Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Oké spannend, dat komt al dichtbij. Gaat het prikken verder goed?

2. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Ja, ik zie geen verschil tussen Gonal F en Decapeptyl injecties. Ook nog geen bijwerkingen, gelukkig :)

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou duidelijkheid heb ik wel al hoor maryjames....wil alleen zo snel mogelijk door! Deze dagen, weten dat het niet gelukt is en wachten op de menstruatie, voelen zo zinloos! Vanaf cd 1 ben je weer vooruit aan het tellen...dus kom maar op ;)
    Anniko spannend meid! Fijn om eindelijk concreet iets te kunnen doen he...nu dus nog een menstruatie en dan de punctiecyclus! Misschien hebben we rond dezelfde tijd wel een tp, jij een verse en Ruubs en ik een cryo, dat zou wel een gezellig wachtbankje worden :)

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Yes ongesteld! We kunnen weer vooruit! Even smerig vraagje tussendoor: Ruubs is jouw menstruatie ook anders dan normaal? Hier ziet het er wel anders uit en eigenlijk vind ik het maar ranzig! Zal wel door deze stimulatie/punctie komen lijkt mij?! Nooit eerder gehad namelijk!

5. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeeeeej fijn!! Dan kan je het idd maar zo snel mogelijk hebben. Menstruatie zelf is hier echt anders. Behalve de dag bruinverlies had ik nog nooit gehad en erge krampen de eerste dag. Vroeg me wel steeds af of de embryo er nu al uit was en of ik dat zou kunnen zien. Beetje raar haha wat is er anders nu dan bij jou?

6. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oeps bedoelde menstruatie zelf is hier niet echt anders

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oke sorry voor de details alvast...maar er zitten een of ander bruinachtige vlekjes in. Ze hebben iets leverachtigs op de een of andere manier haha! Laat me ook wel beetje aan pus denken....draaien jullie magen al om ;) ik vind het zelf ook echt ranzig! En in tegenstelling tot normaal heb ik minder last van buikpijn, nog geen pijnstiller hoeven nemen! Nou ik ga er vanuit dat het met ivf te maken heeft, heb dit echt nog nooit eerder gehad!
    We gaan wel beetje gelijk op he Ruubs, gezellig! Hoop dat onze volgende cyclus niet helemaal vd wap is en we snel weer bij een tp belandt zijn!

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oja en volgens mij kun je die embryo niet ontdekken...dat is nog maar een klompje cellen! Maar gek genoeg heb ik ook eve gespot of ik iets kon ontdekken haha ;)

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Anniko wat fijn in okt al de punctie komt nu wel dicht bij he. Spannend hoor.

Maryjames jij ook al ongeveer een datum fijn he😉

Dame wat fijn dat het door gebroken is. Nu kan je eindelijk weer vooruit kijken. Hopen dat de tijd snel voorbij gaat en dat jij en ruubs snel weer een nieuwe terugplaatsing krijgen. Mijn duimen draaien voor jullie allemaal!!! Ruubs hoe is het verder met jou?

Ik heb me vandaag opgeven voor moeders voor moeders. Hoop dat ik er veel vrouwen mee kan helpen.

10. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dame, zulke menstruatie zegt me niks! Onze lichamen zullen inderdaad wel anders reageren door de hormonen en de punctie etc.

Nienie, tof dat je je hebt op gegeven voor moeders voor moeders! Hoe reageerden jullie ouders? Hier gaat alles goed hoor. Zit nog een beetje in een dipje, maar life goes on!

Zou idd leuk zijn als we straks rond dezelfde tijd om het wachrbankje zitten met een paar! Als alles normaal verloopt verwacht ik begin november weer een tp.

