Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    jaaa!!!! ik feliciteer je voorzichtig! is je zo super hard gegund na al die tegenslagen!! probeer er lekker van te genieten! en ik hou je in de gaten;)

dame82 vindt dit leuk.
  2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik vind super voor je dame!

Enig voordeel vind ik aan vroeg testen dat je weet of er iets gebeurd is. Voor nu geen testdrang. Ik zit vandaag dpo 10. Eerst maar even de werkweek gehad hebben. Vanmiddag training en morgen nog een hele dag.

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ow dame gefeliciteerd :) wat een wonder. Heb je het al aan iemand verteld of wist niemand van de terugplaatsing?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Niemand weet het nienie op enkele vriendinnen na. Wij deelden geen data meer. Ben ik heel blij mee nu, want ben veel te onzeker om nu al mede te delen dat we zwanger zijn. Ik ervaar echt zo een rollercoaster, zo een spanning. En ik snap niet dat de testen me niet geruststellen. Ook vanochtend weer een prachtige test. Komt doordat ik af en toe een rommelende buik heb,maar veel momenten ook niet. En nu deze ochtend ok weer niet en dan denk ik meteen dat het over is. Waarom ben ik zo een stresskip? Als ik deze testen van een ander zou zien, zou ik denken maak jij je eens druk om niets....en probeer me ook maar te realiseren dat we er geen invoed meer op hebben. Was jij ook zo onzeker nienie? Sorry meiden voor deze klaagzang. Ik ben zeker ook bij, maar vooral ook nog heel bang en onzeker.
    Wel mijn test nog ff spammen ;)

Bijgevoegde bestanden:

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Naar omstandigheden gaat het best goed. Werk biedt veel afleiding en we hebben van de week een vakantie geboekt voor de winter naar Fins Lapland. Weer iets leuks in het vooruitzicht saampjes. En verder zijn we echt in afwachting van het gesprek volgende week...
    Ik zie bij jou echt mooie testen voorbij komen. Gefeliciteerd meid! Je onzekerheid kan ik me goed voorstellen. Ik vond het destijds ook moeilijk om te geloven, liep meerdere keren langs de testen om te kijken of het echt waar was. Ik had trouwens ook helemaal geen kwaaltjes, pas bij ruim 7 weken begon de misselijkheid. Probeer wat vertrouwen te krijgen. Je bent zwanger!

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Wat een super mooie test dame! En lijkt mij ook eng en onwerkelijk een positieve test.

Ik durf nog niet te testen. Ben bang dat weer niet gelukt. Ik ben wel ontzettend moe. Maar weet niet of dat van hormonen komt. Ik heb deze week ook 4 dagdelen training gehad op werk. En verder plas ik mij suf. In de loop van de middag een vol gevoel en licht misselijk. Maar dat is misschien ook van de spanningen. Soms last van onderrug en gevoelige tepels. Dus weet niet ...

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Jolandadjk dat leuke dingen blijven is idd heel belangrijk. Iets om naar uit te kijken. Energiegevers! Wat fijn dat jullie volgende week geprek in Gent hebben. Ik heb een goed gevoel bij hen. Ze zijn pro actief en zullen echt mee gaan denken ipv het op pech gooien. Spannend wel ook. Hopelijk geeft het gesprek weer wat hoop en moed om door te gaan. Succes meid!

@aicirtap whaa die laatste dagen zijn zo spannend. Ga je morgen testen? Je symptomen klinken hoopvol...al voel ik helemaal niets ;) Gek toch eigenlijk dat de een zoveel kan voelen en de ander niets. Nou meis mijn duimen draaien overuren. Ik gun je dit ook zo!!!

