Geweldig zeg!!! Ik ben zo blij voor je! Nog even geduld, maar dit werkt natuurlijk een stuk lekkerder met het vooruitzicht van een tp!!
Nou dames embryo on board Yesssssss! Mijn dag kan niet meer stuk vandaag! Het is een 5 daagse embryo en uitgegroeid tot blastocyst! Volgens het ziekenhuis helemaal mooi (maar ja dat was het de vorige keer ook ) Deze is meteen goed ontdooit en we hebben dus nog 6 cryo's over...maar hopelijk zijn die voorlopig even niet meer nodig Officiële testdag is 21 nov en dus 18 dpo, maar weet niet of ik tot dan wacht. Zou nu 5 dpo zijn en dus eigenlijk over 9 dagen mijn nod hebben. Maar eens tegen die tijd bekijken hoe ik me voel en waar ik behoefte aan heb! Nou ik geef het cryo-tp-stokje over aan goldfishie! Dames op naar nog meer mooie tp's! Mijn duimen draaien voor jullie
Hoe zit dat eigenlijk met het aantal cellige embryo's? kan iemand dit uitleggen? is het hoe meer cellig, hoe beter?
Ik ben geen deskundige maryjames, maar de embryo's horen een aantal stadia te doorlopen en dit is wel gekoppeld aan het aantal dagen oud dat de embryo is. Bv op dag 2 hoort ie 4 cellen te hebben (ff verzonnen hoor want weet die getallen niet)Hoe meer cellen (en uiteindelijk ontelbaar), hoe ouder de embryo in principe. Dus ja dat klinkt gunstig. Echter heb ik ook wel eens gehoord dat als ze (teveel) voorlopen dit ook weer niet goed is. Dat dit vaak ongezonde embryo's zijn. Maar nogmaals ik ben geen deskundige en weet het fijne er niet vanaf! Voor mij geldt als het maar een topper is die lekker blijft plakken
In principe dacht ik dat elke dag het aantal cellen verdubbeld. En ze tellen pas vanaf de dag na de punctie. Maar te snel is ook niet goed hoorde ik laatst bij mijn algemene advies van dusseldorf. De mijne was bij de verse tp 10 cellen op dag 3, dus 2 cellen teveel. Maar ik snap niet waarom sommige embryo's door de keuring komen. @ dame - super dat je eskimootje weer warm bij mama is. Nu duimen voor een plakbeeb! Ik begin sinds gisteravond mijn buik te voelen. Met zwemmen vanmorgen ook oef! Ik denk niet dat het mijn darmen zijn. Want zit aan beide kanten op gelijke hoogte bij de eierstokken. Ben benieuwd donderdag!
Dame wat top man. Fijn gevoel he😁😁 heb je al wel verteld dat ie 9 maanden moet blijven zitten😁😉. Nu de rest van de dames nog!! Ruubs jij vrijdag een tp?
Vandaag een rustdag voor ons allen en morgen weer een spannende dag voor een aantal dames! Mijn duimen draaien alvast warm! Hoe is het met jullie goldfishie en ruubs? De spanning nog onder controle? Nienie morgen weer jullie mini bewonderen! Heb je al een gevoel of het een jongen of meisje is? Ben benieuwd of dat later blijkt te kloppen! Patricia en maryjames op naar goede metingen! Hier nog steeds euforisch met de mini in mijn buik, maar merk wel dat de onzekerheid ook toe begint te nemen. Er zit nu immers een embryo in mijn buik, nu moet het echt gaan gebeuren. En op de een of andere manier moet ik dan de hele tijd bezig zijn met wat ik voel. Niets voelen staat voor nog altijd inherent aan niet zwanger zijn. En gek genoeg voelt deze rinde goed, maar ben wel waakzaam voor de teleurstelling!
Dame: je bent sinds gistermiddag zwanger! Hoop zo voor je dat deze 9 maanden blijft plakken! Ik begrijp je gevoel heel goed, zo sta ik er zelf ook in. Patricia en maryjames: alvast heel veel succes bij jullie fm's! De spanning word beetje bij beetje erger. Vandaag is het ontdooidag, help...
Inderdaad Dame je bent zwanger en nu hopen dat hij blijft zitten. Probeer er ook een klein beetje van te genieten tussen alle spanningen door. Ik mag vrijdag pas mijn wondertje bekijken dus nog 3 dagen wachten. Ik heb echt geen idee wat het word eigenlijk. Ga aankomende vrijdag gelijk proberen echo in te plannen voor 16 weken. Ben echt benieuwd. Dames s6 morgen!!
Lieve Patricia en maryjames, succes met de eerste fm! Op naar mooie follikels! Goldfishie, wat een spannende ochtend voor jou! Zet um op en ik ga duimen voor goed nieuws! Dat er straks maar een mooie mini in je buik mag zwemmen Succes dames!!!!!
Ik duim ook voor je Goldfishie! Super spannend!! Dame, hoe voel je je? Patricia en Maryjames, succes met de fm! Hier vandaag ontdooidag. Nog geen spanning te bekennen. Dat zal morgen wel komen.
Dames, even een vraagje, omdat wij de laatste keer een misnesteling hebben gehad wil ik graag granaatappelsap proberen. Ik heb 100% puur biologische sap gekocht (rip uit m'n lijf haha! maargoed goedkoper dan acupunctuur). Ik zag dat in de supermarkt er maar een paar % granaatappel in zit, maar dat ter zijde. Ik vroeg me af hoeveel glazen per dag jullie drinken? En dan moeten de flessen niet in de koelkast denk ik? omdat koude drankjes 'niet goed' zijn?
Net bij ziekenhuis geweest voor een follikel meting. Zag er goed uit. 11 follikels/eicellen van goede grootte en 1 erg groot die gaat waarschijnlijk niet mee doen. Maandag even nog een extra controle echo. Vooralsnog denkt hij dat de punctie op woensdag is. Ben zo opgelucht! Was zo bang dat er niks of weinig zat. Ik was ook erg zenuwachtig. Nu weer op weg naar huis. Op station even een lekker broodje halen. Dat heb ik wel verdiend