Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @ Ruubs: nou geduld was al op voordat we aan de pauzeronde begonnen ;) Het is slepend, maar dat zul je vast herkennen! Ik doorloop het in fases en de eerste fase is bijna voorbij: tot aan eisprong! Dan fase na eisprong tot aan menstruatie. En laatste fase weer tot aan eisprong=tp, hoera! Die laatste twee weken voelen wel weer beter denk ik, dan ben je toe aan het werken naar tp en kun je weer wat doen, bv fm enz (niet dat je daar heel blij van wordt, maar is in ieder geval actie ;) )
    Ondertussen word ik echt crimineel van de aankondigingen, bleh! Wil het niet meer horen :( Generatie jonger dan mij begint nu aan kinderen, best pijnlijk eigenlijk!

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wanneer verwachten jullie wanneer de tp gaat zijn? Op zich best grappig dat we straks samen op het wachtbankje zitten.

Ik zit vandaag trouwens op cd 12.

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Over maandje ongeveer goldfishie. Ik zit op cd 14...eisprong?! Heb geen idee, geen ovutesten gedaan..wil er ook niet mee bezig zijn, want hoe groot is de kns na 2,5 jaar nog op een natuurlijk wonder. Stiekem ben ik er wel mee bezig en wagen we ook wel kansje,maar niet krampachtig moeten.
    Dus ik denk over een maandje een feestbankje ;)

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Volgens mij brengt november een vol wachtbankje :)

5. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @aicirtap: decapetyl (afhankelijk van wanneer ik ongesteld word deze week) start ik ongeveer rond 26 oktober (=dag 21 cyclus) Na menstruatie (denk rond 7 november) start ik dan met gonal f. De verwachting is dat ik rond 23 november punctie zal krijgen en dan 3 dagen later de tp.

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ maryjames - ik ben net een weekje voor jou, punctie rond 16 nov

7. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ik verwacht ook over een maand een tp te hebben, dus begin november.
    Wordt inderdaad een drukke maand haha allemaal zelfde schuitje, kunnen we elkaar steunen ;)
    Misschien leuk om tegen die tijd om een lijstje te maken.

8. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Spannend dames, inderdaad een drukke en hopelijk POSITIEVE maand voor ons allemaal!

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Allemaal zwanger het jaar uit :D

10. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Daar teken ik voor! 😊

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Pfff dat zeg ik al twee jaar lang en durf ik niet meer hardop te zeggen. Ik hoop het stilletjes ;)

12. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    aicirtap & maryjames, leuk dat jullie bijna gelijk lopen! In november ga ik dus een rustmaand hebben, dan kan ik lekker voor jullie duimen! Of nee wacht, dan ben ik al zwanger natuurlijk! (yeah right :p)

Idd dame, dat heb ik ook, elk jaar zeg ik: dit jaar gaat het echt gebeuren, en nu is het echt moeilijk om nog te geloven dat het ooit komt. Jaja ik weet dat ik positief moet denken maar de laatste paar dagen lukt het me gewoon niet. Lekker emotioneel van die injecties :p

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hebben jullie gisteren ook naar zorg.nu gekeken toevallig? Het ging over de verschillen tussen vruchtbaarheidsbehandelingen in NL en buitenland. In het buitenland probeert men toch wat meer. In NL houdt men vast aan dat het wel bewezen moet werken. Het stel in de docu had door de stap naar het buitenland te maken nu twee kindjes! Ik heb ook al vaak de optie buitenland de revue laten passeren, maar probeer toch steeds weer NL te vertrouwen...ben wrl bang dat ze hier iets over het hoofd zien! Ik zou wel graag scratching willen bv, daar checken ze de baarmoeder op immuun- en nkcellen.
    Dus dames we hebben nog een troef in handen...al twijfel ik de laatste tijd steeds meer hoe ver ik nog wil gaan!? Al zo lang bezig, word steeds ouder...het voelt alsof ik een grens aan het bereiken ben! Voor nu wil ik nog vertrouwen houden in onze 7 cryo's en daarna zien we dan wel weer!

14. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lieve dame. Ik heb het inderdaad gezien. Interessant programma. Ik heb ook regen manlief gezegt als er na 2 ivf pogingen geen resultaat is wil ik ook graag na België. Veel positieve verhalen. Ik begrijp je onzekerheid alleen echt lieve schat het gebeurt zo vaak dat het de eerste keer niet lukt maar de 2e of 3e wel. Ik heb geen idee hoe oud je bent maar wij vrouwen kunnen nog wel even hoor. En er zit vast een topper tussen de 7 cryo's!!

15. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Niet gezien, maar het bewijst dus wat ik al lang denk... ik wil zeker naar het buitenland als het hier niet lukt. Alleen jammer dat her zo ver weg is... maar jij lieve dame, met je 7 cryo's ga je zeker straks zwanger worden!

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Thanks voor jullie lieve woorden! Hoop echt zo dat er een topper tussen zit! Ik ben vorige maand 34 geworden en dat vind ik VERSCHRIKKELIJK! Had eigenlijk al zwanger kunnen zijn van een tweede...en hoe frustrerend dat in je omgeving maar iedereen zwanger is! Die leeftijd kan ik maar niet loslaten!
    Die pauzemaand doet mijn gedachten niet goed...die stilstand maakt de gedachten en emoties heviger lijkt het! Kijk uit naar de volgende ronde!

Nienie jij morgen heel veel succes! Wat zal het spannend zijn! Hoe laat hebben jullie echo? Ik heb er een goed gevoel over meis, zal in ieder geval duimen draaien voor jullie!

17. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ja begrijp ik kut maand dit. Het lijkt mij ook echt verschrikkelijk. Ow 34 pas dan heb je nog even😉. Het is inderdaad frustrerend al die zwangerschappen. Maar echt lieve dame ook voor jou komt er een dag dat je het van de daken kunt schreeuwen!! Mijn duimen blijven draaien.

Wat Lief van je! We moeten er om 10 over 9 zijn. Ik hoop dat je gevoel goed is😉

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh wat fijn,lekker op tijd! Hoef je niet een halve dag te zenuwpezen! Zet um o meid, wat een bijzonder moment :)

19. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Nienie, succes morgen! En laat ons daarna weten hoe en wat :)

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Succes niene morgen!

Ja ik herken dat met je leeftijd @ dame. Ik ben nu 36.
    Ik ben in juli 2014 begonnen. Dus ook al een tijd bezig. Ik had inmiddels al 2 kinderen kunnen hebben. Pfff.
    Van de week ook weer een zwangerschapsaankondiging die ik ook niet helemaal zag aankomen. Dus even privé gebabbeld met de papa in spe, dat is een kennis van mij. En hij zei het is ook zo oneerlijk allemaal he. Wij hup zwanger van een tweede. En jij al zo lang bezig.
    Een ander kennis beviel van haar kleine toen ik net begon. En zij bevalt in november van de tweede als ik met ivf poging 2 begin. Dus als gezegd geef even het zwangerschapsstokje door.
    Verder realiseerde ik mij ook. Ik begin in de eerste week van november. Vorig jaar kreeg ik toen een vroege miskraam bij bijna 5 weken :-/

Ik probeer maar positief te denken. En zo de volgende poging in te gaan.
    Ik heb mijn follikelmeting een dag vervroegd. Dan fijn bij mijn eigen gynaecoloog en niet bij die fertiliteitsarts, ik heb geen vertrouwen in haar. Dan heb ik hem wel op dag 9. In het weekend doen ze geen echo's, dus kan zijn dat ik vrijdag (dus bij die fertiliteitsarts) of maandag dan nog een keer heen moet. Maar dat zie ik dan wel. Ik kan het combineren met een andere afspraak dus heel erg is dat niet. Ik vind ook fijn dat mijn eigen gynaecoloog kijkt, want dan ziet hij zelf het resultaat en niet dat op papier. Lang over zitten dubben want vrijdag is ook praktischer gezien mijn planning. Maar blij dat ik toch omgezet heb en op een fijne tijd. Zodat ik ook niet allejezus vroeg met de trein moet.

Deel Deze Pagina