Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik voel me wel wat beter. Nog wel moe en beetje menstruatie achtige pijn zeg maar. Vloei bijna niet meer. Straks ff een frisse neus halen. 🐢 ;)

2. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #1002 Ruubs, 19 nov 2016
    Laatst bewerkt: 19 nov 2016
    Dame, aaaah dan klopt dat van Freya! Ik had berekend nav de eerste dag van de laatste menstruatie, maar dat leek me al gek, omdat deze cyclus veel langer heeft geduurd. Bedankt voor de tip en de felicitatie! Ik ga straks eens kijken of ik dat kan vinden.

Ik hoop met je mee dat je snel ongesteld wordt en verder kan!

3. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dame en Nienie, Freya geeft 29 juli aan! Ik zou dan vandaag 4 weken zijn. Dat kan inderdaad heel goed kloppen.

4. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Spannend!!! Fijn hoop dat je snel aan je 12 weken zit ;)

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ok die kan ik net nu ff niet hebben: zwangerschapsaankondiging van baby nr 2. In dezelfde tijd dat wij proberen krijgen zij er dus twee en mogen wij niet eens zwanger zijn! Waarom is het zo oneerlijk verdeeld, waar hebben wij dit aan verdient? :(

6. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @dame dat zijn pijnlijke aankondigingen. Wij zijn in 3 jaar tijd nog nooit zwanger geraakt en dan denk ik wanneer is het onze beurt? Gaat het wel ooit lukken? helemaal in de gevallen dat er al een 2de kind bijkomt. Sterkte dame! ik leef met je mee.

@ruubs : heb je vanmorgen weer getest?

@patricia Hoe is het met je? zenuwachtig voor morgen?

@goldfishie hoe is het nu met jou?

7. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Aah dame dat zijn dingen die je op dit moment liever niet wilt horen. Slechte timing. Dikke knuffel.

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Eindelijk ongesteld, dus weer vooruit! Merk dat ik niet lekker in mijn vel zit! Voor het eerst voel ik naast de blijdschap van weer vooruit kunnen ook angst! Angst voor de wachtweken en voor weer een teleurstelling! Mijn vertrouwen is ver te zoeken en weet even niet hoe mezelf op te peppen! Sorry dames voor weer een depri-berichtje,maar helaas voel ik me zo...er is echt iets in me geknakt.

Morgen een spannende dag voor een aantal! Succes Mayjames, Patricia en Ruubs! Hoop op positief nieuws van jullie allemaal!

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ maryjames - nu nog geen zenuwen. Ik denk dat die morgen wel komen.

@ dame - dikke knuffel. Je mag best depri berichten posten dat hoort er ook bij. Ik heb ook 2 mensen die inmiddels 2 kinderen hebben in de tijd dat ik probeer zwanger te worden. En dan denk ik ook van ik had er nu ook (bijna) 2 kunnen hebben.

Ik zit vandaag nog ff aan de paracetamol. Denk dat de buikpijn en maagpijn door de utrogestan komen. Meestal heb ik dat de eerste 4 dagen. Nu op weg naar huis. Vanavond maar op tijd er in want best moe. Lopen gaat al wat sneller. Maar merk wel dat ik rustig aan moet doen en niet teveel achter elkaar moet doen.

10. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #1010 Ruubs, 21 nov 2016
    Laatst bewerkt: 21 nov 2016
    Dame, hele dikke knuffel. Heel fijn dat je menstruatie is doorgebroken, dan kan je weer verder kijken ookal gaat dat gepaard met angst. Je staat in ieder geval niet stil..
    Misschien is het toch een idee om eens te informeren bij gent of dusseldorf?

Patricia, spannend vandaag! Ik duim voor een hoop emmys!

Maryjames, ik had net eindelijk de knaller waar ik op wachtte! Ga met een goed gevoel straks voor de bloedtest, erg fijn.
    Ik gun jullie allemaal heeeel snel zo'n test en positieve vibe!

Bijgevoegde bestanden:

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat a beauty van een test Ruubs! Dat bloedprikken gaat wel goed komen! Geniet van deze dag!

Andere dames heel veel succes! Mijn duimen draaien voor jullie!

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ruubs mooi hoor!! Geniet er van!! Dame fijn dat het is door gebroken. Hoop zo dat het snel raak is.

Alle andere dames s6 vandaag.

13. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat een knal test! Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan!

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Zo dat is super test zeg! @ ruubs

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden. Hopelijk bellen ze een beetje op tijd. De laatste keer dat ze belden was met de cryo die niet goed ontdooit was dus het stemmetje we hebben slecht nieuws voor u zit zo in mijn hoofd. :-/
    Een andere vriendin haalt mij op voor de terugplaatsing en brengt mij weer thuis dus dat is erg fijn.

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Patricia: heel veel succes vandaag! Hopelijk gaat de tp door!

Ruubs: hele mooie test! :)

Dame: Ik voel precies wat je schrijft... Hele dikke knuffel!!

Ik zit er eigenlijk ook best wel behoorlijk doorheen... :(

16. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Ruubs, wat een beauty! Gefeliciteerd!

17. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dankjewel dames. Ondanks de mooie test toch veel onzekerheid. Net gebeld voor de uitslag heb een hcg waarde van 172. De assistente noemde het een lichte verhoging. Na overleg met de arts belt ze me terug.. pfffff als ik het op internet opzoek is de waarde gewoon goed.

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He jakkes Ruubs die onzekerheid wil je niet! En een lichte verhoging, dat verbaast me. Ik ben geen expert, maar volgens mij is het een prima waarde! Op google zie ik veel lagere startwaardes, maar ik begrijp zeker dat je er onzeker van wordt, zeker als het ziekenhuis dit zegt! Hou vast aan je mooie test! Dit moet goed gaan komen, ik duim voor je!
    Bedenk me nu net ook nog dat een waarde nog niet zoveel zegt en dat het vooral om de toename gaat (verdubbeling). Daarvoor zullen ze nog erns bloed moeten laten prikken!

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
  20. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Spannend patricia! Vanmiddag ben je officieel zwanger.
    @ruubs positief blijven hoor! Hopelijk stijgt je waarde mooi de aankomende dagen.

Vanmorgen fm gehad. Heb opeens 17 follikels. Arts vond het wel veel... zaad van partner is prima dus woensdag de punctie. Arts gaf wel aan dat we daarna moeten kijken hoe het met mij gaat om te zien of de tp doorgaat. Anders vriezen ze de eitjes in. Maar ik wil dat niet natuurlijk. Hoeveel last kun je krijgen met veel eitjes en hoe kan ik voorkomen dat de tp niet doorgaat?

Deel Deze Pagina