Ik had ook 17 follikels. Uit eindelijk 16 eitjes van goede kwaliteit en 3 kleinere. Vooral veel drinken. Minimaal 2 liter. En rustig aan doen. Ik ging/ga s middags vaak nog ff liggen. Ik heb geen overstimulatie gehad tot nu toe. En daar is ook niet over gesproken in het ziekenhuis.
Ruubs zal me echt geen zorgen maken hoor. Je testen lopen super op. En die knaltest van vanmorgen komt er echt niet voor niks. S6 met de terugplaatsing geniet er van!!
Jeeeeeeeeeeetje wat een paniek om niks!! Ondanks dat ik 'slechts' een waarde heb van 172, ben ik net gebeld met het nieuws dat ik zwanger ben!! Ze hebben de arts tussen twee afspraken door aangevallen haha en die zei: JAHOOR DIE IS ZWANGER! Hoef niets eens nog een keer bloed te prikken
Jeetje Ruubs wat een onruststokers....natuurlijk ben je zwanger! En mijn inziens met een prima waarde! Geniet van het vertellen vanavond Patricia heb je al een mini in je buik? Reuze spannend, maar ook zo fijn! Ik duim dat er veel embryo's ontstaan zijn! Wauw Maryjames, zo zie je maar weer: 'niets is wat het lijkt'. Idd wat patricia zegt: veeeeeel drinken en rustig aan doen! Op naar woensdag! Goldfishie meis heb zo met je te doen...ik weet hoe ik mezelf voel en jij bent gewoon al 44 rondes bezig! Onmenselijk....ik gun het je zo! Hopelijk is komende ronde onze ronde! Ben je al ongesteld geworden?
Ruubs ik twijfelde er niet aan hoor al afspraak gepland voor echo? Spannend maryjames zie je er tegen op?
Patricia heb je tp al gehad? Ruubs jeeeejjj gefeliciteerd!! Nou ben druk bezig met water drinken. hebben ze trouwens niet gezegd in het ziekenhuis . ik zie er wel tegenop ja. ...ben bang voor de punctie. Hopelijk zaterdag tp als alles goed gaat
Ik heb een 8 cellig toppertje in de buik. Ik heb in totaal 12 embryo's maar wederom het merendeel van slechte kwaliteit In het umc nog gevraagd hoe dat toch elke keer kan, maar zij weten het niet. Je ziet boven mijn vinger een ieniemini wit stipje dat is de embryo Hmz zie dat de foto een kwartslag is gedraaid. Even je hoofd scheef houden
Wat een goed nieuws allemaal vandaag! Patricia, gefeliciteerd met je mini! En Maryjames, wauw wat fijn zoveel follikels! Pas inderdaad goed op jezelf! Bedankt voor alle felicitaties en lieve berichtjes!
Leuk he die echofoto! Ik heb er de laatste keer ook een mee gekregen. Mocht deze blijven plakken is dit zijn/haar 1e foto, dat idee vind ik zo leuk Wow 12 embryo's dat is veel zeg! Weet je ook hoeveel er van mindere kwaliteit zijn? En je krijgt zeker per post het definitieve aantal cryo's he?! Nu dat helse wachten weer! Succes meis! Maryjames die punctie vond ik ook heel spannend! Voor wat het waard is, iedereen ervaart het anders, maar mij is de punctie 100% meegvallen! Hoop dat dit voor jou ook zo gaat zijn! En als je die gehad hebt voelt dat als een hele stap vooruit! Komen nog spannende stappen aan, maar die kun je dan afvinken! Woewieeee mooie banner Ruubs! Hebben jullie het nieuws al aan jullie ouders verteld?
Hè chips, had een heel bericht getypt. Verbinding weg.. Het was heel leuk en bijzonder om het aan onze ouders te vertellen. Mijn moeder had al zo'n vermoeden, omdat we gisteren blijkbaar erg vrolijk waren. Mijn broertje was op dat moment ook toevallig net bij mijn ouders, dus dat kwam goed uit. We hadden een boekje van Nijntje opa en oma Pluis mee en een fles kinderchampagne. De ouders van mijn man moesten 'huilen'. Afgelopen zaterdag zwangerschapsaankondiging van mijn zwager en schoonzus (broertje van mijn man) gehad. Eerste ronde raak. Dus mijn schoonouders waren vooral opgelucht dat wij nu ook zwanger zijn. Ze zagen denk ik al een worstcasescenario voor zich. Zijn broertje was helaas niet thuis. Die hadden vandaag hun eerste echo, dus die vierden dat met een etentje. Ze zullen wel verrast zijn, nog een baby in juli. Heel erg leuk! Hoe gaat met jou lieve Dame? Lukt het je om toch weer een beetje positief naar de volgende ronde te kijken of blijft het nare gevoel overheersen? Ik gun het je zooo... Blijf er in geloven meid!! Het komt echt! Patricia, dit moet toch ook jouw maand gaan worden, kijkend naar de pendels! Benieuwd wie er dan gelijk heeft... jongen vs meisje, haha!
