Vond het eigenlijk wel weinig follikels. hoop dat het er meer worden. heb dan het gevoel dat we meer kansen hebben....
Punctie is goed gegaan. 16 eitjes van goede kwaliteit en 3 kleinere. Nu afwachten tot maandag. Dan hoor ik hoeveel embryo's en of er een tp is. Ik heb vooral een pijnlijke / gevoelige blaas. Verder voel ik mij ok. Ik ben fijn en gezellig bij een vriendin te logeren t/m zondag. Zij heeft vanmorgen de eitjes en de zaadjes weggebracht. Zo fijn en super! Ik durf nog niet blij te zijn met zoveel eitjes. Want vorige keer met 12 eitjes maar 2 goede embryo's. Ze hadden ook maar 1 rietje donorzaad nodig. Dan vraag je toch af was het zaad zo slecht vorige keer en is er nu wel genoeg. Ik wacht het (on)geduldig af
Nou de eerste stap is alweer dik geslaagd, daar mag je best blij mee zijn! Nu afwachten, spannend! Ik duim!
Maryjames ik weet dat het heel verleidelijk klinkt 'hoe meer, hoe beter'. Dat had ik zelf ook. Maar je kunt beter minder follikels hebben en betere kwaliteit, dan veel follikels en mindere kwaliteit. Daarnaast wil je ook geen overstimulatie. Dus duimen dat de follikels mooi doorgroeien en van goede kwaliteit zijn! Patricia, wat fijn dat het goed gegaan is en wat een hoge opbrengst! Nu in spanning afwachten, kan me zeker voorstellen dat de vorige keer nog in je hoofd zit! Hoeveel embryo's richt je je op?
@ ruubs - duim voor een knalstreep de volgende keer. @ dame - ik zet in op 1 verse tp en 3 cryo's. Dat is 25%.
Dat klinkt als heel reëel Patricia en met een beetje geluk valt het nog gunstiger uit! Aftellen naar maandag en laat je maar even goed verwennen door die vriendin. Goldfishie hoe is het daar? De spanning nog uit te houden? Ga je echt pas zondag testen?
Ik begin hier toch wel vertrouwen in te krijgen! De kv is ietsiepietsie donkerder en een positieve clearblue! De bovenste kv test is van vandaag, maar het verschilletje is misschien niet zo goed te zien op de foto. Goldfish, heb jij al getest? Ben zo benieuwd!! Nienie, hoe werd jouw zwangerschap berekend? Gewoon vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie? Ben natuurlijk stiekem al even aan het rekenen... bloos
Goldfishie wat vervelend dikke knuffel voor jou!! Ruubs begin maar vast met rekenen hoor want volgend jaar zijn jullie niet meer met ze tween zo blij voor jullie!! Bij mij moest ik beginnen te tellen vanaf het moment dat ik begonnen ben stimuleren omdat ik daar voor al een tijdje aan de decapetyl zat. Wanneer is je test dag?
Ik denk dat het bij jou vanaf de dag is dat je nieuwe cyclus is begonnen. Denk dat je nu 4 weken zal zijn of reken ik dan verkeerd?
Nienie, ik begin nu ook te geloven dat dit echt iets betekend! Kan niet stoppen met naar de testen te kijken, haha! Hopelijk is ie morgen nog wat donkerder. Maandag heb ik de bloedtest, dan zou ik precies 5 weken zijn die dag.. (17-10 begon mn menstruatie) Kijk er naar uit om de definitieve uitslag te hebben. Bedankt voor je leuke berichtje!
Ow spannend wanneer uitgerekend?? Fijn het wel gaat genieten nu hoor!! Weetje al wanneer jullie het gaan vertellen??
5 weken al weer hahaha waarom gaat het bij een ander zo snel en bij mezelf zo ontiegelijk langzaam hahaha dan gaan ze morgen ook echo inplannen om naar je mooie baby te kijken
Patricia wat een hoge opbrengst! Zo spannenddd dit! Goldfishie wat k*t! 😔 sterke ! Ruubs waaauwwww van harte! Dik positief hoor!
Nienie, dan zou het 17 juli zijn! Oh nog totaal niet over nagedacht wanneer we het gaan vertellen. Wil het eerst zeker weten. We hebben deze ronde ook voor onszelf gehouden, dus dat ook wat meer tijd. Patricia, dankjewel!! Hoe voel je je? Bedankt Maryjames!!
Jaaaaaaa Ruubs GEFELICITEERD meis! Jij bent zwanger! Wauw mooie testen Wat ontzettend fijn voor jullie! Wat zul jij je goed voelen Nu breekt weer een andere spannende periode aan, de 12 weken. Hopelijk lukt het je om vertrouwe te krijgen en lekker te genieten! Lieve Goldfishie....wat een grote teleurstelling (zacht uitgedrukt)! Ik weet precies hoe je je voelt...van voorzichtige hoop keihard teruggeworpen worden naar vedriet, frustratie maar bovenal onzekerheid! Gaat het ooit nog lukken? Waarom doet mijn lijf niet wat het moet doen? Meis ik kan je niets anders dan en dikke digi-knuffel geven en probeer door alle zwangeren heen te zien dat je niet de enige bent (voor zo ver dat iets van troost kan geven) Hopelijk vinden we samen weer nieuwe moed en hoop voor de volgende tp! Ben je al ongesteld geworden? Patricia hoe is het the day after? Maryjames weer een dag dichterbij maandag meis! Ik hoop hier vandaag en anders morgen ongesteld te worden. 'Kijk er naar uit' want vanaf dat moment gaan we letterlijk weer vooruit!
Uh ik had voor ons 27 juli berekend op de site van freya?! Dan kun je invullen dat je een blastocyste heb teruggeplaatst gekregen. Een van de twee klopt niet lijkt me Voor ons maakt het niets meer uit... laat jij je anders maar verrassen