Snap het niet meer

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door alysha, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alysha

alysha Lid

21 jun 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik hoop ondanks dit mooie weer, jullie toch nog even tijd hebben voor advies.
    Ik snap het namelijk allemaal even niet meer.
    Na 1,5 jaar proberen zonder resultaat hebben wij 8 april onze eerste iui gehad.
    Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, de laatste 3 mnd was dit 26 dagen.
    Even van 28 dagen uitgaant was afgelopen vrijdag mijn nod, temperatuur was nog steeds hoog en geen tekenen van bloed dus ik was nog vol goede moed.
    Zaterdagochtend steeg temp zelfs met 0.1 en nog steeds nik.
    Van zaterdag op zondag nacht begon het bloedverlies, helder rood en hield gister en vandaag nog steeds aan. Echter blijft mijn temperatuur hoog. Dit is technisch gezien toch onmogelijk?
    Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Tja, er zijn wel vrouwen die de hele zwangerschap een soort van menstruatie blijven houden, maar echt helder rood bloed lijkt me geen goed teken.

Heb je al een testje gedaan?
    Wat voor een medicatie heb je gebruikt?
    En zou er iets kunnen zijn waardoor je temp hoger is dan normaal, onrustige nacht, oid? Zakt je temp normaliter wel voor je ongi wordt (er zijn ook vrouwen bij wie de temp altijd pas zakt als ze al ongi zijn..)?

Ik hoop voor je dat het toch raak is, maar een testje is het enige dat hierover meer duidelijkheid kan geven.

3. alysha

alysha Lid

21 jun 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.

Nee heb nog geen test gedaan, heb echt in de afgelopen anderhalf jaar testvrees opgelopen. Al die negatieve testen zijn niet goed voor je zelfvertrouwen. :(
    Ik heb alleen pregnyl hoeven spuiten omdat mijn cyclus gewoon mooi regelmatig is en de eisprong ook.
    Verder is het nu al 2 dagen na mijn nod dat mijn temp hoog is, terwijl normaal hij standaard op de nod zakt met ongeveer 0.5.

Verder niet ziek en ook geen onrustige nacht gehad.

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Tja, soms is er niet alles van te zeggen hoor. Ik heb bij de laatste cryo heel even een positieve test gehad, werd te vroeg ongesteld, baarmoedermond zat erg hoog, bleef een hoge temp houden en was maar een paar dagen aan het bloeden. Ondanks het rode bloedverlies kreeg ik hoop... Je weet tenslotte maar nooit. Toch bleek dit uiteindelijk een 'gewone' menstruatie te zijn.

Je lichaam kan hele rare dingen doen met alle medicijnen en hormonen.Temp, dagen van je cyclus, hoe je je voelt zegt helaas niet alles. Ik kan je maar 1 tip geven. Ondanks je 'testvrees' doe een testje. Misschien weet je dan meer.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heb ik ook altijd gehad. Mijn temp daalde pas als ik al weer een paar dagen in mn nieuwe cyclus zat...
    Heb het wel eens aan de gyn gevraagd. Die vond het niet raar...

6. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan allemaal door de pregnyl komen meis... morgen je gyn bellen? sterkte ik duim xx

7. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Volgens mij gaat temperaturen niet meer op bij hormoonbehandelingen. Het kan je temperatuur doen veranderen.

8. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    en het zorgt ervoor dat je ongi wegblijft
    ga zeker niet zelf testen!!!
    je gyn heeft toch wel vertelt wanneer je een bloedtest krijgt? xx

9. Newa

Newa Actief lid

11 okt 2010
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat vervelend Alysha.
    Ik heb hetzelfde gehad.. ik heb na 1 van mijn IUI's een keer gehad dat ik 16 dagen later nog steeds niet ongi was. Had wel krampen, geen bloedverlies dat dan weer niet. Getempt had ik niet maar ik was wel hoopvol (had 14e dag na IUI ongi moeten worden). Uiteindelijk een bloedtest laten doen op dag 18 na IUI. Mijn FA dacht helemaal dat ie posi zou zijn.. nou niet dus. Werd twee dagen later alsnog ongi. Hormonen kunnen rare dingen met je lijf doen.
    Als het bloed bij jou niet doorzet zou ik ook maar even een bloedtest laten doen, dan weet je het zeker en hoef je niet zelf met testjes aan de slag te gaan. Succes!

10. alysha

alysha Lid

21 jun 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bedankt allemaal voor jullie reacties.
    Wist echt niet dat die hormonen dat allemaal met je konden doen. Had ook echt het gevoel dat het raak was, maar ja.....
    Bloedtest heeft ze het helemaal niet over gehad! :(
    Heb ook een beetje een rare gyn, ze legt niks goed uit. Ik lees hier van iedereen hoeveel zaad er is ingebracht, bij mij is er niks verteld. Ze heeft alleen gezegd (omdat ik er zelf naar vroeg) dat ik de eerste dag van mijn ongesteldheid moet bellen, zodat ik op de 10e dag weer terug moet komen voor een meting.
    En als ik zwanger was na 6 weken.

Vandaag heb ik bijna geen bloed meer, maar als ik jullie dus goed begrijp kan ik beter niet testen......

11. alysha

alysha Lid

21 jun 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet er trouwens wel even bij vermelden dat er 2 eitjes zaten, een was wel een stuk kleiner. Maar er was een kans dat die ook sprong door de pregnyl zei ze.
    Heb wel ergens gelezen dat als het ene eitje niet bevrucht is, je toch bloedverlies krijgt omdat die afgestoten wordt. Hebben jullie daar wel eens wat van gehoord????

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zou wel testen..dan heb je zekerheid!

13. alysha

alysha Lid

21 jun 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou heb net getest, was negatief........
    Dus helaas weer niks deze ronde.
    Weet niet hoe je een onderwerp kan sluiten of verwijderen, dus kan hem niet weg halen.

Deel Deze Pagina