Jaaaa wat een positiviteit!! Deze ronde gaat het zeeeeker worden!! Mn follikel was tussen de 16 en 17 mm. Ik weet ook niet zo goed hoe het zit want ons embryo is op dag 6 ingevroren en we krijgen hem nu op dag 6 ook weer teruggeplaatst. Maar hij wordt wel op dag 5 ontdooit en deelt dan nog een dag door. Maargoed, vindt het allemaal goed, zolang er volgend weekend maar een mooie mini in mn buik zit. Ben benieuwd hoe lang het daarna duurt voordat we het weten. Knap dat je gewoon gaat werken zeg! Ik word sowieso gebeld, er is ook nog geen tijdstip bekend voor als het wel doorgaat. Das wel vervelend ivm de planning die dag.
Precies Ruubs, als er maar een tp is Nienie heb ik het nu goed dat jij vandaag weer echo hebt? Als dit zo is heeeeeel veel succes! Geniet vh koekeloeren naar jullie mini! Kom je hem/haar hier ook nog ff showen!?
Dame, zit eens te tellen en dan zouden we met oud en nieuw 10 / 11 weken zijn. Ideaal moment om het te delen dit moet echt lukken!
Bedankt voor warme knuffels dames, ik voel me wel ok! Ben blij dat ik nu ff niks hoef te doen Ik moet nu alleen wel kijken of ik nog steeds bloeding rond mijn eisprong heb en dat aan het zh doorgeven voordat ik in januari weer begin, dan moet ik iets (decapeptyl?) gebruiken vanaf CD1. Ruubs, dame, hoe bijzonder dat jullie binnenkort weer #PUPO zijn! Dame, die ostheopaat klinkt wel interessant! Ik hou van dit sort alternatieve dingen Ik ga vaak naar de chiropractor, heb al radiësthesie en bio-energie therapie geprobeerd. Er is ook nog mesologie dat ik misschien een keertje wil proberen
Ik zit vandaag op cd9 en heb het gevoel dat er al veel gaande in in mijn buik. Het voelt alsof er vele grote follikels zitten, zoals toen ik nog hormonen spoot voor ivf en icsi. Echt zo raar, normaal gebeurd er uit zichzelf nog helemaal niets op cd9.
Dame: wanneer moest jij pregnyl zetten? En wanneer is dan je tp? Ik ben alvast aan het proberen om rekening met de planning te houden. Ik heb morgenochtend fm1 en begin het nu weer spannend te vinden! Ruubs: voor jou ook superspannend! Moet je vanavond ovitrelle spuiten? En wanneer is dan jouw tp? Ik hoop en duim dat alle tp's doorgaan!!
Ja ze halen hem uit de vriezer. Dan beoordelen ze hem na ontdooien en dan moet hij/zij activiteit laten zien en weer gaan delen. Bij mijn cryo waren er maar 3 cellen over van de 11 en dat is echt te weinig om nog door te gaan delen. Gisteren de eerste gonal-f gespoten. Dus nu echt gestart. Ik dacht vanavond ff de stad in te gaan, mits de vermoeidheid weg trok, maar toen bedacht ik dat is niet handig want ik moet tussen half 8 en 8 spuiten. Dus maar even kijken of dat haalbaar is.En anders van de week toch maar even over dag.
Goldfishie, hier vanavond Ovitrelle en vrijdag 11 nov tp als het goed is. Fijn dat je ook snel weer een fm hebt, hopelijk word je gevoel bevestigd en heb je snel weer een nieuwe tp!!!
Ja dat klinkt goed ruubs met oud op nieuw vertellen...maar durf daar nog niet zo goed over na te denken! Blijf nog even in het nu en dat voelt nog altijd goed en positief Hopelijk houd ik dit vast na de tp...dat wordt de uitdaging Goldfishie ik heb dinsdagavond pregnyl gespoten en heb precies een week later de tp: dinsdagmiddag! Verschilt dus met Ruubs met heeft volgens mij te maken met hoeveel daags je embryo's zijn. Heb jij nu morgen je eerste fm? Staat me iets van bij. Als dat zo is succes en kom je hier ff ei-verslag doen Yes Patricia de eerste gonal zit er in! Dan gaat het echt snel nu! Ik deed gonal ook heel makkelijk op het toilet spuiten...dan word je niet beperkt in je doen en laten. Vind je dat niet prettig?
Sorry voor de late reactie, het was even een chaotische ochtend. Ik was vanochtend bij de gyn en vertelde haar nog dat mijn ongesteldheid zo raar was gegaan vorige week en dat ik me zo vol voel. Alsof er vele grote follikels zitten, zoals hoe het voelde met hormonen voor de ivf en icsi. Links waren er alleen maar ieniemini's te zien en rechts een hele mooie van 21 mm!! Vorige week donderdag was ie nog 9 mm. Ik moest per direct naar de etos rijden om daar ovulatietesten te kopen. Deze moest ik voor 11 uur doen en terug bellen met de uitslag. Als deze positief zou zijn, dan geen pregnyl en op dinsdag ontdooien en op woensdag de eventuele tp. Als deze negatief zou zijn, dan vanavond pregnyl spuiten, woensdag ontdooien en donderdag de eventuele tp. Rond 10.30 de ovulatietesten gedaan, gelijk maar 2, dan maar zekerheid van de uitslag. Er waren naast de donkere controle streep, lichtgekleurde strepen te zien. Met het ziekenhuis gebeld en zij beschouwen dit als negatief en dat de eisprong nog moet komen. Conclusie: vanavond pregnyl, woensdag ontdooien, donderdagochtend bellen voor de tp afspraak donderdagmiddag. Whaaaaaaaa!!! Superspannend!!!
