Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeej dame82 eindelijk ongesteld nu door naar de volgende stap😁 Ik spuit ook 150. Hopen op een hoop eitjes vrijdag.

2. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Pff vriend zegt net dat hij het niet meer ziet zitten. Hij wil het hele proces niet wat je met ivf moet doorstaan. Zegt we zijn zo ook happy. Dus wij praten nog even verder. Of we stoppen. Ik kan niet alleen iets willen...

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje Vanesje wat een moeilijke situatie! Heel deze trajecten zijn al een grote emotionele rollercoaster, als je dan ook nog eens niet met je partner op een lijn zit, lastig! Maar je zult dit idd met z'n 2en moeten doen! Ten opzichte van IUI verandert er voor hem niet zoveel, het is net voor jou een hele verandering! Hopelijk kunnen jullie er goed over praten en komen jullie er samen uit! Succes meis!

4. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeejtje vanesje wat een nare situatie. Het lijkt me verschrikkelijk als je niet samen op een lijn zit. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en als nog bezig kunnen met jullie wens.

5. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hè gatsie jeetje wat naar! Hopelijk komen jullie er snel samen uit en kunnen jullie je allebei in het besluit vinden.. En idd wat dame zegt, voor hem veranderd er niet veel.. succes xx

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik mag startennnnn! Vanavond de eerste spuit 150eh! Vanaf vrijdag, stimulatiedag 5, komt daar de cetrotide bij. Volgende week woensdag de eerste fm. Vind het nu toch wel erg spannend en af en toe ook al wat zenuwen! Hebben jullie last vd extra hormonen?

7. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeeeeeej super! En spannend! Lopen we toch nog bijna gelijk, leuk!
    Is cetrotide net zoiets als Gonal-F? Ik heb nergens last van geloof ik. Zou fijn zijn als het zo blijft!

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nee cetrotide moet ervoor zorgen dat mijn lijf niet zelf een eisprong in gang zet. Het gaat mijn eigen cyclus stil leggen. De gonal-f gaat me hopelijk veel eitjes opleveren...wel gek om nu niet te hopen op een of twee eitjes, zoals bij iui, maar op meer. Maar ook weer niet teveel...pfff toch wel onzeker! Vertrouwen blijven houden, ik kan het!

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Fijn dame82 dat je mag beginnen dan gaat het ineens wel snel he😁Ik heb helaas wel aardig wat last van de hormonen. Heel moe en hoofdpijn en voel aan mijn rechte eierstok al activiteit om het maar even zo te zeggen. Had ik bij iui ook ben erg gevoelig voor hormonen helaas😒. Wat fijn ruubs dat je nog nergens last van hebt!

10. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hoe doen jullie dat eigenlijk met alcohol drinken? Ik zag bij de Utrogestan (voor na de terugplaatsing) dat je dan geen alcohol mag nemen, maar bij de deca en gonal-f zie ik daar niets over terug. Ik heb zaterdag één glaasje prosecco gedronken uit beleefdheid, maar wil zelf dat eigenlijk helemaal niet doen want dat voelde meteen niet goed.

11. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik ben sinds dat ik begonnen ben met decaptyle gestopt met drinken. Bij mijn iui heb ik wel altijd minimaal gedronken voor de inseminatie. Ik geloof dat 1 glaasje echt geen kwaad kan hoor maar begrijp dat je je daar niet goed bij voelt. Ik zit nu in het weekend aan de radler 0,0 hahaha ben er nu al klaar mee maar alles voor het goede doel😁😁

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier hetzelfde als nienie...bij iui dronk tot aan de eisprong af en toe een glaasje. Nu bij ivf ga ik ook niets drinken. Zo heb ik in ieder geval het geval het gevoel het beste voor mijn eicellen gedaan te hebben hihi! Maar zou me niet schuldig voelen over dat ene glaasje Ruubs. Dat kan vast geen kwaad!

13. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #73 Ruubs, 22 aug 2016
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
    Haha dan staan we er alle 3 hetzelfde in. Ik dronk voor de inseminatie ook minimaal en daarna helemaal niks. De laatste poging heb ik dat overboord gegooid in de hoop dat dat zou helpen, onder het mom van 'er niet mee bezig zijn' haha :D
    Ik wil tijdens de het gehele ivf traject ook niet drinken. De rest van de avond ook 0,0 gedronken. Ze hebben echt veel alcoholvrije drankjes tegenwoordig, echt fijn. Smaakt wel net naar limonade haha

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Zo de eerste spuit is een feit (althans de eerste spuit met zoveel hormonen ;) ) Jeetje wat moet je vaak aan die pen draaien voor 150, spoot voor iui maar 50! Vind het echt super spannend allemaal zeg. Hebben jullie tr ook het advies om veel te drinken meegekregen..voor mij een hele klus, want ben een slechte drinker, maar alles om overstimulatie tegen te gaan!

15. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jippie! 'Goed' gevoel hè? Hmm die tip van veel drinken heb ik niet gehad, maar goed dat je het zegt!!

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeej fijn hoor dame82 heerlijk gevoel he😁😁 die tip heb ik inderdaad ook niet gehad ga er gelijk mee bezig😁 Inderdaad heel veel verschillende sporten drankjes alleen moet wel toegeven dat ik mijn fles wijn wel mis hoor😂😂

17. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Als het goed is mogen we nu heeeeeeeel lang niet drinken, dubbel gevoel haha! :D:p

18. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahaha hoop het😁 Wel echt leuk dat we met ze 3 en gelijk lopen😁. Trouwens ruubs nog steeds geen last van de hormonen??

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hmm twijfel nu een beetje of dat drinken (1,5-2 liter) dan nu al moet of na de punctie pas....het staat op mijn formulier in ieder geval voor na de punctie, maar meende dat de assistente het al over nu had! Nou met dit warme weer kan het in ieder geval geen kwaad ;)
    En die fles wijn laat ik met alle liefde staan komende negen maanden, ben er helemaal aan toe!
    Ik sta nog steeds een beetje met mixed feelings in dit traject en geloof dat mijn 'jippie' -moment pas na de punctie komt, want daar zie ik giga tegenop. Voor nu is het vooral spannend, nieuw en onzeker...kijk stiekem beetje uit naar de eeuwigdurende wachtweken, want dat is tenminste bekend terrein ;) gaan wel spannende weken worden, want de hoop is zo een eerste tp natuurlijk groot en daarmee een eventuele teleurstelling ook....maar we gaan er positief in! Ivf gaat het im flikken voor ons ;)

20. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Precies, komt helemaal goed Dame!! Leuk gaat het nooit worden :(
    Ik vind de controle morgen stiekem wel spannend. Gek eigenlijk dat ze na 1,5 week spuiten pas kijken hoe het allemaal loopt. Zeker omdat ik niks voel maak ik me een klein beetje zorgen dat er geen/niet genoeg eitjes groeien.

Nienie hoe laat moet jij morgen?

Deel Deze Pagina