Welkom!! Spannend tijd dus. Ik had ook het gevoel dat het met iui's nooit zou gaan lukken. Na 4 pogingen gelukkig kunnen beginnen met ivf. Ik zelf heb alleen een prik met pijnstillers in mijn bil gekregen hiermee was het heel goed te doen. Ik hoop dat jou laatste poging raak is.
@sugercoated bij ons doen ze standaard verdoving via infuus. Dat heeft bij mij echt geholpen. Succes meid ik hoop dat je laatste iui poging gaat lukken! Vandaag gebeld en tp is morgen. Morgen hoor ik dan ook pas hoeveel bevruchtingen hebben plaatsgevonden.
Yesssss Maryjames dat is vast een hele opluchting Super! Op naar het beste gedeelte van deze punctieronde: de terugplaatsing Succes alvast en vergeet niet te genieten!
Bedankt meiden. we zijn blij en opgelucht, morgen om half 3 is de tp. Ben heel benieuwd naar het aantal bevruchtingen!
En dan ga ik twee weken geen koffie drinken haha😑 Doen jullie qua voeding nog iets extra's na de tp?
Ik dronk iedere dag een glas granaatappelsap en slik tarwekiemolie met vit e, vitamine d en zwanger worden van davitamon. Maar meis het maakt volgens mij allemaal niets uit. Het is meer voor je gevoel dat je iets extra's doet. Ga duimen voor een dosis geluk dat dit een plakker gaat zijn!!!!!
Koffie mag hoor hahaha ik doe maximaal 2 kopjes en heel soms 3. Ook elke dag granaatappel. Verder ook elke dag weer 1 tablet visolie en 1 tablet voor zwanger worden. Maar wat dame zegt volgends mij maakt het niks uit. Doen wat goed voelt
Granaatappel eet ik ook. En walnoten. Koffie durf ik niet te drinken hahaha. Maar het is inderdaad allemaal gevoelsmatig zodat ik het idee heb dat ik er nog iets aan doe.
@ maryjames - paranoten zijn de beste. Maar je ziet bij mij. Lading supplementen deze keer gebruikt. Gezond eten doe ik sowieso. Maar wederom groot deel van de embryo's niet invriesbaar. Moet nog exacte aantal horen maar verwacht er weinig van. Hopelijk dragen de supplementen wel bij aan een plakbeeb.
Dankje! Ik hoor inderdaad van meer meiden en dames dat de laatste IUI raak is. Ik heb er dit keer niet het gevoel bij dat het erin zit, zeg maar. Maar goed, gevoel is niet altijd juist dus we wachten af. Inseminatie was afgelopen dinsdag, dus kijken of we een onverwacht Sinterklaascadeautje mogen krijgen dit jaar
Ik lees hier aardig wat over supplementen en dergelijke. Hebben jullie je daar veel over ingelezen? Ik gebruik eigenlijk alleen extra foliumzuur.
Ik geloof dat Patricia (aicirtap) en Anniko aardig ingelezen zijn. Ik lees zo af en toe op het forum wat en probeer het maar weer eens uit. Meer wanhoop geloof ik, het idee dat ik iets extra doe. Maar eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat het voor mij iets doet. Maar ja het hoeft maar net die ronde de winnende combinatie te zijn
Tp achter de rug. Van de 9 eicellen zijn er 7 bevrucht. Heb een 8 cellige embryo terug geplaatst gekregen. Nu 2 weken wachten 😒
Wat goed Maryjames! Worden de overige 6 allemaal ingevroren of hoor je dat per post? In ieder geval een mooi aantal bevruchtingen Voor nu breekt een spannende tijd aan! Hopelijk lukt het je wat afleiding te zoeken! Mijn duimen draaien voor jullie dames!!!!
Dank jullie wel meiden. Ik krijg per post te horen hoeveel er ingevroren kunnen worden. Hoe gaat het verder met jullie?