Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dame, ik zit nog maar op 6 dagen na de tp hè!
    Hopelijk breekt je menstruatie snel door en kan je verder. Heerlijk dat er hierna geen verplichte pauze is!

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja klopt ruubs, dus nu 11 dpo of 12 al? Maar omdat je ook zei dat je normaal vandaag ongi zou worden. Ik ben wat dat betreft een stuk ongeduld en wil gewoon weten of er uberhaupt iets gaande is ;) maar morgen wel testen toch?

3. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Vandaag was 12 dpo en tot nu toe nog bloedvrij, echt geweldig! Morgenochtend inderdaad testen. Had vandaag hele grote testdrang en ons kantoor zit erg dicht bij een apotheek dus heb wel 10x gedacht ik ga een tset kopen. Elke keer als ik dat dacht moest ik van mezelf een kop thee drinken haha!
    Ben zo ontzettend benieuwd. Merk wel dat ik voorzichtig ben geworden door de positieve testen de vorige keer. Ik kan gisteravond niet slapen van de pijn aan mn bovenbenen, een soort groeipijn heel raar. Vraag me steeds af of dat iets betekend. Voel al een paar dagen vanalles, kan echt alle kanten op!

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou geen bloed is in ieder geval al goed! Ik heb er een goed gevoel bij meis! Nog ff uren aftellen en slapen ;) En nogmaals super knap dat je kunt wachten, was mij niet gelukt!

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ruubs duim voor je ;) hopen op een mooie streep morgen!!:)

6. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oh jongens ik weet niet wat ik moet denken! Een duidelijke 2e roze streep, maar ik denk niet goed genoeg.. aaaaahhhh! Ik denk dat het weer hetzelfde zal gaan als vorige keer..
    Hij is wel wat duidelijker en ben 1dpo later..

Bijgevoegde bestanden:

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Whaaaaaaa Ruubs! Yesssss! Ik denk niet dat je aan dit streepje kunt zien of het goed of fout zal gaan, maar begrijp je onzekerheid! Mijn inziens is dit een prima streepje, nu nog even door testen om te kijken wat ie doet! Grote kans dat ie morgen weer een stuk duidelijker is! Zal je nog niet feliciteren, ik wacht je test morgen af, maar ik heb er een goed gevoel bij! Jeetje wat spannend!
    Je was er wel vroeg bij vanochtend zeg ;)

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeetje ruubs wat goed!! Ik ben het helemaal met dame eens. En hij is hartstikke duidelijk hoor. Maar ik begrijp ook je onzekerheid. Spannend mijn duimen draaien. Voorzichtig gefeliciteerd;)

9. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Bedankt lieve dames, jullie reacties doen me goed! Morgen en zondag nog even testen en als dat er goed uitziet dan zondag ook een clearblue. Zoooo spannend!
    Ondanks dat dit nog niks zegt, is het misschien voor jou niet zo leuk Dame. Knap dat je toch zo lief kan reageren!!
    Ik was er inderdaad vroeg bij, haha. Ik moest zoooo nodig naar het toilet, kon het niet meer ophouden haha en daarna niet meer slapen natuurlijk...

10. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hij is wel mooi en duidelijk(er) opgedroogd!

Bijgevoegde bestanden:

11. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Lieve dame anniko patricia, ik snap jullie gevoel helemaal. Dit is een vreselijke emotionele achtbaan waar we in zitten. ik leef met jullie mee.

@ruubs wat super super spannend dit zeg!!!!! Ik duim voor je dat het mooi blijft oplopen!!!

Gisteren fm gehad. 6 aan de linkerkant van 12/13 mm plus wat kleintjes en 5 aan rechterkant ook 12/13mm met nog wat kleintjes. Ik moet doorprikken en maandag weer een meting. Wat mn partner betreft hij moet maandag zaad inleveren om voor de zekerheid te testen hoe het eruit ziet. Hij heeft altijd goed zaad. Als het minder is kunnen we wel doorgaan maar als er niks is dan moeten we stoppen.

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ruubs ik zeg toch echt ZWANGER hoor :) :) kijk hoe mooi hij is opgedroogd!! Zo spannend maar komt vast goed. ;) :) :)

13. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wat spannend maryjames! Maar stel het is iets slechter kunnen ze toch ook over gaan op icsi of doen ze dat niet??

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ruubs: wat een ontzettend leuk nieuws!!! Ben heel blij voor je! Je test ziet er heel mooi uit! Hopelijk gaan ze iedere dag oplopen! Dat deze maar 9 maanden mag blijven plakken!! :)

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Patricia: heel veel succes vandaag met de punctie!

Maryjames: follikels groeien 1/2 mm per dag en ze moeten rond de 18 mm zijn als je pregnyl/ovritrelle gaat spuiten. Dus op deze berekening denk ik dat je begin volgende week de punctie hebt. Doet jouw ziekenhuis niet aan onthouding dan? Bij ons moet er minimaal 2 dagen onthouding zijn, liever 3 dagen.

16. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @Ruubs aaaaah meid wat een duidelijk streepje! Spannend!

@maryjames een goed resultaat vind ik! Nu nog duimen dat het zaad ok is en over een paar dagen punctie!

@aicirtap jij bent misschien al klaar met de punctie maar toch duimen dat alles goed is gegaan en gaat.

17. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Patricia heel veel s6 hoop dat het mee valt. Duimen maar!! :)

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Natuurlijk ben ik blij voor je Ruubs. We zijn hier allemaal met hetzelfde doel en ik gun het je (jullie) van harte! Natuurlijk gun ik het mezelf ook en heb ik de angst om weer als enige over te blijven, maar dat doet niets af aan de blijdschap voor een ander :) je bent tr wel super vruchtbaar zeg, vorige keer ook raak, maar helaas mis gegaan en nu alweer...stiekem beetje jaloers ;)

Maryjames dat klinkt goed. Als ze nu nog even mooi doorgroeien en dan duimen dat het zaad van je vriend goed is. Dat lijkt me wel zenuwslopend die onzekerheid.

Patricia hopelijk is alles goed gegaan en heb je een mooie opbrengst!

19. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dame, wat ben je toch een lieverd en een fijn mens! Ik gun het je zo ontzettend!
    Nou inderdaad, dat dacht ik ook al! Ruim 2 jaar niks, maar nu lijken we toch echt het probleem te hebben gevonden, gelukkig :)

20. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @patricia hoe gaat het met je? Is de punctie goed gegaan?

Bij mij blijft het spannend inderdaad. normaal geven ze aan dat er 2 dagen onthouding moet zijn. We moeten maandag om 8 uur zaad inleveren. Zelf denk dat als het doorgaat woensdag de punctie is, dan is het nog wel te doen denk ik. We hebben back up icsi dus dat is ook nog mogelijk. maar nu maar eerst maandag afwachten om te zien hoe het zaad er aantoe is.

Deel Deze Pagina