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ja lieve dame ik was echt verschrikkelijk. Ik voelde me precies zoals jij. Ik heb dat gehad tot aan week 30 toen kreeg ik pas rust. Maar echt hoe moeilijk ook GENIET ;). Ik heb er zo veel spijt van gehad dat ik dat niet genoeg gedaan hebt. Voor dat je het weet is hij/zij er en dan is dat speciaale gevoel over. En klagen en onzeker zijn mag. Maar probeer te genieten. De test loopt zo mooi op:thumup: geniet geniet geniet van jullie mooie wonder jullie hebben er veel te lang op moeten wachten om er niet van te genieten;) liefs en een dikke digitale knuffel

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lieve Patricia. Ik duim zo hard voor je. Ga je maandag pas testen?

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @nienie26 tot aan week 30 :eek: hellup o_O Jeetje wat zal die zwangerschap als jaren aangevoeld hebben, ik vind afgelopen dagen al als weken aanvoelen ;) Wel fijn om te lezen dat ik niet abnormaal ben en meiden dit herkennen. Ik denk alleen dat je er pas achteraf, als alles goed is gegaan, echt zo over kunt denken. Nu blijft toch de kans nog dat het misgaat. Maar hoop steeds meer te kunnen genieten en hopelijk ook eerder dan 30 weken ;)

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Je gaat van mijlpaal naar mijlpaal denk ik in zo'n zwangerschap. Vanaf 24 weken is het levensvatbaar en door de 20 weken check. Dus volgens mij kan je dan wel echt genieten. Het lijkt mij tot die tijd erg spannend en onwerkelijk.

Ik durf gewoon niet. Ik moet morgen op een beurs staan de hele dag. Dus morgen sowieso niet testen. Misschien zondag en maandag zeker hihi

Jolandadjk vindt dit leuk.
  12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dat dacht ik ook. Na de 20 weken echo word het genieten....haha daarna was ik bang dat hij te vroeg geboren werd:roflmao:. De echte stress was de eerste 12 toen werd het wel iets minder hoor;).het is alleen zo jammer dat je je pas later realiseert dat je te weinig genoten hebt:|

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh zo spannend he patricia. Ik begrijp je testangst helemaal! Ik ga het topic morgen in de gaten houden!!!!!

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Asjemenou :eek:

Ik kreeg gisteren wat buikpijn. En mijn onderrug deed zeer. En ik werd af en toe niet lekker. En mijn borsten begonnen zeer te doen. Maar dan denk je medicijnen of het zit tussen mijn oren.
    Ik zit op dpo 13/14.

Bijgevoegde bestanden:

Ruubs, Secretangel en dame82 vinden dit leuk.
  15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat super patricia! Jeetje kippenvel! Oh die mini heeft het gewoon geflikt :) Jeetje wat een vruchtbare maand...veel meiden die al lang bezig zijn zwanger!
    Zooooo blij voor je meis! Spannende periode breekt aan, maar het begin is er!!!!!

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Zoooo leuk :D :D :D

Ruubs vindt dit leuk.
  17. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    :DJeeej Patricia Wat Super!! Wat een super maand is dit zeg. Wie had dat nou gedacht jullie alle twee gewoon!!! Gefeliciteerd!!!!super blij voor je:D

Ow en dames ook super fijne tijd om te bevallen volgend jaar:thumup::thumup:;)

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja ik vind het echt bizar nienie! Met patricia klets ik al langer en nog een meisje, ook allebei zwanger! En een vriendin van mij ook na haar eerste tp! Uh, wat zit in de lucht ;)
    Ik vind dat soort gedachtes, ver in de toekomst nu nog eng. Eerste maar eens zo ver zien te komen! Duim duim duim!

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ben vooral nog verbaasd. En ik kan niet wachten tot dinsdag of hij nog dikker is. Maar zo dik heb ik hem nog niet gehad. :)

dame82 vindt dit leuk.
  20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Onze streepjes zijn vergelijkbaar op 13 dpo :)
    Ga je morgen niet testen? Knap hoor! Ik heb vanochtend niet getest en vind het maar niets. Morgen laatste keer, kruidvat en clear blue. En daarna ziekenhuis inlichten...jeetje dat ik het ooit nog eens zo ver heb mogen schoppen. Maar eerst morgen maar eens afwachten!

Paard vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina