Starten met iui in januari

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bubbelgum, Nov 11, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ella01

Ella01 Actief lid

Mar 22, 2018
    167
    141
    43
    Female
    Hallo,
    Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Ella, 33 jaar. Al een jaar aan het proberen om ons eerste kindje te krijgen. Onderzoek heeft geen aantoonbare reden kunnen geven waarom het niet natuurlijk lukt. Zijn beide gezond en kwaliteit van zaad van manlief is ook goed.
    Deze maand voor het eerst iui gehad. Begonnen met het spuiten van menopur, dit 6 dagen gedaan, daarna was mijn eitje groot genoeg. Dinsdag 22 januari pregnyl 5000 gespoten. En donderdag de 24e de inseminatie gehad.

Van de menopur heb ik eigenlijk geen last gehad. De dag na de pregnyl was ik heel moe en verdrietig (zonder echte reden). Na de inseminatie enkele dagen wat krampen in onderbuik gehad.
    Nu 7 dagen later zeer rommelige darmen en vermoeid.
    Vanmorgen ook een test gedaan om te kijken hoe het met de pregnyl zat. Is nog steeds aanwezig.. test was (vals) positief. Nu nog een week wachten..
    Vind het vreselijk spannend..

2. Ella01

Ella01 Actief lid

Mar 22, 2018
    167
    141
    43
    Female
    Hallo dames,
    Wordt dit forum niet zo actief gebruikt?
    Of is iedereen druk bezig met het zoeken van afleiding om de wachtdagen door te komen?

Schepertje and Nina Sanders like this.
  3. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

Oct 1, 2014
    1,164
    442
    83
    Spannend. Duurt idd altijd lang die wachtweken.

Ik heb vandaag mijn eerste iui gehad

4. Ella01

Ella01 Actief lid

Mar 22, 2018
    167
    141
    43
    Female
    Jij hebt ook al een flinke rit achter de rug als ik naar je banner kijk. Hoop dat je snel goed nieuws krijgt..

Barbara1 likes this.
  5. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

Oct 1, 2014
    1,164
    442
    83
    Daarom is die banner wel handig anders moet ik steeds t hele verhaal typen haha.

Heb je beetje afleiding hier deze

6. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

Oct 1, 2014
    1,164
    442
    83
    Oeps was nog niet klaar. Beetje afleiding voor deze week? Had je partner een goede opbrengst voor de iui? Ik vraag me dus af of een hoge opbrengst ook een grotere kans op een zwangerschap betekent . Logischerwijs zou ik zeggen van van wel. Bij mij zijn er gisteren 32 mlj ingebracht.

7. Ella01

Ella01 Actief lid

Mar 22, 2018
    167
    141
    43
    Female
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet wat de opbrengst was.. ik dacht 18..
    Zo door de dag heb ik wel afleiding. Maar elke kramp lijk ik te voelen en dan gaan mn gedachten weer. T is een week goed gegaan maar nu leg ik mezelf onbewust steeds weer onder een vergrootglas..

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Hier vandaag de tweede iui gehad (met 2 eitjes). Opbrengst was 32 miljoen. Aangezien het ook nog eens onze trouwdag is vind ik dat het deze ronde raak mag zijn ;) (voor iedereen natuurlijk)

Barbara1 likes this.

Share This Page