Dames, even een vraagje - moeten jullie ook gonal f van eigen risico betalen? Ik heb net een rekening van bijna 300 euro gekregen en ben een beetje verrast... ga natuurlijk betalen, maar ik dacht dat alles van IUI/IVF vergoed wordt?
Zeker spannend! Zo leuk dat we alle drie rond dezelfde tijd mogen testen. Ik ga ook een dag van te voren testen om niet voor verrassingen te komen staan. Maakt de bloeduitslag ook wat minder slopend. Ben wel enorm blij dat we er vandaag eentje terug hebben gekregen! Vanmiddag 2 geboortenieuwtjes in de directe omgeving. Nu ik er zelf eentje in zn buik heb doet me dat even niks, maar als het vandaag niet doorgegaan zou zijn was ik nu een klein beetje doodgegaan denk ik. Zit echt nog op een roze wolk!
Dat klopt Patricia, maar ik heb uiteindelijk braaf drie dagen gewacht. Zelf dus niet gebeld. Umc zegt mensen niet blij te willen maken terwijl er tussentijds nog zoveel kan veranderen. Het is zeker ff afzien en afwachten, maar daarna hoor je wel meteen hoeveel er over zijn.
Ja Ruubs ben ook blij voor jou! Voor even mogen we zweven! Moet eerlijk bekennen dat van mijn positiviteit weinig over is. Mijn intuïtie zegt dat het mislukt is...waarop gebaseerd?! Eigenlijk op het totaal niets voelen, echt 0,0! Als die mooie embryo aan het nestelen is dan moet je daar toch iets van voelen...een krampje,plopje,steekje,trekking....gewoon iets. De vorige keer dat ik kort zwanger was had ik overigens ook geen symptomen, maar wel een andere intuïtie. Ik voelde bijna dat er streepje zou gaan komen. Weet alleen niet meer of ik dat al eerder voelde of pas 14 dpo. Nu 8 dpo en noppes nada! Hoop dat ik voor een keer eens ernaast zit met mijn gevoel. Nienie lag mini er weer mooi bij? De uitgerekende datum blijven staan? Meis wat een heerlijke dag voor jou ook! Wanneer begonnen bij jou de symptomen ook al weer?
@anniko, geen idee. Ik heb een paar maanden terug een rekening ontvangen met feriliteits kosten. ik nam aan dat je sowieso je eigen risico eerst moet opmaken voordat er iets vergoed wordt. Heb even een vraag. mijn partner heeft momenteel een infectiewaarde in zijn bloed en heeft antibiotica gekregen. Heeft dit effect op zijn zaad? Hij heeft geen koorts gehad. Ben zo bang dat het een groot effect zal hebben... rond 23/25 november hebben wel punctie
Hoi dames. Ja de mini lag er zeker mooi bij. Eerst was hij/zij helemaal heen en weer aan het springen zo bijzonder om te zien. We hebben kans van minder dan 1 op de 5000 op een kindje met syndroom van down. Uitslag kon niet beter zeiden ze. Nu heerlijk genieten. Ik heb die maandag terugplaatsing gehad en die donderdag giga buikpijn daarna 3 dagen niks gevoeld en daarna menstruatie pijn elke dag. Alleen lieve dame een collega die is ook via ifv zwanger geworden en die voelde net zo als jou ook niks.. zij is echt zwanger😉 Geef het een kans en heb geduld hoe moeilijk ook. Iedereen heeft weer andere kwaaltjes. Helaas duurt het nog even hoop dat deze klote dagen snel weer voorbij gaan met een positief resultaat. Denk en duim voor jullie allemaal. Vreemd dat je daar een rekening van krijgt zal daar wel even over bellen als ik jou was. Ik moest alleen de utrogestan zelf betalen.
@maryjames, ik weet het niet zeker, maar op het zaad formulier moet je wel opschrijven of je man medicatie in de laatste 3 maanden heeft gebruikt. Ik zou gewoon het zh bellen!
