starten met IUI februari 2019

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shar91, 20 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Succes @babyiui !

    Hoe gaat het met de andere dames?
     
  2. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Heel veel succes @babyiui
    Hier gaat het toch nu toe goed. Nog niks gezien... De laatste 2 x ben ik 2 dagen voor de officiële test datum ongesteld geworden, mag ik maandag testen. Maar het kan alle kanten nog op. Fingers crossed
     
    Ninn22 vindt dit leuk.
  3. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Langzaam word ik gekker en gekker. Er is nog steeds niks te bekennen ik wil nog wachten met testen tot morgen want dan mag ik officieel pas testen. Voel vanalles in me buik. Gekke steekjes die ik normaal nooit voel voor me nod
     
  4. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Is er een "vanaf" moment dat je best mag gaan zitten janken? .. zit nu in de wachtweken van ronde 2 van IUI.. maar als dit mislukt moet ik toch wel een potje janken.. maar heb het gevoel dat 2 rondes nog niks is en ik me teveel aanstel....
     
  5. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Nee hoor dat heb ik ook gehad de eerste 2 keer. En mocht deze ook gaan mislukken ga ik ook weer huilen. Hoort er bij maar ga niet bij de pakken neer zitten want uiteindelijk gaat het een keer lukken. De vraag is alleen wanneer de natuur dat voor je doet
     
  6. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    @Deesje1987, spannend hoor!!

    Hier is de menstruatie gisteren eindelijk doorgebroken, 5 dagen te laat. Gelukkig wist ik van te voren dat het door de Utrogestan wat langer kon duren, dus geen valse hoop. Wel weer even flink balen, we zitten nu al op de helft qua IUI.. maar we laten de moed niet zakken, het gaat een keer lukken! :)
     
  7. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Ja snap ik dat je flink baalt vind het ook super klote voor je!!

    Ja het is idd spannend. Vandaag is het 14 dagen. Word langzaam echt gek van me hoofd om toch maar niet te testen maar beter wacht ik nog eventjes tot morgenochtend. Hopelijk zet het niet door
     
  8. SingleMomToBe

    SingleMomToBe Actief lid

    14 dec 2018
    263
    463
    63
    Vrouw
    @Hannyke Volgens mij mag je altijd janken, en daarna de knop weer omzetten en op naar de volgende ronde. Emoties moet je niet opkroppen maar de ruimte geven. Althans, dat is mijn devies. En daarnaast, iedereen gaat er anders mee om. Nu nog even positief blijven hoor, je bent nog niet ongesteld toch? Ik duim voor je!
     
  9. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Toch is het doorgezet :(
     
  10. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Oh @Deesje1987 wat ontzettend rot :(
     
  11. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    @Shar91 Is je LF deze keer wel verlengd door de Utrogestan?
    Ik hoop dat de volgende ronde ons meer geluk gaat brengen hoor.

    @Hannyke Ik denk dat er geen vanaf moment is om te janken. Je wil iets zo graag en het beheerst nu door de IUI gewoon een groot gedeelte van je leven. Het is goed om je gevoel te uiten, van opkroppen wordt je alleen maar ongelukkig. Het is nogal wat waar we mee bezig zijn hoor!

    Ik zit weer op het wachtbankje, vandaag IUI 3 gehad. Afwachten maar weer.
     
  12. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    @Deesje1987 wat vervelend! :(

    @Ninn22 spannende weken weer voor jou! Is de IUI goed gegaan? Ik ga voor je duimen.

    Mijn LF werd idd langer door de utrogestan, 17 dagen. Voor zaterdag geen spotting gehad niks, dus daar was ik wel blij mee.
    Morgenochtend mag ik langskomen voor een uitgangsecho en dan volgende week maandag op CD10 de follikelmeting.
     
