Niet gehad maar gebruik geen hormonen. Geloof dat dan de kans klein is. Oh Deesje, wat jammer Sterkte...
Hey meiden wat rot voor de dames die ongesteld geworden zijn. Ik ben best zenuwachtig vanavond voor het eerst ovitrelle spuiten en dan dinsdag de eerste iui ben benieuwd. Geeft toch weer hoop.
Hoe is het gegaan Chantal? Spannend morgen iui... Hannyke: als wij volgende rond weer een slechte uitslag hebben van mijn man dan worden we doorverwezen. Vind het echt een grote stap....
Nou hier gaat de IUI niet door dus, net echo gehad. 22,19, 16 en 15mm. Advies om niet te vrijen, maar hebben we gister gedaan en gaan we morgen ook gewoon doen.
Hoi meiden Even een update: Deze maand Clomid gehalveerd naar 25mg..Heb afgelopen vrijdag echo gehad en links was 1 eitje aan het groeien 10mm.. Arts zei dat ik gisteren of vandaag terug moest komen voor nog een echo.. ben vanochtend gegaan..en nou is die 22mm..arts zei zit bijna op springen..thuis meteen Ovitrelle gespoten en morgen om 09:45 bij lab zijn en rond 11:00 de inseminatie...ik hoop niet dat het te laat is Ronde 3.. fingers crossed...
Nog 1 week wachten na m'n 3e IUI. Ik voel vrijwel niks aan m'n lichaam... Dus de verwachting erg klein, maar de hoop.. pfff.. zo groot...