Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    FM2 ging goed vanochtend. Follikel was 1 mm gegroeid en vanochtend 17 mm (gister nog 16 mm). Morgenavond pregnyl, dinsdag ontdooidag en woensdag bellen of ik onze mini mag ophalen! Spannend!

2. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat goed goldfishie, spannend weer!!

Vandaag voel ik me niet zo goed. Heb een opgezet gevoel in mn buik, beetje misselijk ook. Komt denk ik door de utro bolletjes.

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Yesss goldfishie! Fijn meis! Hoe ervaar je deze nieuwe poging?
    Ik merk dat ik er voor het eerst heel dubbel in sta! Blij met weer een nieuwe kans en voorzichtige hoop, maar ook angst voor de spanning en teleurstelling!
    Op naar woensdag en de kleine mini!

Maryjames ben even kwijt hoeveel dpo jij nu zit? Wie weet is het wel een goed teken! Ik had nooit bijwerkingen van de utro!

4. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies hoeveel dpo ik ben. Vandaag is 7 dagen na punctie en 4 dagen na tp. Tp was op dag 3 na punctie. Ik ga er vanuit dat het door de utro komt, heb gelezen dat het een bijwerking kan zijn. 9 december mag ik pas testen, duurt nog te lang!

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Maryjames: ik werd altijd heel moe van de utro, maar nooit misselijk van geweest.

Dame: het voelt wel goed en prima zo. Eigenlijk nog een beetje met verbazing hoe snel het tegenwoordig gaat. Ik ben eigenlijk wat langere cyclussen gewend, tussen de 30-40 dagen normaal. Dus dan is 27 dagen ineens een meevaller! Ik denk dat het voor mij pas spannend gaat worden op de dag dat ik hoor of het ontdooien goed is gegaan. En daarna de wachtweken nog.

Ik heb al zoveel teleurstellingen gehad dat ik daar intussen al aan gewend ben. Als het rood weer komt, dan val ik dieper maar ik kan ook weer sneller opstaan om verder te gaan.

Na deze ronde moeten we een verplichte pauze houden, omdat de afdeling in het ziekenhuis in de kerstvakantie dicht is. Komt ook wel lekker uit en dan in het nieuwe jaar weer een nieuwe kans!

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Tjee goldfishie..gewend aan de teleurstelling....het wordt tijd dat daar eens verandering in komt!!!! Ga super hard duimen dat dit jouw (en natuurlijk ook mijn) ronde gaat worden!!!!

Hoe is het met jou Patricia? Voel je je nog steeds anders?

Als ik goed reken maryjames zat je gisteren dus op 7 dpo en vandaag op 8 dpo. Dat is wel de innestelperiode! Maar idd bijwerkingen van het een of ander kan niet uitgesloten worden helaas. Hoe voel je je vandaag?

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik voel erg weinig. Alleen moe en nog steeds een verstopte neus. Gisteren en vandaag wat kort lontje. Maar dat kan ook van de spanningen komen. Omdat ik zo weinig voel maakt mij dat erg onzeker. En ben ik bang dat ik niet zwanger ben. Maar voel/merk ook weinig van een aankomende menstruatie. Ik wil niet eerder testen. Dan krijg ik misschien tuurstreepjes en dat is ook killing. Nog 4 dagen / nachtjes.

8. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Spannend hoor patricia! Nog een paar dagen volhouden hihi

Zelf voel ik vandaag ook niks, voel me gewoon goed. ik merk wel witte vlokjes in mijn urine, maar dat zal denk ik door de utro komen.

9. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    brief van het ziekenhuis ontvangen. 5 embryo's ingevroren ☺

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Maryjames: wat fijn!! Weet je ook in hoeveel rietjes?

Patricia: nog even volhouden die laatste daagjes!

Dame: alvast heel veel succes morgen bij je fm, hopelijk is je follikel mooi gegroeid en kan de pregnyl worden ingepland!

11. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Goldfishie ja 5 rietjes, maar wat betekent dat eigenlijk?

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Heej dames,

Als geen ander weet ik hoe zeer je bezig bent met iets of juis niets voelen. En grappig dat juist ik dit nu zeg: maar het zegt allemaal niets (binnenkort mogen jullie mij daar weer van overtuigen ;) ) Maar jullie zagen afgelopen ronde bij mij, meende van alles te voelen en toch niet zwanger. Het blijft spannend en ik duim voor jullie!
    Maryjames die witte vlokjes heb ik idd ook van de utro.
    En wat goed 5 eskimootjes :) dat is in ieder geval een rustgevend vooruitzicht mocht deze poging mislukken.

Morgen idd tweede meting en ga er eerlijk gezegd vanuit dat er een planning gemaakt kan worden. Houd jullie op de hoogte!

13. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wat een spannende tijd voor veel dames zeg. Ik hoop voor iedereen op positief nieuws. Maryjames wat een goed nieuws!! Dame s6 morgen ben benieuwd en zal duimen voor je.

