Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En dan krijg jij ook een cryo-tp goldfishie? Dat wordt gezellig op het bankje :)
    Nog even die laatste cyclusdagen doorbijten, know the feeling ;) Ik duim voor een snelle start van je menstruatie!

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, wij krijgen onze mini terug uit de vriezer!
    Hopelijk gaat het ontdooien goed, dat is ook weer een spannende stap.

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
  4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf met het laboratorium gebeld. Ik had zoiets van nee heb ik ja kan ik krijgen. ;)

5. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeeeeeeeeej dame wat fijn!! De vlag kan uit :D Fijn gevoel hè!! Ik denk idd dat je dan vandaag op cd1 is. Hoe was de uitgangsecho? Ik heb dat nog nooit gehad! Nog iets nieuws gehoord? En nog wat brandende vragen kunnen stellen?
    Ik zit nu op cd5, dus het zou idd goed kunnen dat we tegelijk een tp hebben! Gezelliee ;)

Ik ga het programma vanavond eens terugkijken, ik ben benieuwd! Bedankt dame en Goldfish, ook voor de link!!
    Oh en Goldfish, wat bedoel je met het aantal rietjes? Dat ken ik niet, geloof ik..

Jaaaaaa Nienie, wel een banner aanmaken hoor!! Ik kijk er al naar uit om dat te doen, haha! ;)

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He meiden, de uitgangsecho was goed, jeej! Nog nooit gehad Ruubs? Ook niet bij iui? Wees maar blij, want deze vindt plaats op cd 1, 2 of 3, ieks!
    Voor mij gaat het proces er hetzelfde uitzien als bij iui: dus follikelmetingen en pregnyl. Ongeveer weekje na pregnyl vindt de tp plaats! Enige verschil is dat ik nu geen hormonen hoef te spuiten. Het blijft dus qua ziekenhuisbezoekjes even intensief voor mij helaas. Bijkomend voordeel is wel dat de eisprong gereguleerd gaat worden en we dus ook nog de natuurlijke kans kunnen timen...maar ja na 2,5 jaar geloof ik daar ook niet helemaal meer in!
    Verder kon de assistente niet al mijn vragen beantwoorden en ben ik blij dat we dus wel al een evaluatie hebben staan!

Kreeg wel ook even schrik momentje: zag dat het lab tussen 21 dec en 2 jan dicht is en er dus geen tp's zijn! Aaaah ik zie weer een pauze aankomen :( lekker voorbarig want weet niet eens hoe mijn cyclus valt tov die dagen en niet te vergeten we hebben een mooie kans in het verschiet! Ik durf er gewoon niet op te vertrouwen, altijd maar vooruit denken. Herkennen jullie dit?

Goldfishie dat ontdooien is idd ook nog een dingetje he. Maar hoe werkt dat eigenlijk? Als er eentje niet goed ontdooit ontdooien ze meteen een nieuwe? Of is dat weer een verloren ronde? Wel ook weer spannend!

Patricia ik wacht de evaluatie even af. Volgens mij hadden zij wel iets van gegevens over de kwaliteit, maar de assistente durfde er niets over te zeggen. Dus als de gynaecoloog me ook niet wijzer kan maken bel ik het umc wel zelf!

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Fijn dat de echo goed was!

Ik heb bij rijnstate altijd het gevoel dat ik informatie eruit moet trekken. Ik had ook idee dat er niks in stond bij mijn dossier.

Oh wat vreemd dat lab dan dicht is. Ze wilden eigenlijk dat ik een maand later zou starten met ivf. Had misschien net gekund. Maar toch krap.

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame wat goed! Ongesteld en ook nog een goede uitgang echo😁 WAt ren goed nieuws. Ow wat kut dat ze dan geen tp doen. Begrijp dat je daar beetje zenuwachtig van word. Maar gaat. Vast goed komen😉 Ik zal morgen eens kijken voor mijn banner. Ik ben nu 9 weken en 1 dag. Dames heel fijn weekend!!

