Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @dame gefeliciteerd met jullie 7 cryo's! Hopelijk hoef je ze voorlopig niet te gebruiken en heb je volgende week goed nieuws!

@nienie wat een super test! Wauw, gefeliciteerd!! Hoe onwerkelijk zal het niet voelen denk ik. Wij zijn ook bijna 3 jaar bezig en heb nog nooit een positieve test in handen gehad. Geniet, geniet, geniet!

2. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dankje wel maryjames 😁 Ja echt super onwerkelijk nog. Dit is ook mijn eerste test in 3 jaar. Moet er nog wel aan wennen hahaha dom he ben je er zo lang mee bezig en dan ben je het en dan voelt het zo onwerkelijk. Ik blijf voor jullie allemaal duimen!! Hopen dat dit voor ons allemaal ons jaar word😉

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou ja ik voel het eigenlijk alleen als ik rustig zit of lig of als ik er aan denk! Ben bang dat het inbeelding is omdat ik het zo graag wil! Kan niets anders doen dan afwachten!

4. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hopelijk kan je naast de onzekerheid nog ook genieten! Je hebt niet voor niets zo'n mooie test!

Hier is de menstruatie al aan het beginnen. Voor het eerst dat ik daar echt blij mee ben, haha! Heel fijn.

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Spannend dame ik blijf voor jullie duimen. Fijn ruubs. Het zou je maar gebeuren dat je daar ook weer heel lang op moet wachten. Hoe sneller hoe beter😁

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat fijn Ruubs, blijft dat wachten je gelukkig bespaart! Als het dan toch moet, dan maar beter gelijk he!?

Hier echt een bleh dag...maak mezelf gek met wat ik voel of juist niet voel, veel te gefocust. Vind het te spannend en wil gewoon de ontknoping weten. Zit mezelf echt ff in de weg. Werken vind ik niet fijn, maar vrij zijn is vandaag nog veel moeilijker! Zo dat is er uit...sorry moest ff gal spugen. Morgen weer een nieuwe dag ;)

7. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Net eerste spuit Decapeptyl gezet, yay! Ik heb er zin in!
    Fijn weekend dames!

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Yes! :D Dat voelt goed he, eindelijk begonnen! Op naar een paar mooie follikels!

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame hoop dat je je weer wat beter voelt. Wat een klote tijd he afwachten... Dikke knuffel!!

Anniko fijn dat je bent begonnen. Hopen op heel veel mooie follikels. S6

Hier begint de onzekerheid ook weer. Vannochtend wat lichtbruine afscheiding. Weet dat het niet meteen iets hoeft te betekenen maar ben wel een beetje bang. Morgen vroeg nog maar een test doen en hopen dat ie mooi opgelopen is. Dat is dan weer een nadeel van vroeg testen helaas.

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah nee nienie dat zie je liever niet! Het hoeft idd niets te betekenen, maar kan me goed voorstellen dat het je erg onzeker maakt! Hopelijk morgen een mooi opgelopen test... en zo vroeg heb je niet getest toch! In een natuurlijke cyclus had je waarschijnlijk 14 dpo al getest. Mijn duimen draaien voor je meis!

11. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Nienie is het bij een beetje lichtbruin gebleven? Denk ook dat het niks betekent hoor! Is het gelukt om niks te zeggen tegen je schoonmoeder?

Dame Hoe voel je je vandaag? Vreselijk die onzekerheid! Laat je testdag maar snel komen!

Oleeee eerste spuit bij Anniko! Hoe vond je het? Klaar voor de start? Succes!!

Na een dagje bruine afscheiding gister is sinds vanochtend in alle hevigheid begonnen. Had hiervoor nog nooit bruinverlies gehad, zal wel door de tp komen.
    Echt fijn dat het zo snel doorzet, kunnen we tenminste lekker verder. Hopelijk komt de volgende menstruatie ook gewoon optijd. Dan hebben we eind okt/begin nov weer een tp. Ben wel benieuwd hoe dat loopt in de natuurlijke cyclus. Dan kunnen we her ook wat makkelijker verbergen voor anderen zonder die spuiten enzo.

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hoi dames. Ja nog steeds beetje bruin Pff morgen duurt dan lang. Ben benieuwd morgen. Nee inderdaad zo vroeg is het ook niet maar dacht ineens misschien dat het ziekenhuis niet voor niks 18 dagen zegt.Hoop inderdaad dat ie oploopt. Echt fijn ruubs dat het al zo snel door gebroken is. Ben ik inderdaad ook wel benieuwd na hoe dat verloopt en in zijn werk gaat.

