Fijn dat het mee viel! Hoop voor jullie dat het gelukt is! Ik ga duimen! Ik ben net onderweg naar 't ziekenhuis. Voor ons allemaal!
Bedankt voor jullie berichtjes. Wat is het toch een vervelende rot achtbaan. Ik heb volgende week weer een afspraak voor een uitgangsecho. @Hannyke Hoe gaat het nu? Heb je het een beetje een plaats kunnen geven? @Deesje1987 Is alles goed gegaan vanmorgen? @Shar91 Wanneer mag je testen? Hoe gaat het nu? @Lin18 , @Mopsie83 & @Selsi Hoe gaat het met jullie na de eerste IUI?
Dank je wel. Merk eigenlijk niks. Gister wat krampen en voelde eisprong heel goed. Na alle verhalen merk ik dat ik er vanuit ga dat ik gewoon ongesteld ga worden. Zeker nu de uitslag van mijn man zo laag was. Zit niks anders op dan afwachten. Hoe gaat het met jou? @deesje hoe is t gegaan?
Ja die roller-coaster dat is echt een drama. Heb er ook veel last van altijd. Het is goed gegaan in het ziekenhuis. Het enige vervelende is die eendebek en het vroege opstaan en het lange wachten Na opwerking was het aantal 16 miljoen. Heb tot op heden geen klachten. Ja voel soms wel wat maar dat is niet echt een klacht te noemen. Nu zijn het 2 lange weken geduld en hoop hebben.
@Ninn22 5 juni kan ik testen, hoop het deze keer echt vol te houden tot die tijd, want ik heb steeds op 12/13 DPO nog een streepje van de Ovitrelle. Voel verder nog helemaal niets, maar dat is logisch op 4 DPO. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt mee bezig ben op het moment. Succes met de uitgangsecho komende week. Hopelijk kun je snel weer door en brengt ronde 4 meer geluk!
Fijn dat het goed gegaan is en wat een mooi aantal. Nu 2 weken wachten... Hier een drukke dag gehad dus dat helpt wel om er niet mee bezig te zijn.
Ja idd wat een rollercoaster. Hopelijk is het deze ronde raak Ik probeer me er eigenlijk nu niet zo veel meer mee bezig te houden, want merk dat ik er een beetje obsessief mee bezig was. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen. En we zien het wel verder.
Testen jullie ook al vroeger dan normaal? Ik moet wachten met testen tot donderdag, maar ik ben zo nerveus dat ik het liefst nu al een early test ga halen
Ik heb het de eerste 2x wel gedaan en de laatste keer ben ik op de testdag ongesteld geworden. Ik probeer het niet te doen tenzij me vermoedens echt heel sterk zijn
Met mij gaat t weer... nieuwe ronde nieuwe kansen. En als je eenmaal weer aan het spuiten bent heb je het gevoel weer goed bezig te zijn. Nu snap ik ook wel waarom die 2 wachtweken ontzettend k*t zijn... Indien tijd kan je compleet niks doen, terwijl je de andere dagen tenminste nog het gevoel hebt iets te kunnen doen... Ik vraag me trouwens ook af.. is er nog een soort tussen gesprek met de arts als je bij 6 aankomt zodat je meteen met IVF door kunt?
@Deesje1987 lief dat je het vraagt. Morgen de eerste wachtweek voorbij en dan nog 1 week te gaan. Het gaat tergend langzaam.. duurt zo lang.. Maar ik heb nog niks afwijkends gemerkt, waarvan ik denk dat het raak is. Eerder het tegenovergestelde. Sta er ook niet heel positief in moet ik zeggen, de kans is zo klein. En als ik hier lees hoeveel vrouwen tig IUI-pogingen hebben gedaan, zonder succes dan word ik daar best moedeloos van. Wil niet negatief zijn en zeker hoop hebben en er helemaal voor gaan. Maar wil mezelf ook niet voor de gek houden. Wat niet maakt dat ik er niet iedere dag mee bezig ben. Ik herken dus zeker het gevoel van je @Hannyke dat je dan weer wat kan doen als je aan het spuiten bent. Nu is het maar wachten en hopen. Maar goed dat geldt voor iedereen hier. Succes allemaal dames! Ik duim voor iedereen op een positieve test! Bij ons in het zh is het zo dat er na 3 IUI's een evaluatiegesprek plaatsvind en dan weer na de 6e.
Fijn dat het weer gaat Hannyke. Succes komende rond. Wachtenden zijn inderdaad vreselijk omdat je niks meer eraan kunt doen en niet weet of t gelukt is. Bij ons is ook een evaluatie na 3 pogingen. Dan evt over naar hormonen. Merk zelf af en toe steken rechts onderbuik en misselijk. Door pregnyl neem ik maar aan.
Ik ga proberen niet eerder te testen. Normaal ben ik 9 a 10 dagen na de ovulatie al ongesteld. Nu was mijn ovulatie al op dag 13 ipv dag 18. Ik verwacht dus dat ik eerder ongesteld word dan 14 dagen na iui.
Hey dames, hoe is het met jullie allemaal? Hier eentje die wel alvast is begonnen met testen. Officiële testdatum is pas dinsdag 4 juni, dus veel te vroeg natuurlijk. Maar wilde eens kijken of de Ovitrelle eruit is (18 mei avond gezet) nu 12 dagen erna. Ik kan wel stellen dat die eruit is. Hopelijk gaat ie nu oplopen, maar ben er bang voor..
Hoihoi hier gaat het goed. Voel vanalles zo nu en dan. Vanaf maandag al gevoelige borsten maar dat zou ook kunnen komen door de ovitrelle. Verder allerlei steekjes etc maar dat zegt nog niet veel zit nu 4 dagen na de iui. Hopelijk gaat de test oplopen bij je! Heb je verder nog gekke kwaaltjes? Ik ga voor je duimen! Hoe gaat het me de rest van de dames?
@Mopsie83 wanneer wil je opnieuw testen? Ik duim voor je dat hij oploopt! @Deesje1987 wanneer wil jij gaan testen? Hier nu op 8 dpo en nergens last van behalve een flinke verkoudheid, keelpijn, hoofdpijn en erg moe. Hoop dat het niet verder door zet in griep.