starten met IUI februari 2019

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shar91, 20 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Ohh dat ben ik eigenlijk helemaal vergeten te vragen, over het baarmoeder slijmvlies. Doe ik donderdag even. Idd ik hoop dat de rest klein blijft.

    @Shar91 ohh dat hoop ik niet voor je dat het een cyste is!!

    @MilkChocolate ik slik 2x per dag foliumzuur. Verder niks eigenlijk. Jullie wel dan?

    @Ninn22 hoe gaat het met jou?

    Hoop voor ons allemaal dat het gaat lukken dames, het is jullie gegund!!
     
  2. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    @MilkChocolate ik slik standaard iedere dag prenatal nutriens van Solgar, omega 3 visolie en vitamine D3 druppels. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk gezond en vers te eten. Voor de innesteling zelf doe ik verder niets bijzonders. Voorheen wel één en ander geprobeerd maar altijd zonder resultaat, dus ik geloof daar zelf niet zo in.
    Doe jij zelf wel iets extra’s na je eisprong?
     
  3. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    @MilkChocolate ik slik de standaard multivitamine, foliumzuur en tarwekiemolie. Van dat laatste heb ik ergens gelezen dat het zou helpen.
    Wat fijn dat je zoveel follikels hebt!

    @Deesje1987 Ik hoop dat de kleintjes niet gaan groeien!

    @Shar91 ik duim voor je dat het geen cyste is!

    Met mij gaat het wel. Ik heb sinds de IUI veel last van mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden.
    Ook voel ik vanalles, maar ik denk dat dit door de Pregnyl komt.
    2 weken duren lang :)
     
  4. MilkChocolate

    13 nov 2017
    61
    32
    18
    Vrouw
    @Deesje1987
    Waarom 2x per dag foliumzuur?

    Ik slik mama compleet met visolie. En daarnaast deze ronde ook granaatappelsap. Had gelezne dat dit de doorbloeding stimuleert dus helpt bij de innesteling.

    @Ninn22 helpt tarwekiemolie? Daar wordt je slijmvlies dikker van toch? Las ook wat negatieve verhalen dat het daardoor te dik was om in te nestelen dus ik durf die niet te slikken ..

    Wat vervelend van je buikpijn, ik heb dat ook heel erg gehad de eerste iui.

    @Shar91 succes ook weer vandaag!
     
  5. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    Net terug van de echo en het zag er goed uit. Gelukkig geen cyste, maar waarschijnlijk twee kleinere follikels die dicht tegen elkaar aan liggen. Te klein voor een eisprong, maar aan de linkerkant 1 follikel van 17 mm dus vanavond de Ovitrelle en vrijdagochtend de IUI.

    Jullie ook succes vandaag!
     
  6. MilkChocolate

    13 nov 2017
    61
    32
    18
    Vrouw
    @Shar91 fijn dat het geen cyste was! Spannend de iui vrijdag!

    Hier wat minder. Was aan beide kanten nog rustig. Alleen follikels te zien. Baarmoederslijmvlies was wel mooi gegroeid. Omdat het in mn eigen cyclus is anders dan bij jullie. Moet nu vrijdag weer langskomen maar iui zal pas na weekend worden verwacht ik!
     
  7. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    Hmm balen dat het wat langer duurt!! Waren de follikels nog niet groot genoeg?
    Hopelijk vrijdag beter nieuws :)

    @Deesje1987 hoe was het bij jou gisteren?
     
  8. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
  9. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Ohh super fijn idd dat het geen cyste is @Shar91!
    Bij mij was het goed gegaan. Net weer geweest. 2 hele mooie grote follikels 18 mm. Morgenavond spuit zetten en Zondagochtend de iui.
    @MilkChocolate jij deed zonder hormonen toch? Kan het daar door komen dan?
     
    Shar91 vindt dit leuk.
  10. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    @MilkChocolate hoe was de echo vandaag?

    @Deesje1987 succes vanavond weer met de Ovitrelle!

