Pfff wat een geruststelling. Haha. Kan je deze tekst op een later moment nog aflezen? Weet iemand dat?
Meiden!!!!! YES YES YES onwijs gefeliciteerd!! Ben zo blij voor jullie! Geweldig zeg! Eindelijk Hopelijk gaat het goed met jullie! Fijne zwangerschap toegewenst Heleboel liefs!
Nienie, hier helaas geen goed nieuws! Vanochtend een vroege echo gehad naar wat bloedverlies. Daar is mijn gevoel bevestigd: een lege vruchtzak. Niet goed dus. Volgende week nog 1x controle en dan pas mag ik stoppen met alle medicatie
Oh wat verdrietig @ dame :'( Maar soms lees je dat het te vroeg is. Ik ben benieuwd naar volgende week. Wanneer moet je voor de echo?
Ach nee, wat verdrietig! Zo niet eerlijk! Kan het nog zijn dat er volgende week wel een vruchtje te zien is (dus dat je nu nog te vroeg bent voor een goede echo)? Meid, heel veel sterkte! Dikke knuffel!
@Jolandadjk en @aicirtap het is idd nog vroeg en op internet lees je nog best positieve verhalen, maar die meiden voelen zich zwanger en hebben geen bruin/bloedverlies. Precies het tegenovergestelde van mij. Daarbij was het ziekenhuis zelf niet hoopvol. Ze kon de zwangerschap niet als goed afgeven. Ze zag zelfs wat vocht om de vruchtzak, dat er op kan wijzen dat mijn lichaam bezig is met het afbreken. En zo voelt het ook, leeg en lichte kramp. Alsof het door de medicatie tegen gehouden wordt. Volgende week 100% duidelijkheid, maar ik reken niet meer op een positieve afloop...
Lieve dame wat schik ik van dit nieuws. Ik weet niet wat ik moet zeggen wat erg voor jullie. Dikke digitale knuffel denk aan jou
Lieve dame hoe voel je je? Trek je het allemaal nog een beetje? Wanneer heb je weer een echo? Dikke knuffel
Ja ik ben ook benieuwd @dame82 Hier gaat het wel ok. Van de week erg ziek geweest ma en di. Dinsadavond en woensdag tot halverwege de dag bloedverlies. Nu licht verkouden. En de symptomen zijn sinds gisteren weer volop aanwezig: moe, last van mijn borsten en een weeiig gevoel. Echo is nu wel vervroegd naar 19 oktober. De 30ste blijft ook nog even staan.
Oog jeej dat kut bloedverlies ook. Daar word je zo onzeker van. Had je de griep? Fijn dat de symptomen volop aanwezig zijn. Fijn dat je 19 okt echo hebt. S6 bloedverlies nu wel gestopt?
Ja geen bloed meer gezien gelukkig. Denk buikgriep of iets verkeerds gegeten. Ik heb van zondag op maandag 7 uur lang lopen overgeven.
Jeetje ik kwam even kijken hoe het met jou en Patricia gaat. Zo'n berichtje had ik niet verwacht te lezen Ik ga onwijs hard voor je duimen!!!
Oh dames, hoe heeft mijn gevoel er zo naast kunnen zitten...ipv een lege vruchtzak zagen we vandaag een strijdertje van 6w1d met kloppend hartje!! Bizar! Ik kan het maar niet geloven, had er al soort van afstand van genomen. Was overtuigd dat het niet goed zou zijn.... jeetje wat een rollercoaster! En ook hier blijft het spannend, want heb aanhoudend bruinverlies en soms nog bloed. Doodeng! Maar wat had ik hier niet meer van durven dromen...wow!
O wow! Ja dan was vorige echo misschien net iets te vroeg. Wat super! En spannend. Wat zei de gynaecoloog over het bloedverlies? Ik heb een kennis wie de eerste 3 maanden veel bloed verloor soms wel een theekop per dag. En er loopt nu een gezond meisje van 3 jaar rond.