Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    We gaan voor jullie duimen!!!!! Zwanger het jaar uit;) moet kunnen toch :) zal geweldig zijn.

Wij hebben met 16 weken geslacht echo. 10 dec. Pff kan niet wachten hahaha. 5 dec controle bij verloskundige geen echo maar wel hartje luisteren enzo. Ja ben super aan het genieten. Maar toch ook af en toe nog onzeker ;) hahaha blij als ik weer een teken van leven heb. Hahaha.

Ruubs ga je nog mee doen met moeders voor moeders of heb je daar geen behoefte aan.

2. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @dame & goldfishie wat leuk dat jullie gelijk oplopen
    @ruubs &nienie genietttt!
    Ben inderdaad erg zenuwachtig hoor. kan niet wachten tot het achter de rug is

3. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Aaaaaah Nienie wat een leuke dingen op de planning! Je gaat toch wel aan ons vertellen wat het is hè?
    Ik heb vandaag contact gehad met MvM! Volgende week woensdag de intake. Bevalt het bij jou?

4. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Ahh dames, wat goed dat het hier zo druk is! Ik ben nu in de rustmaanden en heb eigenlijk weinig tijd om over mijn traject te denken wat ook goed is :p Maar zo te zien raken we een voor een zwanger ;) Hopelijk blijft er nog iemand over om in januari met mij gelijk te lopen!

@dame, ik zit niet in Polen hoor! Nog even werken. Ik ga pas op 14 december en blijf daar 2 weken. En ik herinner me nog dat je eens hebt gevraagd of misschien mijn moeder Nederlands was - nee hoor, ik ben 100% Pools! Nou ja, ok, sinds 2014 heb ik ook een Nederlands passport ;)

Mijn duimen draaien voor iedereen! Knuffels!

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Tuurlijk ruubs jullie worden 1 van de eerste die het mogen weten hahahaha... wel grappig de schoonzus van een vriendin die is een soort iets van paranormaal begaafd. Zij wist bij mijn vriendin dat ze zwanger was voor dat ze het haar hadden verteld en dat het een jongen was. Bij het zien van mijn echo foto zei ze een meisje dus ben echt benieuwd. Wat goed van je. Ik merk wel dat ik blij ben als ik er vanaf ben. Ik zal het zo weer doen maar 16 weken is ook wel genoeg hahaaha. Fijn dat je echo gepland is. Echt iets om na uit te kijken he

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Succes Maryjames! Zet um op! Op naar mooie eicellen en bevruchtingen!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Maryjames: heel veel succes vandaag!

Patricia: hoe is het nu met jou? Hopelijk is het nu voor jou raak!

Ruubs: bij ons in het ziekenhuis werd gezegd dat als je een waarde had van boven de 150 op 14/15 dagen na (ik dacht) eisprong, dat je dan zwanger bent! Op naar je eerste mooie echo!

Dame: eigenlijk wel gezellig, dat we ongeveer weer samen lopen. Hopen en duimen voor zwanger het jaar uit!!

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja Ruubs ik zou me niet teveel zorgen maken over die waarde! Volgens mij, als je tabellen op google kijkt, is die helemaal goed. Blijft het je onzeker maken zou ik vragen of je nog een keer bloed mag prikken. Is de waarde goed opgelopen dan zit het (voor nu) in ieder geval goed! Maar met jouw positieve en nuchtere houding komt het vast goed :) je bent gewoon zwanger :)

Oh nog ff doorbikkelen dan Anniko! Dacht dat je er nu al was! Ik vroeg dat idd van je moeder, omdat je Nederlands zo goed is! Knap hoor! Hoe bevallen de rustmaanden je? Kun je het een beetje loslaten allemaal!?

Ja altijd leuk als je een medegenoot hebt Goldfishie (al wens ik die natuurlijk wat anders ;) ) Heb je alweer wat nieuwe moed kunnen verzamelen?

Nienie ik heb bij jou ook een meisjes-gevoel haha! Nergens op gebaseerd natuurlijk! Heb je zelf inmiddels wel een gevoel of nog steeds niet! Spannend wachten op die echo, maar ook zo leuk!

9. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #1049 Ruubs, 23 nov 2016
    Laatst bewerkt: 23 nov 2016
    Dankjewel lieve Goldfishie en Dame! Zaterdag heb ik een clearblue met weekindicator op de planning staan en als die 2-3 aangeef, dan mag ik van mijzelf niet meer onzeker zijn!! Dan mag de Zeeuwse nuchterheid weer overheersen, haha vraag me al of die miep van het ziekenhuis beseft hoe onzeker ze mensen maakt met haar opmerkingen!

Maryjames, succes vandaag!

Patricia, hoe staat gaat het met jou? Spannendddd!

Nienie, daar houden we je aan! Ben erg benieuwd!! Gaan jullie het ook met de buitenwereld delen wat het wordt?

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Het gaat hier nog niet geweldig. Ik kan erg weinig en dat is frustrerend. Gisteren teveel gedaan en de rest van de middag en avond buikpijn :( Dus vandaag bank / stoel arrest ;) Slaap ook beroerd. 100 keer omdraaien voor mijn gevoel. En met rugpijn wakker worden. Ga kijken of ik zonder middag slaapje kan. Misschien slaap ik dan beter vannacht. Zo maar eens een legpuzzel op tafel leggen.

11. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Nou punctie is achter de rug. Door het infuus met pijnstilling heb ik er bijna niks van gevoeld. Had van te voren ook (10mg) oxezapam en 2 paracetamol ingenomen. Het deed geen pijn, raar maar waar. Ben opgelucht dat dat goed is gegaan. nu wel last van mijn buik.
    Ik had uiteindelijk 15 follikels. Wel maar 9 eicellen...vrijdag moet ik bellen en dan hoor ik of er bevruchtingen hebben plaatsgevonden. Zo ja dan is op zaterdag de tp.

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Patricia doe maar lekker rustig aan meis! Jij hebt geen baan toch op dit moment? Dat lijkt me echt heerlijk zeg! Niets moet, alles mag!

Maryjames wat fijn dat het pijnloos was! Dat was dan zeker een meevaller! Ik moet zeggen dat ik alleen de verdovingsspuiten naar vond, maar daarna ook geen last had tijdens de punctie! En 9 eicellen klinkt goed meid! Ivf is een ware afvalrace, als je je daar op instelt komt het goed! Ik duim dat daar mooie bevruchtingen uit gaan komen! Was het zaad van je vriend wederom in orde? Nu lekker uitrusten en veek drinken! Op naar vrijdag (het telefoontje) en natuurlijk zaterdag!

13. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - dat klopt. Ik zou deze week vrijwilligerswerk hebben maar afgezegd. Zaterdag visite om spellen te spelen. Maar ik denk dat ieder gewoon een pizza besteld wel zo makkelijk ;) En zondag heb ik ander vrijwilligerswerk staan. Ik mag hopen dat het dan beter gaat. :)

@ maryjames - mooie opbrengst, duim voor een mooie opbrengst!

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Maryjames: 9 eicellen klinkt al heel goed! Hopen op vele bevruchtingen en de tp van de mooiste!

15. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Patricia wat naar dat je nog last hebt. Rustig aan blijven doen en jezelf lekker laten verwennen.

Maryjames 9 eicellen is een hartstikke mooi aantal. Ik had er 10 en 6 die over bleven. Je hebt er maar 1 nodig hebben ;). Gelukkig viel het mee. Rustig aan doen en ook jij jezelf lekker laten verwennen;) ;)

Hahaha grappig dat je dat zegt dame ben echt heel erg benieuwd. Ja ruubs wij vertellen het wel aan iedereen. Zaterdag einde van de middag komt familie langs en dan gaan we het onder een genot van een hapje en drankje bekend maken. Bij mijn vriend in de familie willen ze graag een meisje omdat daar al 2 jongens zij. Zo jammer dat ze dat uitspreken!! Maar goed ik ben blij als het gezond idee ;)

16. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @dame ja het zaad was gewoon goed! na alle enge verhalen over het effect van antibiotica op het zaad te hebben gelezen was ik erg opgelucht.

Ik ben uiteindelijk wel blij met 9 eicellen hoor, had alleen op meer gehoopt. gister had ik nog wel veel last van mijn buik maar nu valt het gelukkig mee. hopelijk krijgen wel vrijdag goed nieuws. Ik vind die utro tabletten wel irritant trouwens. Het hoeft toch niet heel diep ingebracht te worden?
    @patricia Hoe gaat het met jou? Last van bepaalde symptomen?
    @nienie, wat leuk zeg!! Veel plezier zaterdag

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Vanmorgen bijna geen rugpijn bij opstaan en beter geslapen. Ik werd alleen deze keer met knallende hoofdpijn wakker. En weet niet of van de hoofdpijn of utro komt maar ook héél licht misselijk.

18. Sugarcoated

Sugarcoated Actief lid

9 mrt 2015
    126
    0
    16
    Vrouw
    Randstad
    Manlief en ik zijn nu in afwachting van IUI ronde 4, de laatste! Wachtbankje dus :) Als deze ronde niet lukt, gaan we door voor IVF. Ik vind het erg spannend en ben me aan het inlezen. Ergens voel ik dat deze IUI ook niet gaat lukken, maar dat is vast ook een beetje zelfbescherming. Ik lees graag mee met jullie. Sterkte allemaal!

19. Sugarcoated

Sugarcoated Actief lid

9 mrt 2015
    126
    0
    16
    Vrouw
    Randstad
    Sterkte!
    Doen ze in jouw ziekenhuis standaard een verdoving bij punctie? Ik hoor daar wel wisselende verhalen over nu wij ons aan het oriënteren zijn.

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Welkom sugarcoated! Wat een spannende tijd he. Goed dat je je al aan het inlezen bent, heb ik toen der tijd ook gedaan!
    Niet om je valse hoop te geven, maar het kan echt zo een laatste iui raak zijn. Mijn 6e, en laatste iui, was raak. Helaas is het vroeg misgegaan, maar dit hoeft natuurlijk niet! Dus wie weet meid is dit wel jullie ronde!
    Ik heb ook lang tegen ivf opgezien, maar ben nu achteraf wel blij de stap gezet te hebben. De punctie is me meegevallen. Ik had naproxenzetpil, paracetamol en plaatselijke verdoving. De verdovingsspuiten waren even naar, maar de punctie zelf bijna pijnloos! Het is spannende tijd, maar geeft ook weer meer zekerheid (vinden er überhaupt bevruchtingen plaats).
    Succes met de wachtweken van de laatste iui. Mocht het ivf worden ben je natuurlijk welkom om mee te schrijven!

Deel Deze Pagina