Aahh ruubs dubbel feest dus gefeliciteerd met je man!!. Kan niet beter dit zou het wel moeten zijn😁😁😁 ik blijf duimen. Hoe was de terugplaatsing en hoe voel je je nu. Nou ik weer aan het werk vandaag. Vreemd gevoel en bang dat ik te veel doe😉. Probeer het een beetje los te laten. Het liefste lig ik gestrekt op bed hahha maar dan duren de wacht weken ook zo lang he😉 Dame hoe is het nu met je? Hoop dat het je mee gevallen is!!
Dankjulliewel!! We hebben een tp gehad van een mooie blastocyste. Ben echt blij! We hebben ook een foto meegekregen. Knapperd is het hè! Die andere 2 liepen een dag achter met delen dus horen van de week of die de diepvries in gaan. Nu nog even een middagje werken en dan vrij tot volgende week dinsdag. Heerlijk!
Oh sorry dames dat ik nu pas reageer, maar ben nu net thuis en op mijn mobiel lukte het niet, zit een of ander virus geloof ik op! Maar geen zorgen alles is goed gegaan. Ik vond de punctie echt meevallen. De 4 verdovingsprikken waren even naar, maar het aanprikken van de follikels voelde ik bijna niet. Er zijn 15 follikels aangeprikt en daarin zijn 12 eicellen gevonden Het zaad was ook goed, dus nu mogen ze hun best gaan doen om embryootjes te worden. Mijn grootste angst is dat er geen bevruchtingen zullen plaatsvinden en dat dit dus allemaal voor niets is geweest. Het wordt afwachten. Voor nu voelen deze scores natuurlijk wel top Helaas toch ook nog wel onzekerheden... ik heb al tijden een cyste waarvan de gyn nu zei dat het wel iets van endometriose weg had?! Dat ding zit er al maanden en komt ze daar nu mee. Maar eerlijk gezegd is het deels ook langs me heen gegaan want ze verkondigde dit zo direct na de punctie. Ik heb over tijdje nog een afspraak staan en zal er dan nog eens uitgebreid naar vragen. Moet in ieder geval een dag antibiotica slikken om een ontsteking erin te voorkomen. Daarbij heb ik nog geen toezegging op een tp vrijdag. De gyn gaat me vrijdagochtend bellen om te horen hoe het gaat en wil eventueel nog bloed laten prikken. Ze is erg bang voor een overstimulatie en dat maakt mij er niet geruster op. Voel me overigens (nog) prima hoor. Nu dus 2 tot 2,5 liter blijven drinken en duimen dat ook ik vrijdag een tp krijg. Zou echt zwaar teleurgesteld en verdrietig zijn als het niet zo is. Nu ga ik lekker even op bedje liggen, heb wel wat buikpijn en een beurs gevoel. Maar ben ontzettend blij dat het er op zit! Jeej *check*
En Ruubs wat een beauty zeg! Ik blijf het bijzonder vinden! Nu nog ff door duimen voor de andere twee, zou toch geweldig zijn als ze eskimootjes kunnen worden Hoe voelt dat nu zo dames, zeker weten dat er een bevruchting in je buik zwemt? Hoop het vrijdag ook mee te gaan maken. En hoewel ik nog geen embryo in mijn buik heb, kan ik me je gevoel Nienie helemaal voorstellen. Het zo rustig aan willen doen om maar niets te verprutsen Maar gewoon leven zou toch echt moeten kunnen...kunnen moeilijk blijven liggen. Nou broed ze dames en hopelijk heb ik ook snel goed nieuws.
Dame fijn dat de punctie is mee gevallen en 12 eicellen wat een goed aantal. Morgen een spannende dag voor jullie😉 Hoelaat worden jullie gebeld? Spannend!! Jeejtje ook niet handig van de gynaecoloog omdat zo even te zeggen. Doe rustig aan!! Lekker op bed en je lekker laten verwennen😉 Ruubs wat een mooie he😍 Wij zagen hem op groot scherm baalde er van dat ik geen foto heb gemaakt. Geniet er van en inderdaad nu lekker broeden😁😁😁 en heerlijk vakantie houden met heel veel leuke dingen😉
Mooie score Dame! Die heb je in ieder geval al binnen. Morgen het spannende telefoontje wachten. Hoop zo dat je vrijdag gewoon mag komen! Irritant en onzeker dat ze nu ineens anders naar die cyste kijken.. hou je taai! ♡ Ja grappig hè Nienie, we kregen die mee in het ziekenhuis. Ik had wel een beetje zo'n 'oh is dit het'-gevoel haha maargoed wat had ik anders kunnen verwachten. Dat gevoel om rustig aan te doen herken in ook. De vrouwenarts zei wel dat mn eierstokken nog e erg onrustig waren van de punctie en dat ik daarom rustig aan moest doen, mn man moest maar poetsen zei ze, haha! Maar ivm de terugplaatsing moest ik nergens rekening mee houden. Ben zo benieuwd of we iets gaan voelen! Ik moet trouwens over 10 dagen bloedprikken, maar ga voor die tijd al een testje wagen. Had eigenlijk gehoopt dat we het op onze trouwdag al zouden weten 12 sept maar dat is nog te vroeg
@ dame - en weeg je zelf ook even op een vast tijdstip op de dag en hou je buikomvang in de gaten ivm eventuele overstimulatie. Spannend nog even of er bevruchtingen zijn en of een verse tp in zit. Succes dames op wachtbankje.
