Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hier wel ok. Was gisteren alleen een uur te laat met spuiten. Was het vergeten. En ook vergeten de wekker te zetten. Oeps! Ik begin nu soms bang te worden dat er donderdag bijna niks te zien is of er erg weinig is

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Kan gebeuren Patricia en volgens maakt een uurtje niet zo veel uit. Ik ben ooit in avond vergeten te spuiten en kwam er pas de volgende ochtend achter. In paniek ziekenhuis gebeld en die gaf alsnog te spuiten, maar er was geen reden tot paniek ;) Sterker nog ze vonden het een goed teken want het gaf aan dat ik er niet mee bezig was.
    Spannend zo een eerste meting. Hoop op mooie follikels voor je zodat je vertrouwen ook weer wat groeit!

3. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen? 3 op het wachtbankje, spannend! Zelf heb ik donderdag 1ste fm. Maar dat gaat pas door als ik bloeding heb gehad. Ik spuit al 9 dagen decapeptyl, hoop wel dat ik op tijd bloeding krijg.

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He maryjames, alweer 9 dagen decapeptyl...dat begint op te schieten!
    Donderdag heeft patricia ook een eerste meting, gezellie samen :)
    Hoe voel je je verder? Veel last van bijwerkingen?

Als alles goed gaat deze week 3 op het wachtbankje! Ik hoop er morgen op te zitten! Spannend of de cryo's goed zullen ontdooien!!!

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, idd. Als alles goed gaat met ontdooien. Dat begint behoorlijk spannend te worden nu het dichterbij komt. Officieel zit ik vandaag op 1 dpo, maar ik zet mezelf pas op het wachtbankje als ik onze mini heb teruggekregen. Straks gaat het ontdooien niet goed en dat hoor ik dan donderdagochtend pas...

Dame: jouw mini gaan ze vandaag ontdooien? Hoe laat bellen ze jou met eventuele afspraak voor de tp?

Ruubs: wanneer hoor jij of jouw tp doorgaat?

Maryjames: hopelijk loopt je planning volgens het boekje en krijg je donderdag fm1.

Patricia: op naar donderdag, hopelijk zijn er dan al mooie te zien!
    En volgens mij is een uurtje later echt niet erg.

6. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jaaaaa spannende week voor een heleboel dames!

Goldfishie, ik hoor vrijdagochtend rond 8.30 uur of we mogen komen. En jij? Brrrr het moet doorgaan!!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ruubs: Ik moet donderdagochtend tussen 9.30 en 10.00 uur bellen, echt heel superspannend!

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh dames wat een spanning...hier is ie om te snijden! Hopelijk morgen een mooie mini in mijn buik! Ik word ik in de ochtend gebeld of het doorgaat, maar weet eigenlijk niet hoe laat! Moet ook nog gewoon werken en daar zie ik wel tegenop: a) om me te kunnen concentreren en b) als ontdooien mislukt wil ik echt niet op mijn werk zijn! Maarrrr ik wil positief zijn deze keer...dus die mooie mini ontdooit goed en ik word verlost met een telefoontje met tijdstip van tp :)

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik duim dat alle eskimootjes warm in de buik bij hun mama's komen deze week!

Ja ik donderdag eerste meting spannend. Ik ben vandaag echt niet lekker. Van de hormonen of toch een virusje op gepikt geen idee. Moe, misselijk, vol gevoel oftewel niet fit. Zo nog ff naar de bieb naar de lunch en kruip dan eerst nog ff bedje in. Ben zo blij dat ik niet werk. En respect voor diegenen die wel werken.

10. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dankjewel Patricia! En beterschap!!

Dame, echt balen dat je moet werken. Snap dat je daar niet op zit te wachten. Is het geen probleem dat je dan ineens moet vertrekken?
    Ik kan gelukkig thuiswerken en mn manager is ervan op de hoogte dat ik waarschijnlijk tussendoor een paar uur weg ben.

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis met het tijdstip van de terugplaatsing 9.20 uur. Het is vrijdag een feestdag in Gent en ze willen alle tp's voor 10:00 uur gedaan hebben. Ze kunnen ons dus niet meer op tijd bellen, omdat we dan al onderweg zijn, dus we horen pas daar of we echt een tp hebben.. nog langer afwachten!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ruubs: kunnen ze je dan niet bellen als je in de auto zit? Stel dat de tp niet doorgaat, dan hoef je misschien niet het hele stuk daarheen te rijden.

Maar we gaan er natuurlijk wel van uit dat je mini goed uit de vriezer komt en teruggeplaatst gaat worden! :)

12. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat een spanning zeg dames! Hoop dat alle cryo's goed ontdooien en de tp's gewoon kunnen plaatsvinden!!

Vandaag ongesteld geworden, yes! Donderdag fm 1. Dan moet ik volgens mij beginnen met gonal f erbij te spuiten.

13. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wat een spannende tijd dames!! Ik zal duimen deze week voor jullie allemaal!! Dame s6 morgen geniet er weer van😉. Hoop dat je een beetje slaapt vannacht!

14. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Lieve lieve Dame, ik duim voor goed nieuws en voor een mooie mini!! succes en veel plezier xxxxxx

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh dames dank jullie! Ik vind het zo spannend! Fingers crossed en ik houd jullie op de hoogte!

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame ik duim en hoop dat je vanaf vandaag weer mag genieten van een mini in je buik!! Spannend!!!

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dame: ik vind het ook superspannend voor je!! Ik blijf hopen en duimen dat je straks een hele mooie mini terug krijgt! En dan met positief resultaat over 2 weken!! :)

18. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Dame, succes!

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jaaaaaaaaaaaaaaa om 14.20 tp :) Zooo blij, wat een ontlading zeg, moer er bijna van huilen haha! Nu hup hup weer aan het werk, zal straks weer verslag doen!

20. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    wooohoooo go girl!

Deel Deze Pagina