Hoi hoi hier gaat alles goed. Met jou dan?? Aah wat klote dat het nog steeds niet weg is. Blijft dat bruine dan tot dat je ongesteld word? Ik hoop dat jullie het snel worden Dan kunnen jullie weer verder. Anniko s6 met je echo morgen ik ga duimen voor een hoop eitjes😁😁
Pfff irritant zeg Dame dat bruinverlies. Helemaal shit dat ze er niks aan (kunnen) doen.. Snel ongesteld worden dan maar! Ik verwacht over een weekje ongesteld te worden. Hoop aankomend weekend maar denk begin volgende week. Laatste 2 daagjes vakantie gaan in. Ook lekker genoten van heerlijke wijntjes etc haha Proost Dame!! Anniko succes vandaag weer!
Dame: irritant zeg met dat bruinverlies. Hopelijk komt die ongi snel! Ruubs: proost! Geniet er nog maar lekker van! Anniko: succes met de echo!
Dames, jullie duimen werken altijd! Rechts 3, links 12! Alles tussen 10 en 14mm. Nu nog ff kijken of oestrogeen in orde is want ze vinden het wel veel follikels. Volgende FM op vrijdag, verwachting is dat de punctie op maandag gebeurt. Dame, wat kut zeg. Maar ik heb gister ook bruinverlies gehad... Neeeee niet nu! Ruubs, geniet nog van de laatste dagjes vakantie!
Klinkt goed Anniko!! Toppie zeg! Ik had ook 15 follikels en 11 rijpe eitjes bij de punctie. Dat zal bij jullie ook vast zo uitpakken! Top top!
Tja dat bruinverlies heb ik iedere maand...de ene keer meer dan de andere keer. Als ik utro gebruik heb ik er geen last van (of soms ieniemini), maar zeker niet in de mate als in een natuurlijke cyclus! Ik ga zeer zeker geen tp doen zonder utro. Ruubs dan gaan we ongeveer gelijk op. Dacht dat jij voor liep op mij, maar het scheelde idd niet heel veel dagen herinner ik me nu. Nog even, we hebben het er bijna opzitten, maar wat voelt het alsof 2 maanden zeg! Jaks jij ook wat bruin Anniko...nog steeds last van? Als je straks utro mag gaan gebruiken gaat het waarschijnlijk weer weg, maar goed voelt het natuurlijk niet. Ik had tr ook 15 follikels, waarin 12 eicellen gevonden zijn. Daaruit zijn 10 bevruchtingen en ook 10 embryo's onstaan, waarvan 8 uiteindelijk de juiste kwaliteit hadden. Dus meis dat kan een goede score worden Nienie hoe is het met de symptomen? Lukt het al wat beter om te genieten?
Ik hoop idd dat je Dame's vervolg hebt, Anniko! Spannend allemaal!! Dame lopen idd wel gelijk op. Mn cyclus schommelt altijd een klein beetje maar bij jou ook toch? Hoop voor mij een lange deze keer en voor jou een korte, dan lopen wr helemaal gelijk! Gezellig!
Wat irritant zeg dame! @anniko, wat goed zeg! Wat gaat het opeens dan snel hè , maandag de punctie! Spannend!
Ja gemiddeld tussen de 28 en 30 dagen, soms wel eens een uitschieter met 26 of 27 dagen...dat zou welkom zijn Gezien het vele bruinverlies verwacht ik niet dat de cyclus veel langer gaat duren, dat is dus wel mooi meegenomen!
Dame met de symptomen gaat het goed. Heb sinds paar dagen niet echt meer pijn in mijn borsten. Las dat het wel vaker voor komt dat het ene keer meer is dan andere. Verder wel echt moe en af en toe krampjes. Het genieten is al stuk meer. Kan niet wachten over 2 weken weer echo. Nu met verhoging op de bank dus dat is minder. Anniko wat een mooi aantal zeg!! Spannend!!
Ruubs, Dame, wat grappig dat jullie ook 15 follikels hadden! Ik moet nog een paar dagen doorspuiten dus wie weet wat het uiteindelijk wordt. Ik ben iig blij dat ik wel iets heb, was bang dat er niet genoeg zouden zijn. Maar goed, nu ff kijken hoeveel eitjes erin zitten en of er iets bevrucht, gedeeld, teruggeplaatst en bevroren wordt. Zoveel stappen nog. Spannend! @dame nee, bruinverlies heb ik maar 1 dag gehad. Ik heb het altijd een paar dagen voor mn eisprong maar daarna niet meer. @aicirtap, natuurlijk doen ze puncties in het weekend, maar mn follikels moeten nog flink groeien hoor! Vrijdag zullen we zien of ze al klaar zijn, dan misschien zondag punctie? @nienie, wat leuk zeg. Nog 2 weken volhouden en ga je weer je baby zien Hebben jullie trouwens last van jullie eierstokken gehad? Ik heb wel 12 follikels op 1 eierstok en dat doet pijn, joh!
Gelukkig dat het bruin weer weg is! Maar ergens toch wel gek dat je het in een niet natuurlijke cyclus ook hebt, want een eisprong heb je nu niet?! Maar ook niet te druk over maken, er groeien mooie eitjes en wie weet nog wel meer vrijdag. Wel ook goed blijven drinken he meis, want teveel wil je ook niet. Ik had verbazingwekkend tijdens het stimuleren geen last van mij eierstokken...had de follikels wel iets meer verdeeld over de twee eierstokken. Ik heb wel deze cyclus na de punctie, na mijn menstruatie, flink wat pijn gehad. Vergrote eierstokken zei het ziekenhuis. Super spannend allemaal...weet het nog goed Op naar vrijdag! Jaks verhoging nienie....er heerst ook vanalles he! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Nou, nog geen eisprong maar de hormoonwaarden gaan omhoog naarmate je follikels groter worden totdat de eitjes klaar zijn om te springen, ivf of geen ivf. Maar ik hoop dat het maar een dag zo was! Nienie, verhoging? Beterschap!
Oh ik dacht de decapeptyl de hormoonaanmaak net stil legt! Maar maakt ook niets...ingewikkelde materie die fertiliteit
Klopt, decpeptyl onderdrukt je cyclus zodat je lichaam zelf niks kan doen maar dan doet Gonal F alles voor je. Woohoo ik heb net 420 bloembollen in 3 bloembakken geplant! Ik was ook van plan om nog schoon te maken maar that's it for today, ik kan niks meer. Ik wilde die bloembollen nog planten voordat ik echt niet meer kan bukken
Hellup Hoeveel bloembakken hebben jullie wel niet?! Dat wordt een vrolijke lente (hopelijk met dikke buik )
Ik kreeg een steeds ongemakkelijker/vervelend en vol gevoel in mijn buik. Pijn niet echt. Broeken kreeg ik amper dicht. Buik is al dikker geworden sinds de lucrin. En dan nog 12 eieren erbij
Patricia jij zal nu bijna in de stimuleringsfase zitten of niet? Vind je het deze tweede keer net zo spannend als de eerste keer? Nog ff dames en dan mogen we met z'n allen de wachtbank op! Anniko succes vandaag! Met een beetje geluk weet je straks de datum vd punctie...dan wordt het nog echter! Ben benieuwd! Hier verder niets nieuws: bruin en tel de dagen af vandaag nog dagje werken en dan weekje herfstvakantie jeeej!
Hoi hoi dames hoe staan we er allemaal in? Hier weinig te melden nog steeds. Wachten op de menstruatie duurt lang! Laat het maar snel november zijn zodat we allemaal een mooie mini in onze buik hebben en eeeeindelijk die mooie roze test!!