Ruubs en goldfishie is het the day after en the after after day ? Nienie wat fijn dat de echo goed was! Top meis! Nu nog meer genieten en op naar de 20 weken! Doen jullie nog een geslachtbepalende echo tussendoor? Maryjames ik weet het niet, maar kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Ik zou even met het ziekenhuis bellen als ik jou was! Hier 9 dpo alweer en eigenlijk nog hetzelfde! Word heen en weer geslingerd in emotie...gelukkig is de wachtweek wat korter dan normaal Ga wel eerder testen denk ik. Hoeveel dpo test jij dan eigenlijk Ruubs volgens het ziekenhuis?
Dame de bloedtest is dan op 16dpo. Als het mislukt is verwacht ik voor die tijd ongesteld te worden. Word standaard op 12 dpo ongesteld en omdat het nu ook in natuurlijke cyclus is verwacht ik weer zoiets.. Dus dat wacht ik eerst even af en anders test ik 14 of 15dpo. Wanneer wil jij testen? Hopelijk lukt het je een beetje positief te blijven lieve Dame. Niks voelen is ook frustrerend! Snap het hoor, dikke knuff!!
Ik niet, omdat het een tp in mn natuurlijke cyclus is. Volgens mij bij de andere twee dames ook. Heeeeel fijn!
Waarschijnlijk gaan wij woensdag op 13 dpo testen. Dat is mijn vrije dag en vind het wel fijn om die dag verder niets te moeten. Daarnaas gaat mijn vriend volgende week vrijdag op vakantie en dan zou ik anders alleen moeten testen! Nog ff doorbijten dus! Voelen jullie wel al vanalles ruubs en goldfishie? Ik gebruik nu ook utro anniko en heb bij de gyn aangegeven dat ik niet meer zonder doe. Heb in een natuurlijke cyclus zoveel last van vroegtijdig bruin en bloedverlies! Vorige ronde bv al vanaf cd 16, dat voelt zo waardeloos. Dus alleen nog maar met voor mij!
Ok dames ik moet schuld bekennen en ja ik weet het is dom, maar heb vanochtend 10 dpo getest in een opwelling. Ik voelde me zo onrustig en weet vd verse tp dat ik 11 dpo zo een beetje brak van spanning. Dus ik dacht als er nu geen streepje verschijnt ben ik waarschijnlijk niet zwanger. Verschijnt er wel een streepje dan is er waarschijnlijk wel iets gaande! Het is minuscuul en niet op de foto te krijgen maarrrrrr er staat een streepje! Tjonge hartslag in mijn keel. En puntje bij paaltje ben ik nog niet veel zekerder...is het nog pregnyl? Is het beginnende zwangerschap? Zullen ze gaan oplopen? Ik wist dat het niet slim zou zijn Nu dinsdag pas weer testen, dan moet ie opgelopen zijn! Zo spannend...pleaseeeeeeee laat dit de ronde zijn! Duimen jullie mee! Oja en nog steeds 0,0 symptomen!
Wat spannend dame! ik duim met je mee en hoop echt dat je dinsdag een duidelijke positieve test in handen hebt!
Wauw dame wat super spannend!! Ik hoop zooo erg voor je dat de testen oplopen en het positief uitpakt. Durf nog niet te blij voor je te zijn, gezien mijn ervaring met de positieve testen bij de verse tp. Ik duim heel heel heeeeel hard voor je!
Jeetje dame wat fijn dat er een streep is gekomen hoop dat hij oploopt. Ga je pas dinsdag weer testen? Hoeveel dagen na pregnyl zit je nu? Ik hoop het zo voor je. Vind het ook nog een beetje eng gezien toen met ruubs. Hoeveel dagen na pregnyl zat jij toen ruubs?
Ik zat toen op 14 dagen na Ovitrelle. Had tot op de dag van de bloedtest (16dpo) nog een licht positieve test en hcg in mn bloed. Dat kwam niet (meer) van de Ovitrelle, maar een mislukte innesteling. Hoop zoooo erg dat het bij Dame anders afloopt!!