben een beetje bang dat 't alsnog gaat doorzetten.

18. Ninn22

Ninn22 Lid

17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Ik duim voor je!

Deesje1987 vindt dit leuk.
  19. babyiui

babyiui Lid

9 mei 2019
    5
    3
    3
    hey!

ik wil me graag aansluiten bij deze groep!
    spannend allemaal, ik heb op 4 mei me eerste iui gehad,
    mijn vrouw en ik zijn al een tijdje bezig toen was de kliniek waar we bezig waren failliet gegaan! dus nu worden we gelukkig geholpen in het ziekenhuis!
    helaas is het voor ons ook erg duur omdat we gebruik maken van een sperma donor dus elke poging kost voor ons €1000 maar het is echt onze wens om zwanger te worden dus we hebben het er graag voor over we hebben nu voor 3 pogingen gekocht dus het word heel erg spannend als ik zo alle verhalen op internet lees!
    ik hoop dat we dit jaar allemaal goed nieuws krijgen het is al moeilijk genoeg!

Deesje1987 en Ninn22 vinden dit leuk.
  20. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Welkom en heel veel succes!!!

Deel Deze Pagina