Dame, hier alles onder controle hoor! Was vandaag nog een extra dagje vrij, dus kon mn afterterugplaatsingsritueel voortzetten haha s ochtends en s avonds granaatappelsap, overdag een pot frambozenbladthee en een uurtje wandelen. Dat is momenteel mijn houvast dat het goedkomt Waar ben je bang voor, de reden dat je twijfelt om te testen? Je blijft er t och wel mee rondlopen in je hoofd, een test kan je misschien wel helpen.. Of onzekerder maken, maar onzeker blijf je toch wel tot de 21e! Patricia, balen zeg dat het langer duurt dan verwacht! Maryjames, dan ben je alweer een aardig eindje onderweg, fijn zeg!
Helaas dames...een nagenoeg witte test! Wanneer komt hier nou eens een einde aan..... baal ook goed van mijn lijf, want voor de eerste keer voel ik gewoon iets: rommelende buik en soms licht weeïge menstruatiepijn. 12 dpo vandaag en er had echt wel een duidelijker streepje moeten staan. Dat wordt een off-day vandaag...zucht
Hè gatverdamme lieve lieve Dame, had je zooo ontzettend een opgelopen test gegund! Was onwijs rot! Een offday mag lieverd.. stomme lijf die je in de steek laat.. Hele dikke knuffel en ik denk aan je ♡ (En, hij kan weer oplopen hè...)
Ik was uiteindelijk best hoopvol omdat ik toch wat begon te voelen icm het lichte streepje van zondag! Dus dat komt wel extra hard aan! Risico van die vroege test he. In oplopen geloof ik niet meer, 12 dpo moet je echt wel iets zien! Zal donderdag nog een keer testen omdat ik het zeker wil weten dat wat ik voel nep is. En dan stoppen we maar weer met de utro.
Ik snap het helemaal lieve meid voel echt met je mee.. Zou willen dat ik iets voor je kon doen. Liefsx
Nee moet nu ook nog eens gaan werken terwijl ik mijn baan al tijden niet meer leuk vind...zucht! Thanks voor jullie lieve woorden, ben alleen bang dat er vandaag niets is dat mij kan helpen! Zit er echt even doorheen!
Hè bah wat erg ! Ik blijf toch voor je duimen dame! Snap dat je er doorheen zit, dit is emotioneel erg zwaar. Sterkte!
Begrijp ik. Een dag lekker in bed nu was niet erg geweest! S6 vandaag hoop dat de dag snel voor bij vliegt. Knuffel voor jou!! Wat een kloten traject
Gisteren trouwens een groot gedeelte van de dag een raar soort en continu buikpijn gehad. In de avond niet meer. Zou dat er iets mee te maken hebben? Of gewoon bijwerkingen van de utro? Ik hoop echt dat ik zondag een verrassing krijg, maar durf aan de andere kan niet goed te hopen.
Dame: neeeee, ik had zo gehoopt dat je een opgelopen test zou krijgen vanochtend... Dikke knuffel!! Ruubs: op hoeveel dpo zit jij vandaag? Maryjames: wanneer is jouw eerste fm? Patricia: ik denk dat jouw punctie op vrijdag gaat zijn en dat jouw follikels nog netjes gaan doorgroeien! Hopelijk vele eitjes en bevruchtingen voor jou!
Goldfishie, oeeeeh dat klinkt veelbelovend! Super spannend zeg! Ga je het nog kunnen houden tot zondag? Ik zit nu 10dpo. En jij?
Oeeeh lopen we bijna gelijk! Spannendddd! Ik weet het nog niet precies. Ik word op 12dpo altijd ongesteld dus ik wacht donderdag even af. Als ik dan niet ongesteld ben geworden ga ik denk ik vrijdag testen.
@ruubs en goldfishie wat spannend voor jullie zeg. ik duim voor jullie! @patricia hoop dat je vrijdag punctie krijgt met een goede uitkomst!! @goldfishie, ik heb donderdag weer een fm, dan heb ik 7 x gonal f 150 gespoten. ben benieuwd hoeveel follikels heb dan, want ik merk er weinig van... en daarnaast blijft het spannend want mijn partner is nog steeds aan de antibiotica.....
Ruubs: mijn ongi komt meestal op 15 of 16 dpo, ik heb een lange lf van mezelf. Ik wil deze keer niet eerder gaan testen dan 14 dpo. Dan zou je al iets moeten zien, of niet en dan is er duidelijk antwoord. Maryjames: ik was ook altijd bij iedere fm zo benieuwd hoeveel follikels er zaten en hoe groot ze zouden zijn. Het blijft spannend, bij iedere stap in het traject. Alvast heel veel succes donderdag!
Dame ben je de dag een beetje door gekomen?? Hoop dat je je al iets beter voelt. Spannend dames!! Goldfishie klinkt goed hoop dat het iets positief betekend. Ruubs jij al klachten?? Spannend maryjames s6 donderdag!!
Maryjames, spannend je fm! Eieren tellen ben benieuwd meid! Staat me wel iets van bij dat antibiotica killing is voor het zaad.. Hopelijk loopt dat los en krijg je positief bericht donderdag. Goldfishie, goed dat je niet eerder gaat testen en 14dpo moet inderdaad wel betrouwbaar zijn! Poeh eej zo ontzettend spannend allemaal! Heb zelf echt geen idee... Nienie, ik voel niet echt iets. Nu voor de tweede dag wel een soort moe gevoel in mn onderbuik en bovenbenen, lastig te omschrijven, alleen links eigenlijk. Heb echt geen idee, kan alle kanten op.. Zal blij zijn als het vrijdag is en ik mn nod overleefd heb.. Hoe gaat het met jou? Veel kwaaltjes? Al een buikje? Hier vandaag de laatste geboorte van de rit gehad, goede vriendin. Maakt echt het verschil dat ik nu zelf een mini in mn buik heb. Voelde alleen maar blijdschap bij het nieuws. In januari pas weer de volgende baby. Ben de dagen echt aan het aftellen hier! Dame, hoe gaat het met jou? Ben je de dag een beetje goed doorgekomen? Lekker op de bank met thee en Netflix jij! Deel van seizoen 7 van Pretty Little Liars staat online, vind ik ideaal voor zulke dagen.. Denk aan je meis.