Oh jeej Anniko Mooie opbrengst meid! Weer een stap verder, op naar morgen! Klinkt wel alsof jullie wat extra spanning hebben gehad met zo een ochtend! Net een soap zeg.,gelukkig met een goed einde! Nu lekker rusten en veeeeel drinken Nou Ruubs dat klinkt best ontspannen zo! Niet veel ziekenhuisgedoe! Ik moet zelfs voor een uitgangsecho, ieks Ik gok dat ze mij via fm gaan volgen en wie weet wel pregnyl om zeker van een eisprong te zijn! Enne ben jaloers op je Ruubs... wil ook graag vooruit ben het bruin na bijna twee weken zat! Please menstruatie kom ( dat ik dat ooit nog eens zou zeggen)
Wat een ochtend heb je gisteren gehad anniko! Goeie opbrengst toch?! Spannend allemaal, heb je vandaag nog iets gehoord?
Anniko hoe is het met je the day after? Paar spannende uren voor de boeg! Mijn duimen draaien in ieder geval!
Goede morgen! Met mij gaat het op zich goed, ik voel me goed (gister ook al) behalve mijn buik. Wat een raar gevoel, een beetje alsof het mijn dikke darm is die pijn doet, kan niet goed zitten en plassen & poepen doet ook wat pijn (TMI! ). Maar goed, voor de rest niks aan de hand, vandaag heb ik nog vrij en morgen weer aan de slag - gelukkig werk ik thuis (ik geef prive les). In de middag hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn, ben zooo bang voor dit telefoonje
Ooooh zo herkenbaar van dat zitten en naar de wc gaan, haha! Als het goed is heb je na vandaag de ergste pijn gehad meid! Super spannend vanmiddag! Ik duim weer hoor!!!
Anniko wat een verhaal zeg! Maar gelukkig wel met een top score. Fijn dat je niet super veel pijn hebt. Spannend ik hoop dat je vanmiddag een goede uitslag krijgt!!! Duim duim!!
Jeej wat goed! Gefeliciteerd Anniko!! Geniet van het goede nieuws! En vanaf donderdag eindelijk op het wachtbankje😁😁
Jihaaaa! Wat goed meis Fijn gevoel he! Op naar de tp en dan de wachtweken...ik geloof dat ik die nog het moeilijkste van alles vond! Zorgen voor veel afleiding en ontspanning! Krijg je ook per post te horen hoeveel cryo's er uiteindelijk zijn?
Anniko: wat een goed nieuws! En je krijgt de beste terug! Hopen op een mooi resultaat over twee weken! Spannend! Ik duim voor je!
Pffff hier niet het gevoel dat er iets gaat doorbreken en ik wil zo graag! Vandaag nod, maar mijn cyclus schommelt wel beetje tussen 28 en 30 dagen. Alleen als ik zo vroeg bruin heb, deze maand cd 16 al, brak het meestal wel iets eerder door. Dus vraag me echt af waar het blijft...kan geen bruin meer zien! Ff baalmomentje!
@ dame - niet stressen want dan blijft het ook weg. Bij mij kwam ook pas later. @ anniko - mooie score!
Geen stress hoor patricia, maar gewoon frustratie en irritatie...mijn lijf doet gewoon niet wat ik graag zou willen: niet zwanger worden, maar ook niet ongesteld voor die ene keer dat het mag Anniko heb je al een tijdstip voor morgen? Fijn gevoel he: punctie achter de rug en weten dat er morgen een tp zal plaatsvinden morgen zit er gewoon een embryo in je buik, joepie!
Ja, morgen om 10:10 gebeurt het (hopelijk)! Vandaag nog bij de gyn geweest want vannacht had ik ontzettend veel pijn in mijn linker eierstok. Wel wat vocht pockets en alles is vergroot maar niks mis, ben ook niet aangekomen, geen korts etc. Dus nu nog ff paracetamol slikken en morgen niet meer want dan ben ik al hopelijk sort van zwanger En rust nemen zei ze, dus here it comes, dag 3 op de bank met Netflix
Ja morgen ben je zwanger en hopelijk blijf je dat ook doordat ie lekker gaat nestelen Pijn aan de eierstokken herken ik, alleen had ik het pas na mijn menstruatie! Gelukkig was alles goed! Heb je toch nog gewerkt vandaag? Oja en paracetamol mag wel gewoon, ook als je zwanger bent. Al kan ik me voorstellen dat je dan liever niets slikt!