Anniko fijn dat het goed gaat.hopen dat de laatste werk ook snel gaat. Zal duimen op goed nieuws. Dame ik hoop dat je je evaluatie goed ging en dat je met een goed gevoel de terugplaatsing in gaat. We gaan duimen op 3 nieuwe baby's dit keer. Leuk dat jullie weer samen lopen dame en ruubs!!
He dames, nou het gesprek zit er op. Wel antwoorden gekregen en eindelijk het gevoel dat ze verder willen kijken naar het bruinverlies. Dus opzicht positief gestemd. Mag utro blijven gebruiken omdat deze het bruin stopt/tegenhoudt. Dit zou opzicht voldoende behandeling zijn en reëel kans op zwangerschap. Heb ik toch bloed/bruin kan ik een afspraak maken en gaan ze kijken waar het vandaan komt. Hehe eindelijk, na een jaar mmm, horen ze mijn zorgen! Verder hadden we 5 goede cryo's en 2 iets minder goed, maar toch kun je daar ook nog zwanger van worden. Ze zijn 4 daags overigens! En ze waren in ieder geval positief over het resultaat. Nu dus op naar de eerste fm. Volgende keer hoef ik geen uitgangdecho op cd 1,2 of 3 meer, jeej. Oja en ze gaf aan dat een tp in natuurlijke cyclus ook weer iets meer kans gaf, dussssss kom maar op met die tp!
Wat een goed nieuwd meid! Van de actie voor het bruinverlies en de embryo's! Ga je positief nummer 2 tegemoet! Dit gaat m worden ♡♡♡
Ik sluit me aan bij ruubs!! Super fijn dat ze na je hebben geluisterd. Ook nog goede kwaliteit en iets meer kans. Kan niet beter😉.
Ik denk het Ruubs..ze willen de eisprong precies weten om de tp te timen. Logischerwijs zou een 4 daagse dan 4 dagen na eisprong teruggeplaatst worden. Op moment dat follikel rijp is geven zij dit door aan het andere ziekenhuis en word ik door hun gebeld wanneer de tp is. We gaan het ervaren! Ik zag tr dat we nu 10 tot 12 dagen na tp mogen testen, jeej dat is dus 10 dagen wachten ipv 14 Was gister echt positief gestemd, maar inmiddels treedt ee zelfbescherming weer op. Durf niet goed positief te zijn, bang voor de teleurstelling. Kan nog zo moeilijk geloven dat het ooit raak kan zijn. Dus Ruubs bestook me maar met je positiviteit..dan ga ik er hopelijk vanzelf in geloven
Vandaag cyclusdag 1 en we gaan weer starten! Morgen een uitgangsecho om te kijken hoe het er nu uit ziet, bijna 2 maanden na de operatie. Volgende week vrijdag fm1.
Dame: ik snap de zelfbescherming heel goed. Maar wel heel fijn dat ze hebben geluisterd! Op naar een ronde met positieve afloop! Samen met Ruubs, dat zou toch wat zijn!
@ dame - fijn zo'n goed gesprek. En de zelf bescherming snap ik. Ik wil nu ook positief in de ivf stappen. Vorige keer het over mij heen laten komen. Maar dan zit er ook zo'n stemmetje van het gaat toch (nooit) lukken. @ niene - hopelijk meer dan 3 baby's hoor. Goudvis, ik en maryjames willen er ook 1.
Herkenbaar dus Patricia. Positief zijn lukt tot bepaald moment...als het echt er op aankomt, spannend wordt durf ik niet meer! Waar sta jij nu ergens in het proces? Al een punctie in zicht? En zeker meer dan 3 baby's wie weet hoeveel meer met al die dames op het wachtbankje straks en grotere kans op meerlingen
30 oktober over naar losse lucrin en vanaf volgende week woensdag stimuleren met gonal-f. Op 10 november follikelmeting en punctie is voor nu gepland op 16 november.
Patricia, wat gaat het snel, volgende week al mag jij beginnen! Spannend! Goldflishie, jij ook! Voelt goed, he? Dame, Ruubs, succes met jullie eerste FM! Ahhh leuk dat jullie gelijk lopen Nienie, morgen weer een echo, toch? Succes en laat ons later weten hoe het ging! Hier niks bijzonders... wel wat pijn (nog steeds) in mijn eierstok, een beetje mn rug en been, maar geen krampen... ik voel wel dat mijn lichaam een beetje in de war is want ik voel me constant kortsachtig, vooral in mn gezicht en mijn acne is out of this world. Stomme Utro bolletjes denk ik. Ik ga denk ik zaterdag testen, dus 12dpo/9dp3dt. Als er iets is moet ik het dan kunnen zien met mijn 10mIU/ml testen!
Oeh nog een weekje en dan beginnen met stimuleren...dan gaat het echt beginnen. Yes wat fijn voor je! Nou we hebben tegelijkertijd fm, maar lopen niet helemaal gelijk, geloof vier dagen verschil. Maar mocht Ruubs een late eisprong hebben en ik op tijd dan weer wel helemaal gelijk! Ben benieuwd! Spannend Anniko...trek je het nog een beetje? Ik vond de wachtweken echt het verschrikkelijkste van heel die punctiecyclus! Poeh weet het nog goed. Hoop dat je genoeg afleiding hebt. Heb je er al een gevoel over? Nienie succes morgen! Als je morgen goede echo hebt is dat weer een stap dichterbij de 12 weken! Tr al een mooie banner gevonden
Poeh...ik had wel vaker inseminatie op cd 16, dan spoot ik dus op cd14 pregnyl. Laten we daarvan uitgaan: dan zou ik volgende week donderdag pregnyl spuiten, zaterdag eisprong hebben en dan dus woensdag een tp (als ik dit goed uit reken hoor met 4 daagse embryo!?) Dat zou dan 9 nov zijn. Dus waarschijnlijk iets eerder als jou op het bankje. Maar kan zo maar eerder of later zijn....oeh spannend nu ik dit zo uitreken
Tuurlijk meer dan 3 baby's maar wist even niet dat jullie deze maand ook al mochten beginnen. Sorry!! Als morgen alles goed is maak gelijk een mooie banner aan hahha beloofd. Anniko spannend man. Ik ga duimen voor jullie!! Ja zal jullie morgen laten weten hoe de echo was. 9 uur al dus mooi optijd. Merk dat ik nu wel een beetje zenuwachtig word hoor hahaha
Ik denk dat mijn tp (als het ontdooien goed gaat) in de derde week van november gaat zijn. Dan volgen we elkaar naar het wachtbankje.