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat fijn Ruubs dat is dan snel gegaan! Dan ben je alweer begonnen met vooruit tellen :)
    Nienie ik snap je onzekerheid zo goed! Ik heb iedere maand veel last van bruinverlies, dus word helemaal gek als ik het zie...fingers crossed dat het onschuldig is, zoveel vrouwen hebben het! Succes met testen morgen, dat is vast weer spannend!
    Ik dacht inmiddels de hele emotionele rollercoaster van de mmm wel te kennen, maar deze ronde...poeh! Word echt heen en weer geslingerd in iets voelen, niets voelen, vertrouwen,gern vertrouwen, het zeker weten tot onzekerheid. En ik ben gewoon een stresskipje,dus dit is echt niet goed voor me! Had niet gedacht dat ik mezelf zo gek kon maken. Misschien woensdag toch maar testje wagen!? Heb ik in ieder geval duidelijkheid!

14. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Nienie ik zit hier onwijs te duimen voor een hele mooie knaltest voor jullie!!!!

15. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Aahh ruubs wat lief van je😉 Hier is ie dan. Morgen bellen na het ziekenhuis om een afspraak te maken. Was nog even spannend want het duurde wel eff voordat hij mooi op liep. Maar had anderhalf uur daar voor ook al geplast. Hopen dat alles goed blijft gaan. Vind het wel spannend als ik straks moet stoppen met utrogestan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      21
  16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Woehoe nienie wat een mooie test! Dat moet toch wel al iets geruststelken :) Hoe is het met het bruin vandaag?

17. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Wooooooow super!!!! Echt van harte! Nu mag je toch echt wel vertrouwen hebben en genieten!! Super zeg eerste ivf raak, mooier kan het niet!

18. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hey lieve dames! Ja inderdaad nu wel al wat meer vertrouwen. Vannochtend niks meer gezien! Nu lekker genieten. Vandaag alleen werken van 10 tot 21:00. Morgen avond vertellen aan beide ouders. Dat is nog wel spannend omdat als ze het niet hadden geweten van ivf je het ook niet zo vroeg verteld. Ruubs jij gaat niet vertellen aan je ouders als jullie er 1 hebben terug geplaatst? En dame hoe doen jullie dat ook vroeg vertellen of langer wachten? Dame hoe voel je je nu? Trekje het nog een beetje? Ga je woensdag al testen? Dikke knuffel voor jullie!!

19. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Daar worstelden wij ook mee, als het positief geweest zou zijn. Bij ons waren zoveel mensen op de hoogte dat iedereen verwachtte dat we het direct zouden laten weten als het positief was. Vorige week vrijdag veel berichtjes gehad met 'We duimen!', 'Laat je nog wat weten?', 'En, en, en?'. Daarnaast ook van geschrokken hoe snel zulk nieuws uitlekt.. M'n moeder kreeg zelfs op facebook een berichtje van een kennis met de vraag of ze al iets gehoord had van ons. Daar zijn we wel van geschrokken! Was natuurlijk extra vervelend vrijdag om dan naar iedereen terug te moeten sturen, 'helaas...' maar als het positief was geweest is het ook niet leuk. (moet je dan terug appen, ja we zijn zwanger!) Daarom willen wij het de volgende ronde vaag houden en geen details meer delen. Bij onze ouders weet ik nog niet.. In ieder geval niet met andere familie en vrienden. Dan kunnen we het nieuws (positief of negatief) delen op het moment dat wij dat willen.
    Toen ik mijn moeder vrijdag belde wist ze dat het negatief was, anders waren we langsgekomen. Zulke dingen blijf je houden denk ik..
    Je ouders en schoonouders springen vast een gat in de lucht, dus dan kunnen ze extra lang genieten van jullie zwangerschap!! We zijn nu eenmaal allemaal op het punt gekomen dat het voor weinig mensen meer een verrassing gaat zijn, denk ik..

Hopelijk lukt het een beetje om te werken, vast met een grote glimlach op je gezicht!!

20. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeejtje wat een verhaal zeg. Ja inderdaad het gaat ook snel. Dat is inderdaad lastig. Ik had al afgesproken met mijn man dat als dit niet zou lukken we het ook niet zouden vertellen meer. Lief al die mensen die aan je denken maar met minder bericht ook niet leuk. Ik had het met de eerste iui inderdaad zoveel mensen wisten er van. Toen ik uiteindelijk ongesteld werd moest ik iedereen een bericht sturen dat het niet zo was terwijl ik eerst de behoefte had om die teleurstelling met mijn vriend te verwerken alleen wil je hun ook niet in de waan laten. Lastig zulke dingen.

Deel Deze Pagina