Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Reikt een warm voetenbadje, potje thee met koekjes en stapeltje tijdschriften aan voor de dames op het wachtbankje :) Succes dames, nog even!

2. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Jeetje, hoe spannend voor jullie allemaal!

Ik ga woensdag voor een afspraak met de verpleegkundige voor alle instructies en om medicijnen te ophalen en donderdag begin ik al! Gaat snel.

Alleen heb ik vandaag weer een bloeding (wat het probleem bij mijn IUI's al was). Ik vind het echt niet normaal dat ik sinds februari, dus ongeveer sinds ik met behandelingen ben begonnen, elke maand een spotting of een bloeding heb rondom de ovulatie... deze keer weer, net als in juni bij mijn laatste IUI, gewoon helder rood bloed met stolsels. WTF :(

3. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ooooh dat zou jammer zijn als je Bonaire misloopt, maar de reden is natuurlijk alles waard!

Nu we het gister zo over testen hadden werd ik erg nieuwsgierig en heb ik er net eentje gewaagd. Nu heb ik in heel mn leven maar 2 testen gedaan, waar niets op te zien was, maar nu zie ik een streepje hoor! Heb normaal een hekel aan testen omdat ik nooit het gevoel had dat ik een positieve test zou hebben op die momenten en wachtte ik gewoon mijn menstruatie af die steeds maat weer kwam.
    Ik ga vanaf vandaag gewoon elke ochtend een test doen tm vrijdag.

Bijgevoegde bestanden:

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Goede morgen dames,

Ruubs ik zie het streepje ook! Hoeveel dagen na pregnyl zit je nu? En hoeveel heb je gespoten? Wat ontzettend spannend zeg...whaa en ik moet nog zo lang wachten! Ik vind je wel een bikkel iedere dag testen, deze spanning zou ik niet aankunnen ;) ik van harte meis dat ze mooi op gaan lopen!

Nienie onze ziekenhuizen hebben hetzelfde protocol geloof ik :) jij al testdrang?

Anniko, meis ik herken je gevoel helemaal! Zo k#t al dat bruin en bloed steeds en voelt zo hopeloos. Ik had het met name enkele dagen na de eisprong en dan tot aan de menstruatie, maar laatste twee rondes ook vanaf de eisprong. En wat je zegt niet een klein beetje! Meis een dikke digi-knuffel en ik hoop dat we door ivf van dit probleem af zijn! De utro houdt bij mij de boel goed tegen (tot nu toe)!

5. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Het is 14 dagen na 5.000 Ovitrelle. Heb gelezen dat het 10 dagen in je bloed zit. Hou er ook rekening mee dat het nog van de Ovitrelle is. Daarom iedere dag dan maar een test, heb ik in ieder geval nog het idee dat ik iets kan doen haha

Sorry had je berichtje niet gezien Anniko, van mij ook een hele dikke knuffel!! ♡

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Het kan inderdaad vd ovitrelle zijn, maarrrr opzich vind ik dit wel een mooi streepje voor 14 dagen erna! Oooh Ruubs ben je niet aan het stuiteren?! Haha! Waarschijnlijk ben je nu nog onzekerder, want waar is het streepje van? Meis ik ga duimen dat ie morgen alweer duidelijker is. Pfff ik vind dit bijna net zo spannend als voor mezelf hihi!

@ patricia: thanks voor je bemoedigende woorden!

7. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oooooh hij is wel mooi opgedroogd zeg! Hij is in het echt mooier en duidelijker dan op de foto. Snap nu waarom mensen dat altijd zeiden op het forum haha
    Had m mee in de auto genomen naar mn werk en er een half uur naar zitten kijken hahaha levensgevaarlijk
    Kijk erg uit naar morgenochtend om weer te testen. Wordt er wel blij van! Voor het eerst zo'n roze streepje hoeraaaa! Maar ik weet het, kan nog alle kanten op maar het voelt gewoon goed!

Bijgevoegde bestanden:

8. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat spannend Ruubs! Ik hoop dat de testen blijven oplopen en dat je zwanger bent!

@anniko, wel balen of dat bloedverlies steeds. Maakt je wel onzeker lijkt me. Succes alvast bij de verpleegkundige, ben benieuwd hoe de afspraak en uitleg over de medicatie zal verlopen. Je mag bijna echt beginnen!!!