Wat leuk Ruubs! Je zwager is er ook vroeg bij met vertellen dan he? Ik kijk al uit naar het moment dat wij (hopelijk ooit nog) mooi nieuws mogen brengen! Hmm gaat hier beetje op en af, maar vooral gevoel van angst en geen vertrouwen meer overheersen. Kan er gewoon niet meer in geloven. Wat we ook doen: ovulatietesten, vitamines en supplementen, tarwekiemolie, accupunctuur, osteopathie, granaatappelsap, utrogestan, iui, ivf en noem maar op, niets lijkt te werken. Waarom zou het nog een keer gaan lukken?! Hoop ooit weer wat vertrouwen te vinden, want dit gevoel is ook niet fijn!
Ik ga bezig met mijn verzekering en aan het kijken om over te stappen naar een andere verzekering die ook de vierde poging wil vergoeden. Want onze eerste poging hebben we eigenlijk niet gehad. Verder hebben we een intake gesprek in Gent, wie weet kunnen zij wel iets voor ons betekenen. Het is de komende tijd het papierwerk in orde maken en zorgen dat mijn dossier van hier mijn kant op komt, zodat ik die dan mee kan nemen naar Gent.
@ dame - ja per post. Ben nog niet echt bezig met wachten. Vnl met herstellen. Misschien gaat de wachtweken stress nog komen. Maar ben er nu nog heel rustig onder.
Goldfishie, goede keuze om naar Gent te gaan! Wij zijn er echt heel erg blij mee. Echt super balen dat je de eerste poging kwijt ben. Bij ons had dat ook zo geweest, als we niet in Gent hadden gezeten. Wanneer heb je het intakegesprek?
Fishie, ik zie dat we beiden 29-11 de eerste fm hebben! Gezellig Welke cd is dat voor jou? Voor mij cd 10!
Dame: dat is voor mij cd8, de vorige ronde ging zo snel dat ze me eerder wilden zien dan cd10. Vandaag is cd1 bij mij.
Gaan we toch nagenoeg gelijk op Goldfishie! Op naar een nieuwe kans, op naar nieuwe hoop! Ik gun het ons zo, zwanger het jaar uit! Houden zo Patricia! Ik zeg iedere ronde dat ik nergens meer op ga letten en telkens weer maak ik me helemaal gek! Misschien dat het komende ronde lukt aangezien de dingen die ik voelde helemaal niets betekenden! Maryjames hoe is het met de zenuwen meis? Alvast heel veel succes! Morgen rond deze tijd heb je het allemaal gehad! Anniko ben je aan het genieten in Polen? Ruubs inmiddels last van kwaaltjes? Hoe voelt dat nu zo eindelijk zwanger? Nienie, wanneer hebben jullie weer een echo? Voor jou moet het nu toch wel echt genieten zijn lijkt me! Kunnen ze het geslacht nu al zien?
Dame, op naar de fm volgende week! Weer vooruit kijken en doorgaan! Ja, zwanger het jaar uit, doen!! Een paar kwaaltjes ontdekt, vanochtend voor de derde ochtend op rij een uur na het ontbijt een klein uurtje misselijk geweest. Voelt eigenlijk goed, haha! Wist niet dat dat al zo snel kon. Continu last van mijn onderrug en gespannen borsten. Zit nog wel steeds met de lage HCG in mijn hoofd. Vanochtend nog een keer getest en die knalde gelukkig nog. Heb er nog drie liggen dus wil om de dag testen en komend weekend en het weekend erna een clear blue met weekindicator om te kijken of het goed oploopt. Dan moet ik het toch echt gaan geloven. Zal blij zijn als het 14 dec is en we voor de echo mogen.