Ik open maar even een nieuw groepje.. Na 2,5 jaar wachten op een tweede kindje, waarvan een groot deel MMM en diagnose endometriose.. Gaan we eindelijk in ronde 30 starten met IUI icm hormooninjecties. Ik moet mijn menstruatie afwachten en dan gaan we beginnen! Zijn er nog meer dames die gaan starten of net begonnen zijn en mee willen schrijven?
Hoi hoi, ik ben ook pas begonnen met IUI. Net 2 ronde's gehad en de 3e is vandaag geëindigd in ongesteld dus maandag bellen voor de nieuwe ronde en hopelijk de "Lucky shot" ronde dus komende week wel weer beginnen met spuiten van menopur Aangezien de data van dit topic al eventjes terug is, hoe gaat het bij jou? Inmiddels al begonnen of nog wachtende ?
Hoi hoi! Was alweer bijna vergeten dat ik dit topic had, haha! Wat verdrietig dat het weer niet gelukt is zeg en dan je voorgeschiedenis, wat heftig. Hier begonnen aan de 1e ronde IUI inderdaad! Ik spuit Puregon, woensdag meting. Vind je het leuk om mee te praten in het MMM groepje? Die is behoorlijk actief
Haha Ja das ook niet zo heel gek gezien de data. Ik was opzoek naar een clubje idd en denk ik ga eens kijken bij deze. Maar ja wel dat wil ik wel... welke mmm clubje is dat dan ? Ik moet maandag eerst bellen dat het voorbij is. En zal dan ws maandag zelf of dinsdag moeten komen. Meestal cyclus dag 3 en dan beginnen met spuiten mits alles goed uitziet.