Juuuuuhhhh dame top man!!! Volgende week weer op het wachtbankje!! Ei delijk!!😁😁😁😁
Patricia: jeetje zeg, fijn die bijkomende kosten... Nienie: mooie banner! Ruubs: fijn dat je al een mooie follikel hebt, op naar morgen! Dame: wat ga jij alweer snel zeg!! Op naar een goede ontdooing en een tp van een hele mooie mini! Wat ik gehoord heb is dat als ze gelijk zien dat het ontdooien van de eerste embryo niet goed gaat, ze er gelijk een andere kunnen ontdooien. Maar als de eerste het wel goed lijkt te doen, maar op de dag van de tp er opeens mee stopt, dan kunnen ze geen nieuwe meer ontdooien. Dan klopt de planning niet meer, ook omdat je lichaam dan al verder is. Ik heb vrijdagochtend fm1, ben ook echt heel benieuwd of er dan al een follikel te zien is en hoe groot deze dan is! Hier ook met oud&nieuw, vaak gedacht dat het komende jaar ons jaar zou worden. 2013, 2014, 2015 en nu bijna ook 2016 voorbij.
Jippie dame! Ik hoop 11 dagen later aan te schuiven Ik merk dat ik niet lekker in mijn vel zit nu ivf weer voor de deur staat. Hopelijk verandert dat de komende dagen. En kan ik de positieve modus vinden.
Suuuuper Dame! iets om naar uit te kijken en het is al bijnaaaaah dinsdag!! Ik verwacht zelf stiekem volgende week vrijdag of zaterdag. Helaas niet tegelijk maar scheelt weer niet veel, leuk!!
Wauw, dame, wat leuk dat het zo snel is gegaan! Ruubs, jij bent er ook bijna! Ik heb gister het zh gebeld om te zeggen dat ik ongesteld ben geworden en de baliemedewerker zei dat ik morgen de telefonische afspraak sowieso moet hebben, maar niks echt gezegd of ik toch bloed moet laten prikken of niet... wat denken jullie? Ik ben toch al ongesteld geworden (ik denk dat het vandaag CD2 is)...
Als het echt helderrood bloed is en testen zijn negatief dan ga ik er vanuit dat het mis is. En bloed prikken niet noodzakelijk is. Vaak bellen ze dan wel om het vervolg te bespreken.
Ik moest sowieso bloedprikken, ookal zou ik op die datum al ongesteld zijn. Weet niet precies waarom.
Anniko: superbalen, dikke knuffel! Ik het het idee dat ik een snelle ronde krijg deze keer. Ik voel me goed en heb er zin in! Ik sta er positief in en krijg soms het gevoel dat deze keer het gaat worden! Duimduim hoophoop!
@patricia: wat balen dat je niet lekker in je vel zit! Heel die mmm is niet goed je emoties en er komt natuurlijk weer een spannende periode aan. Ik herken dit zeker! Het gaat een beetje in golven. Probeer je vooral niet te verzetten tegen het feit dat je dit voelt, want dat kost nog meer energie. Hopelijk ga je straks succesjes ervaren (mooie follikels en bevruchtingen) waardoor het vertrouwen weer gaat groeien! Dikke digi knuffel! @ Anniko: wat ontzettend k#t meis! Zo een eerste tp heb je toch goede hoop he. Hoe ben je er emotioneel onder? Dikke digi knuffel! Hopelijk lukt het je om ff te genieten van je pauze! @ Goldfisie: heb nog navraag gedaan over het ontdooien en je hebt gelijk! Pff dat wordt een spannende ochtend dan. Keep the spirit meis...hier ook een goed gevoel, maar vind dat toch ook wat eng. Want de teleurstelling lijkt me dan toch groter! Maar ach laten we er van genieten, deze positieve gedachten heb ik in ieder geval niet vaak! @ Ruubs: ben benieuwd naar je ei Succes met de echo! Gisteren een turbo dag gehad en al mijn eerste behandeling bij de osteophaat. Een dag verschoven aangezien mijn snelle cyclus! Ze heeft me behandelt en gaf aan dat mijn baarmoeder heel vast zat. Ze heeft flink gepord en geduwd en had goede hoop voor me! Ze was heel stellig en overtuigend...nou hoop dat ze gelijk krijgt!
@dame, dat klinkt positief! Misschien een domme vraag maar wat heeft de osteophaat precies gedaan? @goldfishie : wat goed dat je er zo positief instaat! ik duim met je mee!
Maryjames, ik wist van te voren ook niet wat ze zou gaan doen haha. Maar ze voelde en duwde in mijn buik op de organen en dan mn op mijn baarmoeder en ook nog beetje op mijn linkernier. Dit was niet heel pijnlijk, maar voel je wel. Vandaag ook echt een beurs gevoel, maar daar had ze me wel voor gewaarschuwd. Zij zegt dus dat ern baarmoeder goed beweeglijk moet zijn voor een zwangerschap en die van mij zat dus vast. Ze heeft veel goede resultaten zegt ze....ik ben zelf wel nog nuchter hoor. Baadt het niet schaadt het niet.
@dame, ohh oké ja baadt het niet dan schaadt het niet. Het klinkt wel logisch wat ze zegt. Hopelijk heeft het effect!
Holaaaadiejeeeej morgen Ovitrelle en volgende week vrijdag bellen ze s ochtends of we een tp hebben die dag! JAmmer dat het tot dan nog onzeker blijft..
Yessssss Ruubs! Top Hoe groot was je ei? Ja idd vind ik dat ook wel spannend zeg. Moet dan ook nog werken en hoor het dus daar. Kan me zo voorstellen dat ik best verdrietig ben als er geen tp komt. Hoeveel dagen embryo krijg je teruggeplaatst? Jouwe zijn ouder denk ik, misschien zitten we qua testen wel dicht bij elkaar Mijne zijn 4 dagen, maar weet eigenlijk niet hoe lang ze nog mogen delen in het schaaltje?! Want ik zou volgens pregnyl morgen ergens eisprong hebben, dan is dinsdag 5 dagen erna, dus zou de embryo logischerwijs 5 dagen zijn toch? Maar dat uitrekenen lukt me nog niet zo goed...had ook berekend 9 nov tp, dat was dus eigenlijk aan de snelle kant als ik deze cyclus bekijk, want op cd 11 al een ei van 16 is wel uitzonderlijk voor mij! Nou ja ik wijd teveel uit. We gaan er voor damessss dit wordt onze ronde!