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ruubs wat een mooie test hahaha dat jij dat durft zeg😳 Ik durf echt nog niet te testen haha. Al een klein beetje gefeliciteerd hij ziet er echt mooi uit. Ben benieuwd na morgen! Lijkt mij niet dat het de ovitrelle nog is hoor daar is ie te duidelijk voor denk ik.

Dame nu wel test drang nu ik dat zo zie hahaha maar durf niet. 😏 Haha maar denk niet dat ik het red tot dinsdag even afwachten.

Anniko wat vervelend zeg zal het toch nog een keer aan gaan geven als je na het ziekenhuis moet. Hebben ze dat al wel eens onderzocht?

10. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Ruubs, een tweede streepje! Yay! <3

Bedankt voor alle digi-knuffels!
    @nienie @dame ze zien niks op de echo en hopen dat decapeptyl mijn hele cyclus zo plat gaat leggen dat er niks meer gebeurd. Duimen dus!

11. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    oke. Nou ik hoop het voor je! Zal voor je duimen&#128513;

Nou ik net bij kruitvat zwangerschapstesten gekocht hahaha ben benieuwd hoelang ik het nog vol hou wil het proberen tot zaterdag. Dame heb jij de testen al in huis?

12. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hahaha, super spannend! Ben ook zo benieuwd voor jullie!!

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ruubs het ziet er veelbelovend uit! Spannend! Ik vind het zo knap dat je positief durft te zijn, ik ben veel te bang voor de teleurstelling.
    Ja nienie heb al testen in huis, had ik al vanwege utrogebruik tijdens iui. Maar geloof niet dat ik al zo vroeg durf te testen. Blijf liever nog even in mijn bubbel ;) ben benieuwd hoe lang jij nog gaat wachten? Hoeveel dpo zit jij nu?

Wij zijn onderweg naar zee voor een overnachting...spontaan...ff genieten vd nazomer :)

14. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Heeeeerlijk! Heel veel plezier lieve Dame! Lekker samen genieten :D

15. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lekker dame heerlijk genieten. Veel plezier!! Hahaha ik weet niet 1 dag korter dan ruubs hahaha denk dat ik vrijdag of zaterdag een test ga doen. Maar voel met vlagen nog steeds dat ik ongesteld ga worden. Ruubs jij nog klachten dan??

16. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Voel je dat altijd van de voren aankomen? Want volgens mij zijn menstruatiekrampen juist een goed teken.
    Ik heb vandaag helemaal niets meer gevoeld.. baal er eigenlijk wel van!

17. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik weet niet of het een goed teken is komt wel met vlagen. Pff vind het wel lastig hoor. Ik heb met manlief afgesproken dat we vanaf zaterdag gaan testen hij wou liever niet eerder. Dus voor mij echt nog even wachten jammer genoeg!!

Ga je niet te druk maken.moet ik zeggen:DJe hoort ook heel vaak vrouwen die alleen een paar steken hebben gevoel en daarna niks meer. Het gaat vast allemaal goed komen.ik ben benieuwd na je test. Ik ga voor je duimen!!

18. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oei de test is hier vandaag een heel stuk lichter! Baaalen! Was het nu maar alvast morgenochtend.

Kan jij je nog even psychologisch instellen tot zaterdag voor de spannende test ;)

19. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hey ruubs og dat is jammer. Maar goed die duidelijke streep van gisteren komt niet voor niks. Ik blijf duimen. Ga je morgen vroeg weer een test doen? Haha duurt nog lang zaterdag. Maar ben zelf ook wel bang dat als ik nu een test doe en er komt een streepje maak ik mezelf nog gek omdat mijn menstruatie krampen helaas nog aanwezig zijn. Zal dan toch bang zijn dat het nog mis gaat dus schiet ik er niks mee op&#128521; Haha hoop dat ik het vol hou zo&#128521;

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ ruubs - had jij pregnyl gespoten of iets anders? Bij mij was na 12 dagen nog een licht streepje van de pregnyl (5000) te zien. Ze zeggen dus wel 10 dagen, maar bij mij was dus ook langer.
    Ik hoop dat ie gewoon nog aan het aflopen is en later weer gaat oplopen :)

Deel Deze Pagina