Als je eerder wilt testen zou je best 7 december kunnen testen. Alleen even een slag om de arm houden met wat je ziet. En dan de 9de nog een keer testen. Ik werd beide keren 2 weken na de punctie ongesteld.
patricia ik hoop dat ik tot vrijdag kan wachten met testen hihi. maar als dat niet lukt dan ga ik denk woensdag een testje wagen, mocht ik dan niet al ongesteld zijn geworden.
Maryjames dat menstruatiegevoel kan ook iets positiefs betekenen! En ik denk idd ook dat je 12 dpo bent! Je zou zelfs nu al positief kunnen testen, maar je bent wel nog voor nod! Woensdag 14 dpo zou zeker wat te zien moeten zijn! Ik stuur je wat kracht om te wachten met testen, maar begrijp hartstikke goed als je al eerder test! Nogmaals mij lukt het niet, ik had al lang getest Wat vervelend Patricia dat ze geen echo's willen! Hebben ze ook gezegd waarom niet? En clearblue is idd duur, maar misschien wel weer beter dan streepjes kijken. Daar word je vast ook onzeker van. Kun je anders niet eerst streepjestesten doen en zodra deze donkerder worden overstappen op de clearblue? Hier vandaag de eisprong als goed is en vanavond weer starten met de utro. Stapje voor stapje komt de tp in zicht! Godfishie hoe is het daar met de spanning?
Ik ga straks alvast testen kopen. Denk dat ik woensdag ga testen 😅 Spannend hoor dame! Zaterdag is dan de tp toch?
Lichtelijk irritant dus, dit. Ik heb de afgelopen dagen wat roze en bruinverlies gehad. Zoals altijd, vanaf een paar dagen voor NOD, en dan het echte werk. Ik zit nu op 14 dagen na inseminatie, en het is nog niet doorgezet. Ik denk eraan straks, als ik thuis ben, er toch een test tegenaan te smijten. Ik reken nergens op (behalve dag de rode duivels gewoon verlegen zijn deze maand, zucht) maar redelijk gekmakend is het wel.
En nog getest sugarcoated? Herkenbaar vh roze/bruinverlies. Voor mij ook altijd het game-over teken,maarrrrr het kan wel! Genoeg vrouwen mét en die toch zwanger waren! Ben benieuwd!
Ik lees af en toe even bij om op de hoogte te blijven. Elke keer hoop ik positieve berichten te lezen.. Ik denk aan jullie hoor lieve dames en ik blijf keihard duimen voor jullie allemaal!! Hele dikke knuffelx
Wat balen sugarcoated! Vaak klopt je gevoel wel, maar hoe leuk was het geweest als je verrast was geworden! Nu eerst maar genieten van je rustperiode en dan met nieuwe energie starten met ivf! Knuffel voor jou! Thanks Ruubs! Hoe gaat het verder met jou? Hoe verschillend onze werelden in korte tijd kunnen worden....maanden geleden begonnen we hier met kletsen en zaten we in hetzelfde schuitje! Dezelfde onzekerheden, dezelfde vragen. En nu jullie zwanger en voor mij nog steeds een onzekere shit! Hoop dat je er van kunt genieten en dat je de mmm snel kunt vergeten!
Ja bizar hè lieve Dame, trek je het nog? Zou zo graag iets voor je doen als het kon... Toch kan het echt ineens zo zijn, al snap ik (en weet ik) hoe lastig dat voor te stellen is. Ik leef echt onwijs met je mee!! En die onzekerheid blijft helaas.. Natuurlijk ben ik heel blij, zo ver zijn we nog nooit gekomen maar echt genieten is er nog niet bij. Zit onze mini op de juiste plek? Klopt het hartje wel? De dagen tot aan de echo kruipen voorbij.. Ik denk dat als je eenmaal in de mmm zit je je onzeker voelt totdat je je kleine in je armen hebt. (Deprimerend vooruitzicht he meiden, sorry!!!) Maar ik ben onze mini en jullie verplicht positief te zijn en zoveel mogelijk toch te genieten! Heleboel liefsxxxx
Met momenten gaat het, met momenten voel ik me echt down en wanhopig! En ja eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat het ooit nog zo gaat zijn! Alsof mijn lijf niet wil of zwanger kan zijn! Zelfs kant en klare embryo's blijven niet zitten. En veelal is het de 1e of 2e tp raak bij meiden, daarna vaak weer een lang traject. En eigenlijk wil ik dat niet meer! Heb natuurlijk voorzichtige hoop, want anders is het niet vol te houden, maar ook veel angst! Ben bang voor de spanning komende wachtweken, maar nog meer voor weer een teleurstelling. En wat dat betreft is dit wel een beetje een beladen ronde: de laatste kans om (wetend) zwanger kerst te vieren, het jaar uit te gaan en nog op het randje op mijn 34e mag bevallen van mijn eerste! kind! Maar lieve Ruubs ik kan me goed voorstellen dat die eerste weken ook reuze spannend zijn! En hoe moeilijk het is om je lichaam te vertrouwen nadat het je zo lang in de steek gelaten heeft! Je vertrouwen zal vast gaan groeien met de tijd en ik zal duimen voor een mooi groeiende mini op de juiste plek! Ik heb er een goed gevoel bij!