Helaas dames geen spannend telefoontje morgen, wij zullen tot vrijdag moeten wachten Onder het mom 'niet blij maken met een dode mus' vertellen ze het aantal bevruchtingen nog niet, omdat er immers nog tussen zitten die niet verder delen. Vrijdag (hopelijk) een tp en dan ook meer details over de bevruchtingen! Dat wordt even afzien, maar hopelijk is het zo vrijdag! Heb fijn op bed gelegen, maar enorme last van mijn maag door de naproxen. Haha ingesteld op veel pijn, maar niet op maagpijn Die neem ik dus niet meer! Ruubs ik had gehoopt op mijn verjaardag, 11 september, een cadeautje te krijgen, maar ook nog veeeeeeeel te vroeg! Maar we duimen dat het cadeautje gewoon iets later komt Thanks voor je tips patricia!
ja van naproxen kan je last van je maag krijgen, dan gewoon paracetamol op vaste tijden, ik heb helemaal geen pijnstilling gebruikt volgens mij of paracetamol, ik weet het al niet meer whaha
Dat weet ik inmiddels ook Wat dat betreft reageer ik vaak met maag en darmen op medicatie...gelukkig alleen nu bij de naproxen en niet op alle hormonen en spuiten die ik al geprikt heb!
Tot vrijdag Pff dat is lang wachten😔 mijn duimen blijven draaien😉 Ik hoop dat je je al een stuk beter voelt. Doe lekker rustig aan ben je tot aan vrijdag vrij?? Ruubs fijne vakantie ga je nog wat leuks doen in je vakantie? Aicirtap hoe gaat het al wat minder last of worden de bijwerkingen alleen maar erger?
Nou beetje gebroken nacht hier...ontzettende maagpijn gehad en had de wekker om 3.00 gezet om de laatste pil antibiotica te nemen. Anders zou er teveel tijd tussen de pillen zitten en doen ze hun werk nog niet. Voel me nu heel beurs, zowel buik als maag! Jullie dames voelden je de dag erna veel beter toch?! Hoop in de loop der dag me ook beter te gaan voelen. Nienie ik bel vandaag (m'n vrije dag) met mijn manager om te overleggen. Maar geloof dat ik er verstandig aan doe om morgen ook nog thuis te blijven (aangezien ik op een groep drukke peuters werk). En vrijdagochtend belt de gyn om te overleggen mbt de tp. Misschien moet ik nog bloed laten prikken en dan middag hopelijk de tp. Dan gaat werken ook niet lukken. Hopelijk heeft ze er begrip voor!
Dame, jeetje dat is kak dat je zo lang in onzekerheid zit dan. Is dat altijd? Succes met de spanning en het afwachten!! Ik weet hoe rot het is lieverd! Hopelijk heb je op je verjaardag al een paar dagen een minietje in je buik. Nienie, heb je al iets gevoeld? Ben benieuwd waar we op moeten Letten haha. Heb wel afgelopen nacht 11 uur achter elkaar geslapen. De spanning moest er even uit denk ik en is vast ook goed voor het beebje. We gaan een lang weekend weg, dus nu even 2 dagen lekker niks. De badkamer wordt verbouwd dus het wordt niet languit op de bank liggen haha beetje poetsen en in de tuin werken Aicirtap, zo rot dat jij nog zo lang geduld moet hebben!! Hopelijk worden de bijwerkingen langzaamaan minder.
Nondeju ja...wist van te voren niet dat je van zetpillen ook maagpijn kon krijgen?! En ik moest ook nog die antibiotica drie keer slikken, mijn maag kwam gisteren niet echt tot rust. Hopelijk gaat het vandaag beter. Ben je toevallig medisch geschoold ?
Ik ben na de punctie ook heel beroerd geweest. Maar dat kwam denk ik door de antibiotica. Ik heb een prikkelbare darm en antibiotica en ik zijn geen vriendjes. Dus volgende keer zonder. Gynaecoloog snapte ook niet waarom ik het kreeg want ik heb geen cystes. Ik blijf mij wel afvragen of de verse tp hierdoor mislukt is. Ik had zoveel buikpijn, maagpijn, misselijk en diarree. Ik heb daar zeker 5 dagen na de punctie last van gehad daarna werd het minder. Van de utrogestan heb ik ook standaard de eerste 3-4 dagen buikpijn dus dat werkt ook niet mee. Afgelopen nachten redelijk geslapen. Maar ben wel moe. De middagdutjes zijn hier weer vaste prik. Ben benieuwd of ik komende week nog ga menstrueren. Hoop van niet. Wel af en toe menstruatiekrampen maar geen bloed.
Gelukkig hoefde ik maar 1 dag (3 pilletjes) antibiotica! Vandaag hoef ik helemaal niets meer in de hoop dat het helemaal weg trekt. Wat naar dat je dat gevoel hebt over je verse tp, dat is niet fijn. Hopelijk pakt de 2e poging, zonder antibiotica, beter uit. En is deze week ongesteld worden niet gunstig? Dan gaan de twee lucrin maanden sneller voorbij toch?
Hallo allemaal, Mag ik hier ook meepraten? IUI 4 is mislukt, vandaag ongesteld geworden 😔 Ik had goede hoop maar helaas is het niet gelukt. Ik baal zo, had gehoopt dat we na bijna 3 jaar eindelijk eens geluk zouden hebben. Vrijdag hebben we een evaluatiegesprek. We moeten waarschijnlijk door met ivf. Ik ben best kleinzerig dus ben nu al bang voor de punctie....