Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Fijn dame gelukkig een datum. Hahahaha inderdaad weer spanning rond de kerst. Ja gelukkig was alles goed. Het was allemaal heel snel hoor het is verder ook niet opgemeten ofzo. Dus tussen de benen spieken was er niet bij hahahaha maar wel blij dat we het hartje hebben horen kloppen. Waarschijnlijk een ader die geknapt is waar door het is gaan bloeden. Gelukkig.

Spannend hoor maryjames hoop dat de aankomende week net zo snel gaat voor je. Ik vond de 2e week wel echt zwaar.

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat goed dat je de eerste wachtweek zo goed en snel doorgekomen bent maryjames! Hopelijk nog zo een voorspoedige week met heel veel geduld. Vind het zo knap dat jullie allemaal netjes met testen wachten! Bij mij is 11dpo zo een breekpunt.

Oeh 14 dpo al Patricia. Eerlijk gezegd denk dat als je zwanger was er nu toch wel iets zichtbaar had moeten zijn. Jeetje meid wat zal de teleurstelling groot zijn. Dikke digi-knuffel voor jou!

Ja ergens voelt het goed die datum, aftellen weer. En heerlijk op een zaterdag :) Ben ik super blij mee, geen gestress op werk met telefoontje afwachten en weer inval regelen! Maarrrr de spanning zal gaan opbouwen en daar zie ik tegenop! Maar ja we kunnen niets anders...hopen dat onze ronde ook eindelijk is aangebroken!

3. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Dame ja ik hoop dat 1.ik het volhou en 2.ik niet eerder ongesteld word. Heb wel vandaag beetje last van maagzuur. Is dat een symptoom😅

Ja fijn dat het in het weekend valt voor je! Dan kun je het ontspannend aangaan. We kunnen inderdaad niet veel anders doen dan hopen dat het raak is voor ons!

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Vanmorgen wakker geworden met een zeer heftige menstruatie. Net medicijnen en ontbijt er in gestopt en zo terug naar bed. :(

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Aaah lieve Patricia, wat ontzettend k#t! Na alle spanning en hoop val je toch even in een zwart gat. En zeker nu je weet dat je maar 1 cryo hebt :( Ik ga superhard duimen dat dat een bikkeltje is! Verder kan ik vanalles tegen je zeggen, maar het is en blijft nu k#t...kruip lekker onder de wol meis! Dikke digi-knuffel!

6. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Aaahhh niet leuk!! Wat kut zeg. Sterkte :( :( :(

7. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend K*T patricia 😔. Veel sterkte

8. Sugarcoated

Sugarcoated Actief lid

9 mrt 2015
    126
    0
    16
    Vrouw
    Randstad
    Ha allemaal, heb denk ik al eens eerder gepost in dit bericht, maar mag ik me officieel aansluiten (als er zoiets bestaat)? Laatste IUI poging is helaas niet gelukt, dus maandag bellen met het ziekenhuis en beginnen met IVF. Ik neem even pauze en, afhankelijk van wachttijd en natuurlijk cyclus, denk ik eind januari of begin februari weer de MMM in te stappen. Nu veel aan het nadenken over het verschil tussen korte en lange IVF procedure, gesprek met artsen hierover, en keuze tussen bij mijn eigen ziekenhuis blijven voor deel 1 en deel 2 in Utrecht, of alles helemaal in 1 ziekenhuis. Genoeg stof tot nadenken, en fijn (?) dat ik even niet meer hoef van mezelf, injecteren, metingen, klinisch gedoe en bijwerkingen. Even mezelf weer zijn, adempauze en begin 2017 vol gas. Zullen we afspreken dat voor iedereen hier 2017 een vet vruchtbaar jaar wordt?! Sterkte allemaal.

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Tuurlijk mag dat. Gezellig en welkom! Dat vind ik inderdaad een hele goeie. 2017 word hem voor iedereen!! Geniet van de rustpauze. Altijd fijn even lekker niks ;)

10. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Welkom sugercoated en jij ook veel sterkte!

De laatste paar dagen word ik steeds met een hele doge mond wakker. Komt dit ook door de utrogestan? Ik word ook sinds een paar dagen steeds wakker in de nacht en her duurt dan wel een paar uur voor ik weer in slaap val, zo vervelend!