  13. Sylvanaaa

    Sylvanaaa Lid

    29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik wil me ook graag aansluiten hier.. Ik ben nu met gonal-f begonnen sinds vorige week maandag en heb as donderdag mijn eerste IUI na 2.5 jaar proberen. Een miskraam (spontane zwangerschap) vorig jaar januari.. Ik heb wel een dochter al van bijna 7 met mijn ex. Frustrerende is dat zij helemaal niet gepland was maar ik was gewoon binnen notime zwanger.. en nu is het zo'n drama allemaal om zwanger te worden terwijl het toen gewoon zo gebeurde..
     
    Ninn22 vindt dit leuk.
  14. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Wat ontzettend jammer @Deesje1987
    Toch wel ontzettend balen dat t Dan uiteindelijk toch doorzet, dan kan het beter maar eerder zijn.

    Thanks voor jullie reacties dames!
    Ik zit nu ook in m'n wachtweken.... Wist eigenlijk niet hoe frustrerend die zouden zijn. Maagoed... Je kan er niks aan veranderen.
     
  15. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hey meiden even een update..

    Er waren iets van 4 Follikels te zien...links en rechts ik weet de meting niet precies..rond de 12/14 en 15/16 mm. Stom ik had het opgeschreven maar ben dat briefje op de wc in het ziekenhuis vergeten! Pff door omdat ikverbaasd was dat het zo snel kan gaan in 1x

    Dus ze zei je mag Ovitrelle zetten als je thuisbent en dan morgen op CD 11 de IUI omoverstimulatie te voorkomen.. Officieel de eerste IUI want vorige maand tel ik niet mee..

    Iemand ervaring met 4 eitjes?
     
  16. babyiui

    babyiui Lid

    9 mei 2019
    5
    3
    3
    hey!

    ik ben super zenuwachtig, heeft iemand ervaring met de clearblue zwangerschaps testen? en dan met name het vroege testen 5 dagen voordat je ongesteld moet worden?
    ik zit nu op 10dagen na de iui,morgen al de 11de dag, zal het te vroeg zijn voor te testen? als het goed is moet ik zaterdag ongesteld worden maar ik wil zo graag testen want ik voel helemaal niks meer in me buik wat kan wijzen op een zwangerschap of innestele.
    hoor het graag van jullie!
     
  17. MilkChocolate

    13 nov 2017
    61
    32
    18
    Vrouw
    Hi dames,
    Ik was even afwezig maar ben er weer. Vorige maand helaas niks geworden en met provera mn menstruatie gekregen.
    Vorige week 2x bij zh geweest voor echo’s en moest maandag ochtend weer. Voor de zekerheid gister ochtend getest en een positieve ovulatietest. Klopte ook wel want had een eitje rechts van 18.9mm. Vanochtend mn iui gehad! Ein-de-lijk ben ik weer bezig. Was vorige maand echt even down. Vorige cyclus heeft alles bij elkaar toch zo’n 6 weken geduurd. Maar we zijn er weer!

    Succes voor degenen die moeten wachten en succes voor degenen die in het begin van een nieuwe ronde zitten
     
    Deesje1987 vindt dit leuk.
  18. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    @Sara190 bij mij doen ze geen IUI met 4 eitjes. De max is 3. Spannend dat ze toch door gaan bij jou. En IUI dus op dag 11? Da's ook vlot! Eigenlijk wel fijn, dan hoef je minder lang te wachten.
     
  19. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Hee!

    Nou die 4e eitje springt wrs niet

    Ik had gisteren:
    Links 2x 13/14 mm en 1x 15 mm
    Rechts 1x 11/12 mm

    Zowiezo denk 2 die kans hebben om te springen hoop ik.

    Jah ging echt vlot omdat ze dus snel gegroeid waren wilde ze het vandaag doen om overstimulatie te voorkomen want anders zou het helemaal niet doorgaan!
     
  20. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Hoiihoiii gisteren naar het ziekenhuos geweest voor een evaluatie gesprek. We waren een beetje bang dat we doorgestuurd werden naar ivf maar gelukkig mogen we bij de iui blijven alleen dan met hormonen spuiten ipv clomid. Heeft iemand daar ervaring mee?
     

Deel Deze Pagina