Hoppa daar gaan we weer: bloedverlies op cd 16! Dit is toch niet normaal?! Sinds die mmm lijkt het allemaal maar erger te worden! Vanaf enkele dagen voor nod, naar nu vanaf eisprong! En die artsen maar zeggen 'kan geen kwaad, sommige vrouwen hebben dit nu eenmaal'. Nou lekker voelt het niet! 25 okt tijdens evaluatie maar weer eens naar vragen...ik denk er ook sterk aan om een second opinion te gaan aanvragen...dit voelt gewoon niet goed!
Hè gatsie lieve Dame, ik snap dat dat niet goed voelt en dat het flink balen is. Als jij graag een second opinion wil dan moet je er voor gaan. Nu zit je nog aan het begin van het traject.. En al is het alleen om je gevoelens een plek te kunnen geven en het idee dat je er alles aan doet. Veel succes en plezier vandaag Nienie! Geniet ervan!
Ja klopt Ruubs, roep het al zo lang! Ik zou graag naar buitenland willen,maar onbekende houdt me dan weer tegen: hoe werkt dat allemaal en hoe gaat dat financieel uitpakken...maar geloof dat ik er maar eens echt werk van moet maken! Is ook niet een beetje bloed...en dit blijft waarschijnlijk tot aan de menstruatie zo Als die nou eens eerder kwam hierdoor, maar dat is meestal niet het geval! Het is weer uitzitten deze ronde,maar moe word ik er wel van! Nienie nog een uurtje denk aan je meis!
Dame, ik heb dus hetzelfde bijna iedere maand sinds ik met de eerste IUI ben begonnen, vanaf 3-4 dagen voor eisprong, soms een beetje, soms heel hevig. Bij mij weten ze ook niet wat het is maar zeggen dat het nu met Decapeptyl misschien niet gaat gebeuren. Heb je vorige maand ook zo'n bloeding gehad voor de tp? Heb je ook Utrogestan gebruikt?
Dame: is dit de cyclus na de punctiecyclus? Het kan zijn dat je lichaam het normale ritme weer moet vinden en dan nu van slag is door alle hormonen. Hopelijk stop het snel. Na onze mislukte ivf wilde mijn man stoppen, onze grootste nachtmerrie was uitgekomen. Uiteindelijk toch doorgegaan voor icsi, omdat ik graag wilde weten of we op deze manier wel bevrucht konden worden. Nu, nadat de verse tp mislukt is en door de lange pauze door de operatie, weet ik niet meer hoe ver ik wil gaan. Mijn man wil juist naar Gent vanwege de vele succes verhalen. Maar ik zie nog wat beren op de weg, de afstand en reistijd met files rond Antwerpen, verzekeringen en dat je zelf ook nog een gedeelte moet betalen. Ik ben er nog niet uit wat we willen en gaan doen, al ben ik wel van mening dat we alles geprobeerd moeten hebben voordat we ermee stoppen en geen kindje mogen krijgen.
Dit is idd de cyclus na de punctie, maar helaas niet vreemd voor mij, heb dit meerdere cyclussen gehad inmiddels! Stopt het bij jou wel nog Anniko of heb je het ook tot aan je menstruatie? En wat vind jouw ziekenhuis hiervan? Ik heb het nu dus weer rond eisprong, ziekenhuis zegt dan ovulatiebloeding, alleen stopt het bij niet meer, tenzij ik utrogestan gebruik. Deze ronde gebruik ik niets dus vrees ik weer wat dagen voor de boeg heb! Ik zie precies dezelfde beren goldfishie, maar heb het idee dat ik er maar eens voor moet gaan. Die onzekerheden mbt bloedverlies zijn gewoon niet fijn en mijn ziekenhuis onderzoekt verder niets meer! Dan maar second opinion! Nienie hoe was het? Hoop dat mijn gevoel klopt en jullie nu een feestje aan het vieren zijn!
Dame, gelukkig had je geen bloeding in de punctiecyclus! Ik heb wel bloedverlies bij mijn laatste IUI gehad, hopelijk nu met ivf niet meer! Ik ben benieuwd hoe het met Nienie gaat vandaag! Trouwens, ik weet dat het voor mij nog te vroeg is maar ik ben begonnen met een research over UZ Gent. Ik heb een paar leuke topics gevonden, misschien willen jullie die ook ff lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/357481-1e-afspraak-gent-juni12-wie-kletst-mee-ervaren-gent-gangers-welkom.html http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/612058-ivf-uz-gent.html http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/354207-kies-zkh-voor-ivf-combi-gent-nl.html http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/318855-mijn-ervaringen-uz-gent.html Verder heb ik morgen mijn eerste FM! Spannend!
Hoi dames!! De echo ging goed. Echt super en bijzonder om te zien. Gelijk helemaal verliefd en wel even een traantje gelaten. Nu lekker gaan genieten en over 3 weken weer terug komen voor een nieuwe echo!! ik hoop zo dat volgende maand voor iedereen positief uitpakt!! Gun het jullie zo!!
Yesssssss! Wat super meid! Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu ook alweer? Hartje dus zien kloppen! Echt super! Hopelijk kun je nu steeds wat meer genieten! Geniet in ieder geval van deze eerste mooie echo
Gefeliciteerd niene! Hopelijk over een x aantal weken een gezonde beeb in je armen. Wanneer ben je uitgerekend?
Anniko bedankt voor de links mbt Gent. De vraag is alleen of het Gent of DD zal worden? Maar inlezen kan altijd he! Jij heel veel succes vandaag met de 1e fm! Hopelijk zijn er al wat mooie follikels te zien!
Anniko, veel succes met de meting vandaag! Ik duim voor een heleboel mooie follikels. Dame, dan maar Gent komen hoor! Kunnen we gezellig een bakje koffie drinken
Nienie, wat leuk! Nogmaals gefeliciteerd! Dame, ik heb al zoveel gezelen en zou wel voor Gent kiezen En mijn FM ging ok, endometrium mooi dik aan het worden, follikels nog klein maar wel meerdere. FM#2 op dinsdag!
Oeh dan ben ik wel nieuwsgierig op basis waarvan jij zegt om voor Gent te gaan?! Moet ook even kijken hoe dat reistechnisch eruit zou zien, want het moet natuurlijk wel ook haalbaar zijn. En wat fijn dat de 1e fm goed was! Die eerste meting zegt nog weinig he, maar je zult steeds meer gaan zien en dan nog kan het je gaan verrassen Benieuwd wat dinsdag je gaat brengen! Fijn weekend allemaal meiden!!!!
@ anniko - hoeveel dagen ben je nu aan stimuleren? mooi resultaat zo te horen, hopelijk zijn ze dinsdag lekker gegroeid Ik heb een gezellige dag gehad gehad vandaag. Naar de film en wat drinken met een vriendin en daarna uit eten met een andere vriendin. En even kadootjes geshopt voor moeders der verjaardag. Moest de hele stad rond. Ik mis VD!
@aicirtap, ik heb net 8e spuit Gonal gezet. En hey, ik mis V&D ook! @dame, vooral hoe ze met je meedenken, altijd klaar voor je staan en veel vriendelijker zijn. Voor mij is reistechnisch Gent ook een half uur dichterbij (ik woon in Den Haag). Fijn weekend!
Dames hoe is het hier? Ruubs al een menstruatie in zicht? Hier geniet ik van wijn en filet amercain... dat kl#te bruinverlies is, zoals verwacht, niet meer weggegaan. Dus weer aanmodderen tot volgende week ergens! Hoop dat de menstruatie snel doorbreekt! Anniko morgen weer echo! Ben benieuwd meis!