Ik ben vroeger naar mijn afspraak gegaan. In ziekenhuis meteen naar wc gegaan. En in de wachtkamer nog een halve liter gedronken. Succes dames! Ik begin de bijwerkingen van de lucrin te merken. Duf/moe en slecht slapen.
Nou ven weer thuis. Jeejtje wat een bijzonder gevoel zeg. Stond binnen 10 min weer buiten. Ik ben super blij met het resultaat in totaal 3 van goede kwaliteit 1 van redelijk en 1 matige 1 slechte. Nu duimen dat hij blijft zitten zo spannend😁 Aicirtap wat naar zeg ik had dat van decaptyle. Hopen dat je het niet voor niks doet. Wanneer moetje voor een echo?
Fijn dat het erop zit! Nu begint het echte wachten, zo spannend! Wa een mooie score zeg, wat fijn!!! Vriezen ze de rest nu in of alleen die van de beste kwaliteit?
En hoe gaat het nu verder? Vanaf wanneer mag je een test doen? Of moet je bloed prikken? Nieuwsgierig haha
Ik heb geen echo's. Ik heb een apart protocol. Ik heb 2x maanddepot lucrin. Vanaf 30 oktober losse lucrin, en dan vanaf 2 november de gonal-f er bij. 11 november de eerste follikelmeting. @ niene - succes met de wachtweken!
Bij ons vriezen ze alles in dat is in Zwolle sinds okt vorigjaar nieuw. Eerder gooiede ze alles wat niet Goes was weg. Echt beter dat ze dat nu niet doen. Wij mogen 20 sep testen. Jij dan ruubs ik denk jij 1 dag eerder toch? bij jullie word ook alles ingevroren toch? Pff en nu wachten.... Jeejtje dat is nog wel een dingetje denk ik. Hoelaat is jou tp morgen? Speciaal moment he😉 Dame al zenuwachtig voor morgen? Voor je het weet is het voorbij en kan je lekker uitrusten! Aicirtap dankje wel! Veel afleiding zoeken denk ik maar😉
Wat een goed nieuws nienie! En nu een topper in je buik Nestelen maar! Moeten jullie tr ook nog pregnyl na de punctie spuiten ter bevordering vd innesteling? Of misschien heb ik dat omdat ik gisteren geen pregnyl maar decapeptyl gespoten heb...pff snap geen snars van mijn schema! Ja wel al zenuwachtig...ben bang voir de pijn, maar moet toch gebeuren! Eenmaal gehad zal een deel van mijn schouders vallen en daar kijk ik naar uit
Oké dat wist ik niet! Dan heb je nog een mooi voorraadje zeg Voor wat ik begreep vriezen ze in Gent pas embryo's in als die tot dag 7 doordelen, zodat dan alleen embryo's van echt goede kwaliteit behouden worden. Oké 20 sept! Pff das idd nog lang wachten! Staat het al groot omrand op jullie agenda? haha! Ik weet nog niet hoe dat bij ons gaat zijn. Horen we hopelijk morgen! De tp is om 10.10 uur. Fijn tijdstip vind ik. Ben wel ben wel gerustgesteld maar ben nog erg gespannen stiekem. Geniet lekker van dat mini beebje, zorg er goed voor! ♡ Lekker je buik insmeren met balsem ofzo Je man veel kusjes op je buik laten geven. laat m maar voel Hoe geliefd en welkom hij is! Ooooeh dame bijna morgen! Hopelijk slaap je vannacht een beetje lekker en kan je morgen fris en met goede moed naar het ziekenhuis. Alle onzekerheid lekker thuis laten!!
Allebei om 10 uur grappig! Ik zal aan jullie denken en voor beide duimen heel hard. Ik hoop ruubs dat ze de andere 2 in de vriezer doen maar daar moetje dan weer 2 dagen op wachten om dat te horen? Nou inderdaad ik ga er goed voor zorgen.. Zit heel internet af te speuren wat wel en niet mag hahah... Tips zijn altijd welkom😁
Nienie heb wel eens gelezen dat het belangrijk is voor de innesteling om je voeten warm te houden. Geen idee of het een fabeltje is, maar wellicht het proberen waard! Ja dan is het inderdaad weer wachten, ik krijg dan een smsje.
Ik ben ook begonnen met extra vitamine/mineralen supplementen en granaatappelsap ook weer in huis. Ik las dat je eicellen ook 3 maanden er over doen om aangemaakt te worden, wist ik niet! Ik heb nog 2 maanden dus nu toch maar alvast begonnen. Ik heb want dingen op de site van rika lukac gelezen. Ach baadt het niet dan schaadt het niet Dus vandaag naast mijn multivitamines selenium en zink gehaald. Uit de granaatappelsap vitamine E. En dan nog een apart soort Q10 besteld. Ik eet al gezond. Helemaal biologisch vind ik te duur. Ik had wel even gekeken naar biologische groente en fruit, maar het is 2x duur en bederft 2x zo snel. En als je dat doet moet je het helemaal doen. Dus nee.
Dank jullie wel voor alle tips... Granaatappel heb ik gelezen inderdaad morgen maar na de supermarkt en misschien is kruitvat ook nog een idee😉
Lieve dames heel veel s6 vandaag. Dame ik hoop dat je een beetje geslapen hebt. Ik ga voor jullie duimen hoop dat het je allemaal mee valt voor je het weet is het voorbij toi toi😉 Ruubs geniet jij samen met je vriend van dit bijzondere moment. Ook voor jou gaan nu eindelijk die wacht weken in. Ik zal duimen voor de rest van jou embryo's!!
Dankjewel lieve Nienie! Hopelijk vandaag dubbel feest, een mooie tp en verjaardag van mijn man. Hoe voel jij je? Een beetje 'in de wolken gevoel' of vooral spannend?
Goedemorgen dames, ik heb wel ok geslapen en nu nog redelijk rustig. Zal zometeen in het ziekenhuis wel anders zijn ben klaar voor deze stap, weer een vinkje kunnen zetten Ruubs vandaag voor jou het bijzondere moment! Vergeet niet ervan te genieten...hiervoor hebben we het allemaal gedaan! Ik ga duimen dat het toppertje een blijvertje zal zijn! Ik houd jullie op de hoogte!