Ik had gisteren af en aan menstruatiepijn. En last van mijn borsten. Vandaag alles weer normaal. Soms wat last bij mij liezen. Voel me al een paar dagen anders maar weet niet waarom. Nog even afwachten wat de rest van de week gaat brengen.
Oeh spannend Patricia! Het klinkt wel goed! En als we je pendels moeten geloven groeit er nu gewoon en j-m tweeling je buik
Ja ben benieuwd. Net brief binnen van umc. Maar eentje in de vriezer Heb je 12 embryo's en dan zo weinig over. Oorzaak moet bij mij liggen want had nu een andere donor. Morgen ff bellen met umc voor uitleg. Ik had nog willen vragen of ze de embryo's met een dag achterstand wel willen invriezen. Weet niet of ze het hadden gedaan. Dat vraag ik morgen ook. Ben er best verdrietig over doe je zoveel moeite. Als deze tweede poging niet lukt dan eerst uitgebreide onderzoeken. Komt daar niks uit dan ander protocol / andere medicatie. Nu maar hopen dat kleintje blijft plakken.
Ik snap je verdriet patricia. Het is balen dat er 'maar' 1 ingevroren is. Maar hopelijk is dat een toppertje. Het lijkt me ook goed om uitleg te vragen. Hopelijk is het deze poging raak! Vraagje over utrogestan. Ik lees overal dat je er veel afscheiding van krijgt. Maar ik merk er zelf weinig van.... Doe ik iets verkeerd? Of heeft niet iedereen last van afscheiding?
Hola! @maryjames, wat leuk dat je al een mini in je buik hebt! Duimenduimenduimen! Van Utrogestan heb ik ook weinig gemerkt qua afscheiding trouwens. @Patricia, klinkt veelbelovend! Ik heb een goed gevoel bij je, ik denk dat je die cryo niet meer nodig hebt @sugarcoated, welkom! Spannend voor jou! Wat de punctie verdoving betreft heb ik een infuus (ben de naam nu ff kwijt) gekregen maar ik heb echt bijna alles gevoeld... kort maar krachtig. Ik weet al dat ik volgende keer een prik in mijn bil krijg omdat er problemen waren om het infuus in te brengen (heeft 45 min geduurd!), maar of het dan beter werkt weet ik niet... En wat de supplementen betreft plak ik hier mijn eigen quote voor jou: @Ruubs, hoe voel je je? Hier gaat alles supertraag, ik ben nu cd28 en weet bijna zeker dat ik nog geen eisprong heb gehad. Ik lees dat het wel kan gebeuren in de cyclus na de punctie cyclus. Ik moet wel zeggen dat mijn eierstokken nog steeds een beetje pijnlijk zijn... 40 dagen na de punctie. Ik ga misschien toch het zh bellen en vragen of het wel normaal is. Blergh, dat betekent dus ook dat mijn tp nog verder weg is...
Maryjames wat fijn. Geniet er van. Hoop dat de wachtweken snel gaan en dat je rond de kerst goed nieuws hebt ik had trouwens ook niet veel afscheiding met utrogestan. Heel af en toe. Weet nog dat ik dat ook opgezocht heb op internet omdat ik dacht dat ik wat fout deed. Veel kan je er niet verkeerd aan doen Patricia dat klink erg hoopvol. Ik kreeg ook last van menstruatie gevoel dus ben benieuwd. Dame hoe is het er mee. Al weer vol goede moed voor de volgende poging? Ruubs hoe is het met jou? Voel je je goed??
Ah nee Patricia, dat meen je niet! Kan me voorstellen dat dat een enorme teleurstelling is! Dan lijkt me toch idd ook dat er meer aan de hand is gezien dit nu de tweede keer is. Probeer voor nu vertrouwen te houden in de mini in je buik en later bezig te zijn met hoe verder. Ontzettend moeilijk, maar wie weet flikt deze mini het um wel! Maryjames ik heb idd wel veel last van afscheiding, althans meer het spul dat terugkomt dan afscheiding zelf! Anniko dat is wel een lange cyclus dan, jakkes! Voel jij je eisprong zo goed of heb je ook testen gedaan! Nou hopen dat ie snel wil gaan springen, kan me voorstellen dat je ook vooruit wilt! Hier nog niet echt hoop, maar vooral angst. Wil die spanning niet meer. Wil die teleurstelling niet meer! Maar ja we hebben geen keuze...ik hoop maar voorzichtig op drie maal is scheepsrecht, maar geloven doe ik het niet.
Ruubs hoe is het daar? Heb je nog een keer de clear blue gedaan? Hopelijk lukt het je nu om te genieten!
Maryjames: nu in de spannende wachtweken! En heel fijn ieuws dat er 7 bevrucht zijn! Wanneer mag je testen? Patricia: hoe voel je je vandaag? Inderdaad wel gvd als je van de 12 nog maar 1 geschikt is voor de vriezer. Hopelijk blijft deze mini plakken! En anders idd aandringen op extra onderzoeken. Voor deze icsi poging startte ik met 15 eicellen en uiteindelijk zitten er momenteel nog 4 in 2 rietjes in de vriezer, het is een echte afvalrace helaas... Ruubs: nog de cb gedaan? Dame: ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat dit jouw ronde is!!
Net gebeld met umc. De afgevallen embryo's hadden op dag 3 al 1 of 2 dagen achterstand. En zijn daarna niet verder gaan delen. Ik had nu een andere donor dus daar ligt het niet aan. Als deze ivf poging mislukt maar eens uitgebreide onderzoeken. En als daar niks uitkomt andere medicatie/protocol. Umc weet ook niet hoe het kan en waren zelf ook verbaasd. Ik ben er zelf verdrietig onder doe je zoveel moeite. En dan blijft er zo weinig over. Nu maar extra hard duimen dat dit kleintje blijft plakken! Want van die cryo verwacht ik niks.
Ik heb erg droge slijmvliezen. Mond, neus en ogen. Geen idee wat dat is. Vannacht en vanmorgen weer pijn bij mijn baarmoeder / blaas. Net boven je schaamhaar zeg maar hihi En ben moe. Verder voel ik weinig. Nog 1 week wachten.
Nou Patricia, klinkt goed hoor! Droge mond en ogen heb ik namelijk ook! En in de week/weken van de innesteling voelde ik ook heel duidelijk mijn onderbuik steeds. Spannend zeg! Lieve dames, alles gaat hier goed hoor! Afgelopen zaterdag gaf de cd 2-3 aan. Heel fijn om te zien! Vanochtend een kv en de teststreep was donkerder dan de controle haha. As zaterdag wil ik 3+ op de cb zien en dan geloof ik het wel haha al denk ik dat het pas echt wordt als echo goed is. woensdag moeders voor moeders dus daar heb ik wel zin in! Ik denk aan jullie en duim als een gek! 2016 moet het voor ons allemaal worden! ♡
Vanochtend fm 1 gehad op cd8, follikel is al 16 mm! Morgenochtend terug om te kijken of deze dan 18 mm is. Als dat zo is, dan morgenavond pregnyl, maandag ontdooidag en dinsdag de eventuele tp! Hopen en duimen dat er ieder geval 1 goed uit de vriezer komt!! Dame: hoe ging jouw fm? Ruubs: fijn dat alles goed gaat! Maryjames: dat is idd nog wat daagjes tellen, maar dat is zo voorbij!
Boh jaloers goldfishie! Fijn dat het zo snel gaat! Hier op cd 10 pas 12,5mm. Moet vrijdag terug en dan is de verwachting vh weekend pregnyl. We gaan het zien.