    Hier vanmorgen de iui gehad en mijn vriend zijn productie was dit keer echt het andere uiterste vergeleken met de vorige keer toen hij ziek was geweest. Vorige keer bleef er 0,7 miljoen over en nu 60 miljoen goede zwemmers!! Worden weer twee lange weken :p
     
  11. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    @Shar91 60 miljoen?! Wat fijn!! Ik duim voor je. :thumup:
    @Deesje1987 18 mm klinkt goed. Fijn dat je nu weet op welk moment de IUI is. Succes zondag!
    @MilkChocolate hoe is het vandaag gegaan? Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
    Over de tarwekiemolie; ik weet niet of het helpt. Op echo’s is mijn baramoederslijmvlies niet te dik.

    Met mij gaat het redelijk. Ik heb het de afgelopen week erg druk gehad op mijn werk, stiekem was dat wel fijn. Dan heb je geen tijd om te denken.
    Ik heb nog steeds last van mijn buik, maar het is zo moeilijk te bepalen wat symptomen zijn of wat wishfull thinking is.
    Nog een week wachten..
     
  12. MilkChocolate

    13 nov 2017
    61
    32
    18
    Vrouw
    Hi dames,
    Hier heel vreemd. Baarmoederslijmvlies was weer minder dik en nog steeds kleine follikels te zien, geen een grote :(. Dus moet dinsdag weer terug..
     
  13. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Wat vervelend dit! Hadden ze hier een verklaring voor?
     
  14. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    @Shar91 woww dat zijn er genoeg!! Hopelijk over twee weken goed nieuws!
    @MilkChocolate ohh wat vervelend voor je.. Hoop voor je dat je dinsdag goed nieuws krijgt!!
    @Ninn22 hoe gaat het met jou?

    Zojuist de ovitrelle gezet. Zelf gedaan stelt niet heel veel voor. En nu afwachten.. Hoop ook op een goede uitslag van me man zondag.
    Succes dames! Ga voor jullie duimen!
     
  15. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    Vandaag 2e iui gehad. En tot onze verbazing was het weer super goed van me man. 26 miljoen die zagen we niet aankomen. De eendebek blijft vervelend maar verder ging het goed. Nu de 2 lange wachtweken in.
    Hoe gaat het met jullie dames?
     
  16. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    Fijn dat het goed is gegaan en dat jullie een goede opbrengst hadden, nu weer heel hard duimen draaien!!

    Hier gaat het prima, minder last van krampen in Mn buik dan na de vorige iui. Wordt alleen nu al ongeduldig :p
     
  17. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Fijn dat goed gegaan is! Hoe voel je je?

    Met mij gaat het prima, afgezien van dat de tijd kruipt o_O

    @MilkChocolate hoe gaat het met je? Het is al bijna dinsdag. Ik hoop dat je dan meer duidelijkheid hebt!
    @Shar91 Het is inderdaad een goede oefening in geduld dit..
     
  18. MilkChocolate

    13 nov 2017
    61
    32
    18
    Vrouw
    Hi dames,
    Helaas hadden ze geen verklaring ervoor. Kan zijn dat ik nu een keer een lange cyclus heb.. maar wel vreemd dat het sijmvlies dan alsnog dunner wordt. Dus ik ben benieuwd dinsdag inderdaad!

    @Shar91 wat een goede opbrengst! Ik ga voor je duimen meis!

    @Deesje1987 fijn ook van de hoge opbrengst! Nu 2 weekjes wachten . Is bij jullie altijd weekend het zh open? Bij ons helaas niet, althans zh wel maar afdeling fert niet helaas.

    @Ninn22 , hoelang moet je nog wachten? Wanneer mag je precies testen?
     
  19. Deesje1987

    Deesje1987 Actief lid

    27 aug 2018
    261
    128
    43
    Vrouw
    @MilkChocolate hoop voor je dat je meer krijgt te weten dinsdag!!
    Had ook niet verwacht dat ze het op zondag zouden zoals veel ziekenhuizen maar gelukkig deze wel :)

    @Shar91 jaa dat wachten.. Duurt zo lang ik ken dat wel haha.

    @Ninn22 duurt lang he.. Ook al heb je vanalles te doen.. Het blijft lang duren..
     
  20. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    @MilkChocolate ik hoop voor je dat het snel dinsdag is en dat ze je wat meer duidelijkheid kunnen geven of dat er nu wel een grotere follikel te zien is!!
    Die onzekerheid is nog vervelender dan het wachten op zich.. ik duim voor je!
     

Deel Deze Pagina