Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Lieve lieve Dame ik denk dat niets voelen echt geen graadmeter is! Van het positieve uitgaan en de rest in je achterhoofd houden. Denk aan je!x

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh dames ik reken me absoluut nog niet rijk hoor! 10dpo is nog super vroeg en ook ik heb al de ervaring van niet oplopende testen! Ben zeker voorzichtig...maar de onzekerheid van niets weten en voelen vind ik nog erger dan het nietszeggende voorzichtige streepje! Zit nu 12 dagen na pregnyl en ook dat is niet uitgesloten dus, al heb ik niet het gevoel dat dit nog een restje is. We leven met spanning naar dinsdag toe, dan zou er dus een duidelijker streepje moeten zijn. Blijf met beide benen op de grond hoor!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb niet het idee dat het is gelukt, ik voel me zoals alle andere rondes. Alleen die ronde van de verse tp voelde anders, en toen had ik op 15 dpo maar 4 hcg waarde. Nog een week wachten tot de test, dan heb ik een definitief antwoord.

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dame: superspannend zeg, ik blijf voor je duimen. Ook voor Ruubs!

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Goldfishie meis wat herken ik deze onzekerheid! Zie mijn voorgaande berichten! Hoeveel dpo ben je nu? Zoals anderen ook tegen mij zeggen:het wel of geen symptomen voelen is gern graadmeter! Al herken ik dat je intuïtie sterk kan zijn. Meis geef nog niet op! Als mijn streepje dinsdag opgelopen is, dan ben ik je voorbeeld (want ook hier op basis van gevoel denken dat het mislukt is)
    Ruubs we hebben wat meer van jouw nuchterheid en positiviteit nodig, meis hoe doe jij dat toch?!

6. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Oke ik dacht dat dat streepje van de pregnyl kwam. Ik hoop dame dat hij dinsdag positief is ik ga in iedergeval duimen. En een streepje is altijd beter dan geen streepje 😉. Echt super spannend. Hoeveel dagen mogen jullie nu eerder testen? Het lijkt nog zo kort geleden hahaha

7. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Goldfishie waneer mag jij ook al weer testen?

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou ja op de tp nienie was mijn embryo 5 dagen oud = 5dpo. Dus als je uitgaat van nod is dat 9 dagen later. Het scheelt dus vijf wachtdagen met een natuurlijke cyclus. Echter vindt mijn ziekenhuis dat ik pas 18 dpo mag testen, als ik daar vanuit ga scheelt het weer bijna niets. Gelukkig blijft 14 dpo nog altijd nod ;)

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahahaha vandaar scheelt dus aardig wat. AG ja ik heb toen ook eerder getest wat je al zegt 14 dpo is 14 dpo toch!! Nou mijn duimen draaien hoor;)

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dame: ik zit vandaag op 7 dpo.

Nienie: ik ga testen op 14 dpo, dat is volgende week zondag.
    Van het ziekenhuis mag ik op 16 dpo testen.

Bij de verse tp had ik op 12 dpo een heel licht tweede streepje en op 14 dpo was deze weer wit. Bloed laten prikken en toen was hcg waarde 4. Vandaar dat ik vind dat ik op 14 dpo wel mag testen en daarbij is in het weekend testen ook wat relaxer dan doordeweeks.

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Lieve goldfishie, 7 dpo is nog hartstikke vroeg überhaupt om symptomen te voelen. Het heeft nog amper kunnen innestelen! Maar meid wat herken ik jouw gevoel. Ik doe precies hetzelfde en nu ga ik jou vertellen dat het echt allemaal nog niets zegt ;) Die wachtbankjes zijn echt een emotionele rollercoaster!

Hier 11 dpo, de dagen kruipen voorbij. Soms heb ik in ruststand, bv als ik op de bank zit of in bed lig, het idee dat mijn buik wel wat rommelt. Maar geloof dat als ik niet zo op mijn lijf zou letten, dat ik het niet eens zou voelen. Pffff morgenochtend weer testen. Zo spannend!

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ooohhh dames duim zo hard voor jullie!! Spannend morgen dame hahahaha zal gelijk op mijn tel kijken morgen hahaha. Ik hoop het zo!!

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik weet ook dat je niet perse iets hoeft te voelen. Het is ook meer dat ik ruim 3,5 jaar lang niets gevoeld heb en er toen helemaal niet eens tot een bevruchting is gekomen. Behalve 1 ronde en dat was toen ik de verse tp had. Dus het zijn een heleboel gevoelens door elkaar. Het ene moment voel ik me rustig en gelukkig met het feit dat ik nu zwanger ben. Soms voel ik iets in mijn buik, maar heel vaak voelt het zoals alle vorige rondes. Maar ook bang dat het weer niet goed gaat. Ik durf gewoon soms niet meer te hopen. Vanaf feb 2013 leven we met zoveel teleurstellingen.

14. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dikke knuffel voor jou goldfishie!! Wat een kloten traject is het toch. Die gevoelens in de wacht weken had ik ook heel erg. Het is zo rollercoaster! Ik wil je heel veel s6 wensen met de laatste week. We blijven duimen!! Dikke knuffel

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Net voor echo nummer 2 geweest. Er zitten er nu 17 in totaal! Kleintjes ook mee geteld. Ik mocht mee schrijven haha. Aan de ene kant 6 en aan de andere kant 11. Die hele grote zit er nog. Ze gaan het tussen de middag bespreken met het team. Het kan zijn dat de punctie donderdag wordt ipv woensdag. Want dan zouden de kleintjes misschien een kans maken. Ik word vanmiddag gebeld over hoe en wat. Wordt vervolgd.

16. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Spannend Patricia! & dikke knuffel voor Goldfish ♡

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Lieve goldfishie zoooo herkenbaar! En voor jouw is de rollercoaster waarschijnlijk nog heviger want jij bent weer een jaar langer bezig dan ik. Meis dikke digi-knuffel! We worstelen er ons samen doorheen in de hoop dat wij deze ronde de gelukkigen mogen zijn.

Ruubs nog alles onder controle ;)

Patricia wat een goed nieuws zeg! Dat zijn wel oppeppers he! Blijf je wel goed drinken om overstimulatie tegen te gaan!

Ik weet eigenlijk niet goed of ik morgen wel durf te testen!

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Patricia: wat een mooi aantal! Hoor je vanmiddag gelijk of de punctie woensdag of donderdag is?

Thanks voor jullie knuffels! :)

19. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Spannend hoor ruubs goldfishie en dame! ik duim voor jullie en hoop dat het raak is!!!

Patricia wat goed zeg! Blijft spannend weer.

Zelf ben ik nu al 4 dagen aan het stimuleren, vanavond prik 5. Heb sinds vandaag borrelende buik/darmen. Zou dat iets met het prikken te maken hebben? Donderdag fm 2. Dan ga ik ook meteen aangeven dat mijn partner antibiotica inneemt... Hoop niet dat ze daardoor alles gaat afblazen. Het zaad van mijn partner is altijd wel goed geweest dus ben benieuwd

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ maryjames - je darmen is een bijwerking van de gonal-f. Dt had ik ook.

Gebeld. Woensdag weer een echo. Pffff. Kan ik weer op en neer naar arnhem. Punctie wordt waarschijnlijk vrijdag. Punt/probleem is dat ze geen puncties op de ok in het weekend doen. Maar maandag lijkt mij dan weer te lang. De grootte varieerde tussen 11 en 17 mm. De meeste waren tussen de 14 en 17 dacht ik. Duim even dat het vrijdag wordt. Anders heb ik er nog een probleem bij met vervoer enzo.

Deel Deze Pagina