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Gelukkig hier weer een normale menstruatie! Merk toch wel aan mijn lijf dat het wat te verduren heeft gehad! Hoop niet dat het helemaal uit zijn ritme is en de volgende menstruatie lang op zich laat wachten, maar we zullen zien!
    Ruubs wat vervelend van je dipje meis! Het is ook allemaal niet niets. Die hele mmm is een emotionele rollercoaster, maar de afgelopen heb je wel veel te verduren gehad: een hoop onzekerheid, spanning en natuurlijk jullie diagnose! En daar bovenop nog de teleurstelling vd mislukking! Geef jezelf de ruimte om te dippen. Hopelijk volgende ronde met nieuwe energie een tp!
    Nienie ik ben ook nieuwsgierig naar de reactie van je ouders! En top dat je mee doet aan mvm. Mocht ik ooit zo ver komen ga kk dat zeker ook doen!

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hoi ruubs mijn ouders en schoonouders waren heel blij. De oma van mijn vriend heeft eerst 5 min lopen huilen haha heel lief. Ik hoop dat je snel weer uit die dip komt het is ook niet niks allemaal. Dikke knuffel!!

13. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Gelukkig dame dat je ongesteldheid weer normaal is. Wel fijn dat je lichaam alles weer goed oppakt. Hebben jullie een normale cyclus normaal gesproken of lang? Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat in een normale cyclus terug plaatsen. Spannend allemaal

14. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Aaaaah wat schattig van je oma zeg!! Denk dat er hier ook wat traantjes gelaten gaat worden als het zo ver os.
    Ik heb een stabiele cyclus van 28 - 30 dagen. Hoop zo dat ie me deze maand ook niet in de steek laat haha

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier ook 28 -30 dagen!
    Vandaag een offday...hoofdpijn en ben de pauze nu al beu, cd 2 oeps! Het voelt zo zinloos en verloren tijd!
    Toppunt was weer een nieuwe zwangerschapsaankondiging, man ik kan ze niet meer horen! Jan en alleman wordt zwanger en wij doen er zoveel voor en worden van een kant en klare embryo niet eens zwanger! Pfff heb het weer even gehad!
    Sorry voor mijn klaagzang, moest het even kwijt!

16. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oooooh lieve Dame gatverdamme een zwangerschapsaankondiging is nu heeeeeelemaal zuur! Zeker als je al een dipdagje hebt. Pfffff! Heel invoelbaar! Ik leef met je mee!
    Vraag me soms echt af hoe het uberhaupt bestaat dat mensen via de natuurlijke weg zwanger kunnen worden.

17. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    :(En idd die stomme *** pauzemaand. Whyyyyyy! (Ja ja ik snap waarom maar &!_#¥□°[/@¥=:÷) Worden we nog niet genoeg op de proef gesteld!

En dan Aicirtap die al helemaaaaal lang moet wachten! Hoe hou je t vol?!

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja op de natuurlijk manier, maar wat denk je van al die ongelukjes, door de pil heen, uh?? Mijn vriend grapte al dat ik misschien eens aan de pil moet dan, beetje humor erom hebben we af en toe nog wel ;) maar eerlijk gezegd kan ik me bijna niet voorstellen dat het echt een keer zo gaat zijn. Waarom zou het opeens na 2,5 jaar!?
    Ja dipjesdagen heb ik wel steeds meer...iedere teleustelling wordt moeilijker...er komt een punt dat ik niet meer wil, dat voel ik steeds sterker! Ik wil graag vertrouwen houden, maar die teleurstellingen maken het niet makkelijker...maarvja kan er uren over zeiken, het is zoals het is en ik moet er maar mee dealen!
    Thanks voorj je lieve woorden in ieder geval Ruubs!

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Beter kan ik het niet zeggen :D

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ik ben al 2 jaar en 2 maanden officieel bezig. Daarvoor een jaartje op de wachtlijst gestaan voor ik met KID kon starten.

Hier net terug van een midweek naar lauwersoog/lauwersmeer. Wat een prachtig stukje nederland! Was samen met een vriendin, erg gezellig. Landal Suyderoogh kan ik zeker aanbevelen. Ik zou liever die kiezen dan Landal Esonstad. We hebben zeehonden gespot met een boot, een landsafari gedaan, gewandeld, spelletjes gedaan en genoten van het prachtige nazomer weer. :)

Deel Deze Pagina