Wauwie Goldfishie, wat gaat lekker snel!! Ideaal! Volgende week drie terugplaatsingen dus! Gezellieeee
@ dame - wc vind ik niet zo hygiënisch. En je medicijnen moeten koel mee dus dan ook nog koeltas bij je. Maar inmiddels oplossing geregeld om kraam kadootje te halen. De kraamvisite toch maar even voor mijn ziekenhuis afspraken gezet. Woensdag een 10 dagen oud mannetje knuffelen
Whaaa wat goed goldfishie Het wordt druk op het wachtbankje, gezellig! Bekruipt me opeens de angst dat mijn cryo straks niet goed ontdooit en ik als enige niet het wachtbankje op mag...brrr...vertrouwen blijven houden! Het is vast een topper van een cryo! Maar eerlijk is eerlijk, de spanning begint zich wel al op te bouwen merk ik! Volgens mij hoeft gonal na openen niet meer gekoeld bewaard te worden. De gebruiksaanwijziging is niet heel duidelijk, maar heb het nagevraagd in het ziekenhuis. Het toilet is idd niet de meest frisse plek, maar de gonal-pen is zo gebruiksvriendelijk, ik maak hem klaar zonder ook maar iets te hoeven aanraken. Ik vond de beperking vh thuis moeten blijven vele malen erger. Maar dat is persoonlijk en je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt! Gelukkig heb je voor nu een oplossing gevonden. Hoe vind je het tr om op kraamvisite te gaan? Doet dat wat met je?
Even een vraagje. Met Google kom ik niet verder. Hoe zit het met verkoudheid en ivf? Verder belangrijk te vermelden. Ik krijg de punctie onder narcose. En ik heb astma die goed onder controle. Ik zou zondag een afspraak hebben met 3 mensen die verkouden zijn. Ik snap dat je je niet 2 weken kan opsluiten. Ga morgen ook naar een activiteit met 40 mensen, volgend weekend een beurs en reis van de week een paar keer met het ov. Maar mijn gevoel zegt niet doen. Je zit toch dicht op elkaar en je moet het niet op zoeken. Ik vind het lastig. Wat zouden jullie doen?
@ dame - kraamvisite is dubbel. Haar eerste zoon werd geboren toen ik begon met zwanger worden. En haar tweede zoon wordt nu geboren terwijl ik net met ivf 2 begin. Heel apart. Maar ze weet van de ivf en hoe moeilijk ik het vind.
Poeh meis ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat zit. Een verkoudheid lijkt me voor ivf opzich geen probleem. Maar voor een narcose en in combinatie met astma weet ik het niet? Voor narcose moet je natuurlijk zo gezond mogelijk zijn, maar volgens mij zo lang je geen koorts hebt! Ik zou dit even aan je ziekenhuis vragen voor de zekerheid. Tja en moet je situaties gaan vermijden..een twistpunt. Je moet natuurlijk ook doorleven, maar als deze bezoekjes je punctie op het spel zetten. Ik zou waarschijnlijk wel gewoon mijn ding blijven doen, maar extra opletten en extra hygiëne in acht nemen (bv vaker je handen wassen). Ben je tr snel vatbaar? Dit zijn zo van die dilemma's die me echt wel beetje verdrietig kunnen maken. Kijk eens waar wij allemaal over nadenken met het idee anders niet zwanger te raken of een kans erdoor te verprutsen..... meis en vooral doen waar jij je goed bij voelt! Dat is het allerbelangrijkste! Succes!
Jeejtje 3 mensen volgende week op het wachtbankje spannend 😁😁. Nee dame dat is volgende week hahaha was het maar zo😉 Dan pas weer echo met 20 weken hahaha. Ik spoot mijn medicijnen altijd in de ochtend. Ik werk ook nog wel eens regelmatig dus dan hoefde ik daar gelukkig geen rekening mee te houden. Alleen met pregnyl was altijd lastig.
@ dame - nou ik was al aan het twijfelen, maar in het opname boekje voor de punctie staat bij ernstige verkoudheid, koorts of griep overleg met de anesthesist en behandelende arts. Dus dat zegt iets. Ik voel mezelf ook niet fit, maar dat is sinds ik met de gonal-f begonnen ben. Dus weet niet of het daar aan ligt of dat er ook iets sluimert bij mij of een combinatie. Mijn weerstand is meestal redelijk goed. Maar 3,5 week terug ook al 2 dagen ziek geweest met lichte verhoging. Dankzij de paracetamol verder niet doorgebroken. Ik zeg voor zondag denk gewoon even af. Ik heb volgende week ook afspraken staan waar ik gewoon heen wil en niet ziek wil zijn.
@ nienie, aaah sorry! Dan wordt volgende week wel een actieweek met 3 tp's en een echo ..... en natuurlijk het 12-weken-grens-feestje jihaaaaa! Hoe is het met de andere dames? Ik had me zo voorgenomen om rustig te blijven deze keer, maar voel toch wel weer wat spanning! Wel nog beheersbaar, maar de kriebel is er! Met name eigenlijk angst dat de cryo niet goed ontdooit! Had van te voren niet bedacht dat dat nog zo spannend zou zijn en helaas moet je oo de uitkomst ook nog wachten tot de dag van de tp! Maar als er dan iets teruggeplaatst gaat worden, jeeeeeej dat zal goed voelen!