Ruubs ik bewonder echt je positiviteit...overal kun jij een draai aan geven! Super knap! Ik vrees dat de onzekerheid hier zal blijven tot aan de test...of er moet opeens op mijn voorhoofd geschreven staan dat ik zwanger ben Werk ze dames!!!!
Hoi dames, ff een paar dagen hier niet geweest, ik merk dat ik minder op mijn computer ben als het weer mooi is. Straks weer meer dus Ik voel jullie spanning en wacht met jullie mee! Ruubs, succes morgen in het ziekenhuis, hopelijk hoor je wel goed nieuws! Ik zelf heb gister mijn medicijnen opgehaald maar ik begin pas zaterdag want volgens de bloedtest heb ik nog geen eisprong gehad. Nog 2 dagjes zonder het spuiten dus
Bedankt voor je berichtje Anniko! Jij nog even genieten van je spuitvrije dagen en het lekkere weer!!
Ruubs wat een spannende dag vandaag! Heel veel succes meis! Hoe laat moet je prikken en hoe laat krijg je de uitslag? Mijn duimen draaien overuren! Nienie hoe is het daar? Nog steeds krampen? En morgen eerste testje wagen? Hier nog maar weinig vertrouwen... voel echt helemaal niets zoals elke voorgaande ronde! Herinner me ook dat de gynaecoloog zei ' als je over weekje weer punctiekkachten krijgt is dat een goed teken'. Nou niks, noppes, nada! Ik weet het, moet positief blijven, maar vind het maar lastig
Anniko je gaat bijna beginnen...geniet idd nog ff van de rust! Toch zal het ook fijn zijn om te mogen starten en eindelijk iets te kunnen doen. En dan wordt het afvinken, stap voor stap! Alvast succes met de eerste spuit!
Ik zit nu in het ziekenhuis. Lab gaat pas om 7.30 open en toch zit het al vol met oudjes haha dacht ff snel gaan voor mn werk, helaaaas. Vanochtend toch nog getest en die was wel raadselachtig. Ik mag vanmiddag bellen voor de uitslag. Komt wel rot uit vandaag want mn man gaat om 13u de deur uit om te werken en komt om 22.30u pas thuis. Baal er van dat ik het telefonisch moet meedelen, ongeacht de uitslag. Oooh Dame wat vreselijk die onzekerheid.. snap het echt helemaal! Wat een stom traject is het toch eigenlijk hè! Je stapt van de een onzekerheid in de andere.. Bedankt voor het duimen! Dat moet toch helpen
Ruubs s6 vandaag . Ik hoop echt op goed nieuws!! Zal aan jullie denken en natuurlijk blijven mijn duimen draaien. Dame wel wat minder krampen maar nog steeds wel een naar gevoel. Maar zelf heb ik er niet zo goed gevoel over hoor. Mijn vriend wou eigenlijk vandaag al testen maar dat heb ik nog niet gedurfd. Morgen maar proberen😉. Lastig die onzekerheid he. Jij mag de 24 ste testen?? Wacht je tot die datum of ga je ook eerder testen?? Anniko heerlijk bijna beginnen. S6 met je eerste spuiten. Heb je er zin in??
Ruubs raadselachtig klink toch een beetje positief😉Je houd de spanning er wel in😁 Vind het echt spannend!! Ow dat is inderdaad balen dat je vriend aan het werk is. Hoop dat je vanavond wat te vieren hebt😉
En Ruubs al iets gehoord? Ik voel de spanning ook haha. En idd wat nienie zegt een raadselachtige test klinkt niet als een negatieve test! Nienie ik denk dat we ook wel voor zaterdag testen, maar weet niet hoe ver van te voren?! Dinsdag zijn we immers 14dpo en zou het wel duidelijk moeten zijn lijkt me...begrijp eigenlijk ook niet waarom zo laat pas testen?! Ruubs is mooi op tijd, maar jij ook later he nienie! Wil graag op een vrije dag testen zodat ik lekker kan balen of feestje vieren dat zou dan woensdag zijn!
Helaas geen zwangerschap hier.. hcg waarde van 2. Nu verplicht een maand pauze. Bij de volgende menstruatie mag ik weer bellen voor een afspraak. Blijf voor jullie duimen hoor! Er moet toch nog positief nieuws komen!!
Dame82 en nienie, voor jullie is het nog spannend! Ik hoop dat jullie met goed nieuws komen!!! @Anniko, geniet nog even van de prikvrije dagen. Je kunt bijna starten en dan hopelijk binnenkort mooi nieuws! Succes!!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Let wel op dat je met een waarde van 2 dus gewoon ligt positief kan testen met een kruidvat. Dus handiger om te testen met minder gevoelige tests.
Aaahh nee ruubs wat kut😔 Mzz had het wel gehoopt voor jullie!! Oke dankje voor de tip!! Misschien toch maar pas dinsdag testen lastig. Inderdaad maryjames wij houden de spanning er nog even in😉
Je kan morgen echt wel testen hoor! Heb nog een gesprekje gehad met de arts, omdat ik wilde weten of het niet zo kon zijn dat de hcg nog kon oplopen. Hij vertelde dat we nu een waarde van >25 moesten hebben als het goed zat en dat zouden we vanochtend een knaltest gehad moeten hebben. Je moet natuurlijk doen wat goed voelt, maar naar aanleiding van zijn verhaal kan het zeker! Bedoelde het meer om teleurstellingen te voorkomen, dat hele lichten testen rond 15 dpo dus echt negatief kunnen zijn. Duim echt heeeel hard voor jullie!!
Oke bedankt voor de tip😉 Ja ik weer niet ik moet er morgen maar gewoon aan geloven. Maar mijn gevoel zegt echt dat het niet zo is dus gewoon bang voor de teleurstelling denk ik. Dus jij ook verplicht een maand rust? Dus nu moet 1 normale menstruatie afwachten en daarna mag je bellen als je daarna ongesteld bent geworden??