@ dame - herkenbaar. Twee keer een top embryo in de buik. En zelfs dat gaat niet goed. Vandaag weer erg verdrietig en ben zo moe. Ik stel mij er op in dat de cryo niet door gaat. Stukje zelfbescherming. En december is gewoon een kut maand. Vloek niet snel sorry. Maar hij had niet gehoeven van mij en het mag snel januari zijn. Agenda voor komende 2 weken redelijk vol gepland. Want van thuis zitten wordt je ook niet happy. Als cryo tp mislukt dan misschien nog zwanger het jaar uit. Maar ik zal in 2017 dan ook niet bevallen. Ik word over 4 maanden 37. Pfff. Ik hoop zo dat ze in Gent een reden vinden. Er knaagt al langer iets. Maar kan er de vinger niet op leggen.
Ow ruubs zo herkenbaar. Je wilt zo graag genieten maar toch blijf je bang. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog steeds heb. Het vertrouwen groeit per week maar toch is er een stukje onzekerheid omdat je al zo vaak teleur bent gesteld door je eigen lichaam. Ik heb dat wel onder schat denk ik. Voel je je voor de rest goed? Dame we blijven hopen en duimen draaien. Maar ik begrijp dat je je zo voelt. Je moet het allemaal maar weer opbrengen elke keer. Dikke knuffel Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten s6 nog even. Hoop snel op goed nieuws ow en die menstruatie pijn komt me zo bekend voor hahaha bij mij was dat juist een goed teken 1
Patricia ff een dikke knuffel voor jou meis! Kan me zo goed voorstellen hoe jij je moet voelen! En dan te bedenken dat jouw situatie nog veel ingewikkelder ligt dan de onze! En meis diep respect dat je dit allemaal alleen doet! Ik hoop echt van harte dat de cryo een toppertje is en zo niet denk ik dat je er heel goed aan doet naar Gent te gaan! Er lijkt bij jou toch iets meer en ingewikkelds aan de hand te zijn! Heb je al een afspraak gemaakt? Gewoon doen meis! Je kunt hem altijd weer afzeggen, maar dan sta je in ieder geval op de wachtlijst! Lieve Nienie en Ruubs, meiden dat klinkt nog behoorlijk onzeker en dat kan ik me goed voorstellen! Als je niet zwanger bent klinkt zwanger zijn zo rooskleurig. Maar meiden wat gun ik jullie ontspanning en genieten na de lang weg die ook jullie afgelegd hebben! Hoop echt dat er een moment komt dat je de angst zo goed als los kunt laten! En mijn duimen draaien voor mezelf, voor anderen die nog zwanger willen worden, maar ook voor jullie hoor! Dat er mooie en gezonde mini's groeien en geboren mogen worden!!!!
@ goudvis - mijn duimen draaien @ dame - bedankt! Ik heb 17 februari een afspraak in Gent staan. Ik weet tussen half januari en begin februari of cryo gelukt is dus nog ff de tijd. Alleen nog ff uitzoeken. Normaal ga ik aan de lucrin maar misschien is de pil ook een optie. Nog ff navragen.
Patricia: ik heb vrijdag 16 december een intake afspraak in Gent gepland staan. Ik kan je daarna vertellen hoe het was. Heb jij al de vragenlijst gekregen die je ingevuld moet meenemen? Wij hebben voor de nacht ervoor een hotel geboekt, leek ons makkelijker ipv vanaf hier naar Gent rijden. Mijn man en ik denken ook dat er ergens iets mis moet zijn, maar dat ze niet weten wat het is en kunnen het ook niet vinden. Wij weten ook nog steeds niet aan wie of wat het ligt en dat is soms best lastig om ermee om te gaan. Patricia: idd dikke respect voor jou dat je het allemaal alleen doet!