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Patricia hoe is het vandaag met he? Denk aan je meis!

Balen Sugarcoated dat jullie laastste iui mislukt is. Welkom bij de ivf-club! Het wordt een spannende tijd, maar hopelijk met uiteindelijk een mooi resultaat. Wat heerlijk dat je even een pauze neemt, zeker zo rond de feestdagen! En laten we het hopen, ik zeg het niet meer hardop, dat 2017 ons jaar mag worden!!! Geniet van je mmm-loze weken en stel gerust je vragen hier...genoeg ervaringsdeskundigen hier ;)

Hier is de pregnyl weer een feit sinds gisteravond. Het aftellen naar volgende week zaterdag is begonnen. Spannend weer zeg!

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    #1132 aicirtap, 4 dec 2016
    Laatst bewerkt: 4 dec 2016
    Ik denk dat je zwanger bent maryjames. Hihi. Lijkt mij stug dat alles door de utrogestan komt.

Ja het gaat redelijk. Je moet je toch weer bij elkaar rapen en doorgaan. Gisteren hele dag onder dekentje op de bank door gebracht. Huis is een bende hihi. Komt morgen wel weer. Gisteren fijn gebeld met mijn tante. En iets minder fijn met mijn moeder maar dat ben ik gewend.
    Ik ben blij dat ik vrijdag een afspraak in gent heb gemaakt voir februari. Morgen even nog iets uitzoeken mbt verzekering. En met mijn eigen ziekenhuis bellen voor cryo terugplaatsing. Ik wil niet weer de stress met ovulatietesten dus ik ga vragen of er een andere oplossing is.

13. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop het van harte...nog 5 dagen wachten voor ik mag testen.

Patricia kun je niet ipv ovulatie testen fms laten doen? Dat is ook wat duidelijker en minder stressvol dan zelf ovu testen te moeten doen.

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Zie jou berichtje nu pas maryjames! Maar ik herken deze bijwerkingen niet van de utro! Zouden heel goed symptomen kunnen zijn :) Wat zegt je gevoel? Toen ik kort zwanger was had ik geen symptomen, maar wel het gevoel dat ik positief zou testen.

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    In idd patricia in het ziekenhuis follikelmetingen laten doen. Kost wel wat tijd, maar dat weegt waarschijnlijk niet op tegen de stress!
    Je hart luchten is altijd fijn, ff die emoties ventileren! Wat jammer dat je met je moeder niet goed kunt kletsen. Heb je niet zo goede band met haar of is dat een persoonlijke vraag?

16. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Lichamelijk voel ik niet veel eigenlijk; beetje gevoelige borsten af en toe. Ik probeer positief te denken en hoop op een positieve test. Maar dat deed ik ook gedurende de 4 mislukte iui pogingen. Kan niks anders doen dan afwachten helaas!

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - nee de band is niet geweldig. We zijn erg verschillend. Met mijn vader al ruim 7 jaar geen contact. Ik kan heel goed met mijn tante, zus van mijn moeder, vinden. Heel apart. Zelfde humor, zelfde interesses, etc. Mijn tante is soms wat apart maar ik heb daar geen moeite mee.

18. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen hoe is het met jullie vandaag?
    Vannacht en vanochtend beetje menstruatie gevoel helaas. Ben nu wel minder positief...2de wachtweek is wel moeilijk door te komen

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ mary - menstruatie gevoel zegt niks. Nog 4 dagen! Weet niet hoeveel dpo je nu bent en of je dag 3 of dag 5 tp had?

Ik ziekenhuis gebeld. Moet gewoon ovulatietesten bestellen. En ze werken met die dure van clearblue. Gaat er weer 35 euro van mijn maandbudget af grmbl. Ik had eens gehoop dat het klaar is met de kosten. Krijg de neiging die testen gewoon bij de belastingdienst op te gaan geven.

20. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 12 dpo denk ik. 23 november had ik punctie en ik 26 november de tp, dus op dat 3.

Wat jammer dat ze geen fm doen zeg! Clearblue is ook zo duur he! Het is helaas niet anders...

Deel Deze Pagina