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wel iets voelen of niets voelen in vergelijking met andere vrouwen heeft helemaal geen zin. Iedereen is anders, heeft een ander lichaam en voelt de dingen anders. In vergelijking met jezelf zegt het natuurlijk wel weer veel, al kan je lichaam je vaak goed voor de gek houden.

Dame: natuurlijk gaan wij jou in jouw wachtweken ervan overtuigen dat het allemaal niets zegt! ;)
    Hoe is de fm gegaan?

Maryjames: wat fijn dat ze alle 5 apart in een rietje zitten! Bij het VU betekend dat, dat ze allemaal goed genoeg van kwaliteit zijn om apart in te vriezen. Maar je hebt ook ziekenhuizen die standaard alle cryo's apart invriezen. Je moet maar zo denken, je hebt na deze nog 5 kansen om zwanger te raken. Maar ik hoop dat je van deze al zwanger raakt!

Nienie: 15 weken alweer, wat ga je snel!

De pregnyl zit er weer in en ik ga weer op 1 dpo starten met de utro. Wordt nu beetje voor beetje weer spannend.

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Vanmorgen rood/roze bloed bij het afvegen. :( Ik was er al bang voor. Gisteren was die rare vermoeidheid en mijn verstopte neus al veel minder. En buik en borsten begonnen op te zwellen. Misschien doe ik straks een test. Alleen heb al nodige gedronken. Dus moet ff kijken.

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ja inderdaad goldfishie het gaat echt super snel. Vandaag even na de verloskundige. Woensdag avond ineens bruine afscheiding niet veel maar toch was het er. Volgende dag was het wel weer weg maar toch hoop onzekerheid. We zouden eigenlijk pas maandag gaan maar mijn vriend heeft gebeld en we konden even tussen door. Aahh aicitrap ik hoop zo op een positieve test vanmiddag. Mijn duimen draaien.

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Test net al gedaan. En die bleef wit. Ik test zondagochtend nog een keer met ochtendurine. En als die wit blijft stop ik met de utro.

Ik heb ook geen hoop dat de cryo goed uit de vriezer komt. Dus ik ben al het rondkijken voor een second opinion. Ik wil eerst uitgebreide onderzoeken voor ik een 3de poging ga ondernemen.
    En ik ben in dubio of ik mijn zorgverzekering ga aanpassen. Ik moet 20 euro per maand meer betalen als ik een uitgebreider pakket wil. Maar geen idee of er überhaupt een 4de poging gaat komen in 2017 en of ik die wil. Want als een 3de poging weer maar 1 embryo en 1 cryo oplevert vind ik een 4de poging gewoon niet zinnig. Ik zit ook te overwegen om alleen een 3de poging te doen in 2017 en dan even pauze te nemen. Lastig.

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Aaah Patricia jakkes roze/bruinverlies. En dat icm een (nog) witte test geeft niet veel moed! Hoeveel dpo zit je nu? Pfff meis wat een onzekerheden weer. En steeds weer die dilemma‘s waar je over na moet denken! Wanneer houdt het eens op he! Ik geef je groot gelijk dat je eerst verder onderzocht wilt worden. Is het buitenland geen optie? Misschien handig met kiezen van een verzekering om ook daarnaar te kijken?

En nienie jij ook al wat bruin. Gelukkig ben je de 12 weken al gepasseerd, anders was het helemaal eng! Maar kan me voorstellen dat het ook na die 12 weken nog spannend is! Gelukkig was alles goed! Hebben jullie niet ook nog even tussen de beentjes gespiekt ;)

Hier was de tweede fm goed. Althans een traag ei deze maand, hij was nu 16mm, had hem wel groter verwacht. Maar maakt ook niet heel veel uit, want de aanmelding voor de tp is gedaan :) Morgenavond pregnyl en zaterdag 10 dec de tp! Op naar weer spanning en sensatie en dat zo vlak voor de kerstdagen!

19. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @patricia wat balen zeg :( ik leef met je mee!
    @dame: wat fijn dat de datum tp al bekend is! nu kun je naar 10 december toe leven, spannend weer!
    @goldfishie: voor jou schiet het ook weer een beetje op he!!
    @nienie: dank je wel. voor jou was het ook weer even spannend met het bruinverlies he, gelukkig ben je de kwetsbare weken al voorbij. jij moet nu vooral lekker genieten!

zelf vind ik dat de eerste wachtweek best snel is gegaan. ben benieuwd hoe ik het volgende week ga ervaren. ik mag officieel pas 9 dec testen en ik ga proberen om me ook echt aan die datum te houden. ik voel ook helemaal niks, behalve vermoeidheid en dat komt van de utro. dus blijft spannend

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zit nu op dpo 14. Aangezien ik zondag niet wil menstrueren gebruik ik vandaag en morgen de utro maar gewoon nog. Vorige keer werd ik ook exact 2 weken na de punctie ongesteld.

Deel Deze Pagina