Spannend weer goldfishie! Hoe laat word je morgen gebeld? Mijn duimen draaien voor je! Patricia ik hoop dat het allemaal mooi op elkaar gaat aansluiten en je snel geholpen gaat worden. En nog belangrijker dat ze vinden wat er mis gaat! En maryjames morgen een testje wagen?
Dame, ik snap dat dit een beladen ronde is. Zwanger het jaar uit is natuurlijk op dit moment het mooiste dat er is. Ik gun het je enorm! Bedankt voor je lieve berichtje. Goldfishie, spannend morgen! Succes! Ik duim!! Maryjames, voor jou ook spannende week lees ik. Zou zoooo super zijn!! Nienie, had jij nier deze week weer een echo of geslachtsbepaling oid? Staat me iets van bij!
Jeetje maryjames wat ontzettend knap! De ene keer dat mij dat lukte was de keer dat ik kort zwanger was! Voelde geen testdrang omdat ik het gevoel had positief te testen. Dus wie weet meid...voel je het (onbewust) aan! Hopen dat ik deze ronde geen testdrang krijg, dat is vast een symptoom hihi!
Klopt ruubs aankomende zaterdag hebben we een echo. Ben echt benieuwd. Zelf echt geen idee dus blijft het echt een verrassing. Jij hebt volgende werk echo toch?
Succes vandaag Goldfishie! Aaaah super Nienie, dat schiet echt zooo op super leuk! Ik volgende week woensdag (ein-de-lijk!)
Succes met nog even wachten goldfishie! Ik herinner me nog hoe spannend ik dat vond! Ik duim voor je en hoop dat je straks een eskimootje mag gaan ophalen!!!!
@dame: ik hoop dat het een goed voorteken is! ik wil gewoon niet teleurgesteld worden, vandaar dat ik het gewoon nog even afwacht. @goldfishie: wat geweldig nieuws, gefeliciteerd!
Nu de wachtweken in en afwachten maar. Ik hoop het zo! Dame: jij vanaf zaterdag ook op het wachtbankje! Maryjames: nog steeds niet getest?
@ goldfish - jij had er toch 2 in 1 rietje zitten? waren ze beide goed ontdooit of niet? en als ze beide goed ontdooien plaats je ze dan beide terug? succes met de wachtweken!
@goldfishie succes met de wachtweken! Hopelijk over 2 weken een positieve test! Nee heb nog steeds niet getest! Ik ga vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Dat is ook mijn officiële testdatum van het ziekenhuis
Maryjames: dat je zo goed kunt wachten! Hoop ontzettend dat je vrijdag twee stepen op je test hebt!! Patricia: ja, in dit rietje zaten er 2. De ene ontdooide goed en deze heb ik nu terug, de andere was matig van kwaliteit en is weggegooid. Degene die ik nu terug heb is zelfs nog van betere kwaliteit dan die van vorige maand!
Nou broeden maar goldfishie! Ik kom je zaterdag, hopelijk als ontdooien goed gaat, vergezellen op het bankje Wanneer mag je testen vh ziekenhuis? Ben wel even benieuwd wat jouw ziekenhuis over de kwaliteit verteld? Bij mij zeggen ze nooit zoveel. Maryjames hoeveel dpo mag je vh ziekenhuis testen? 16 dpo? Dan zou vandaag je nod zijn toch?! Nog steeds geen tekenen van een ongi? Hoe is het met de symptomen?
@ goldfish - wat fijn dat er 1 goede bij zat! Nu hopen op een mooi kerstkadootje! Hopelijk komt dame er snel bij en dondert maryjames er niet af.
@goldfishie ik hoop het ook! @dame: ja vrijdag is 16dpo. Echt symptomen heb ik niet. Alleen droge mond 's nachts en bij het wakker worden. En nu heb ik een apart gevoel, soort van ongie maar niet helemaal. Ben bang dat utro menstruatie aan het tegenhouden is...nog 2 nachten dan testen! Hopelijk jij zaterdag een mini in je buik!!!!
Nou maryjames dan is vandaag 14dpo en nog geen bloed dat geeft in ieder geval moed! Nog twee nachtjes!