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    :$ 9 weken en 1 dag alweer...jeetje wat gaat dat snel! Al over de helft van de gevreesde 12 weken! Het vertrouwen zal nu wel steeds wat meer groeien toch!? We wachten met smart op je banner ;)

Dat gevoel heb ik bij het diak ook wel Patricia. Zo moest ik zelf altijd vragen om de zaadresultaten bij de inseminatie bv. Ook heb ik vaak het idee dat ze dingen niet noteren. Dan vroegen ze bv hoe het decapeptyl spuiten ging, terwijl ik cetrotide spoot en zo heb ik wel meer voorbeelden.
    Tja wil me daar niet te druk over maken, heb al genoeg aan mijn hoofd ;) en ik ben assertief genoeg om te vragen wat ik zou willen weten, dus komt goed!

Fijn weekend dames!!!

10. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @anniko wat geweldig allemaal! Ben zo blij voor je dat alles zo goed is gegaan. Ik duim voor je dat je na de ww een positieve test in handen krijgt!

11. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jazeker dame vertrouwen is er steeds meer. Las ook ergens dat als je met 7 weken een kloppend hartje hebt de kans op een miskraam aanzienlijk minder is. Toch blijft het spannend. Ben blij als ik donderdag weer een goede echo heb. Maar heb er wel een goed gevoel over. We zullen het zien😉

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ben even benieuwd hoe het met Anniko is?

13. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ik ook!

14. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Bedankt dames, met mij gaat het goed :) Wel nog wat last van mijn linker eierstok maar niet zo erg. Ik ben vandaag 4dp3dt/7dpo, gaat best snel! Gister heb ik ff gestest om te zien of ik nog Ovitrelle in mijn lichaam heb maar nee, omo wit. Prima dus :)

Hoe gaat het met jullie allemaal?

15. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Fijn dat de Ovitrelle zo snel uit je lichaam is! Scheelt een hoop onduidelijkheid, haha!
    Heb je al een plannetje gemaakt hoe je het gaat doen? Vanaf wanneer mag je testen?

16. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Officieel heb ik een bloedtest op 2 november, dus over 9 dagen pas! Pfff ik ga zeker niet zo lang wachten, heb genoeg testen om iedere dag eentje te doen als ik dat wil :p

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    MIsschien op 12 dpo een testje doen? Ik ben heel benieuwd en hoope dat je twee strepen krijgt!

18. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Spannend hoor anniko! Ben benieuwd of je tot 2 nov kunt wachten hahah

19. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Heb het programma op zorg.nu teruggekeken. Komt de onzekerheid en onduidelijkheid van ons allemaal goed naar voren, want er is dus duidelijk geen eenduidige aanpak. Nogmaals bedankt voor de tip!

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeej 7 dpo, dat gaat alweer de goede kant op (al vond ik bij mezelf de dagen voorbij kruipen ;) ) Jij krijgt dus ook een bloedtest, doen ze bij ons weer niet. Lijkt me wel fijn, mocht je positief testen, krijg je dan nog een bevesiging. Spannend hoor...wanneer denk je een eerste testje te gaan wagen?

Bijzondere uitzending om te zien he. Op de een of andere manier krijg ik wel een goed gevoel bij de aanpak vh buitenland. Het lijkt zo meer logisch en minder star als in NL.

Hier alles rustig. Ergste ongesteldheid weer gehad :) Morgen evaluatiegesprek in het ziekenhuis. Verwacht er niet heel veel van gezien de eerdere gesprekken. Maar we zullen zien. Het vragenlijstje ligt klaar! En volgende week maandag de 1e fm. Hoop op een snelle ronde!
    Verder ga ik waarschijnlijk 1 of 2 behandelingen osteophatie doen. Heb nog vergoeding over. Heb al accupunctuur geprobeerd, maar dat zijn best wel wat behandelingen. De osthepaat kan me in 1 of 2 keer al wat helpen. Ben een beetje behandelingsmoe, maar ach het is het proberen waard!

Deel Deze Pagina