Ik heb wel even een mini rouwproces doorgemaakt. Het voelde net als de 2 vroege miskramen Ik gebruik lucrin ivm endometriose. Om te zorgen dat de omgeving schoon en rustig 2x maand depot lucrin. Moest eigenlijk 3 maar dan kom ik in de rotmaand december uit. Dat wilde ik niet en januari vind ik te lang duren. Mooie aantallen dames!
Jeej dames wat een goede aantallen Fijn zo een goede eerste fm! Hebben ze ook iets gezegd over de kansen dat ze doorgaan groeien of misschien weer krimpen? Kan me herinneren van iui dat het pas wat zekerder werd vanaf 14mm! Ruubs meen dat ze bij ons punctie doen vanaf 17mm, is er een reden dat ze bij jullie bij 20 mm doen? Patricia, wat ontzettend zuur! Eerlijk gezegd is dat wel mijn angst in dit traject! Het is opgedeeld in zoveel stappen die goed moeten gaan...spannende periode! Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt meis! Ik heb tr voor maandagmiddag een afspraak gemaakt voor een fm. Zal waarschijnlijk dus minder zeggen dan jullie metingen, kan immers nog veel gebeuren, maar voor mijn eigen gemoedsrust vind ik het wel prettig! Fijn weekend dames!
Geen idee wat de reden is dat ze het met 20 doen.. Hij vertelde mij dat ze vanaf 12 mm officieel pas meetellen. Dus dat verschilt ook al haha
Dat is inderdaad een goeie dame82 ik had er namelijk ook 2 van 9 vroeg me inderdaad vanmiddag af of die wel of niet mee doen😏 En hoeveel er inderdaad mee doen. Bij mij zei ze vrij weinig jammer had het zelf moeten vragen maar helaas niet over nagedacht. Bij ons doen Ze het vanaf 18mm dacht ik. Heb jij aankonden woensdag eerste echo?
Ik gok dat, net als bij iui, het een kwestie van afwachten is wat de kleinere follikels gaan doen. Of de hogere hoeveelheid hormonen moet er van invloed op zijn. Ik had eigenlijk de eerste meting woensdag, maar heb gevraagd of dit ook maandag mag. Merk dat ik de grote hoeveelheid hormonen toch wel spannend vind en dus liever al eerder kijk..het ziekenhuis vindt dit prima.
Hoe is het hier dames?! Ik weet niet zo goed of ik nu al iets voel of nog niet? Lijk af en toe een iets gespannen buik te hebben, maar van de andere kant ben ik natuurlijk ook gefocused op wat ik voel en heb ik het idee iets te moeten voelen. Morgen eerste meting, spannend! Ben benieuwd of er al net zoveel te zien is als bij jullie, het is namelijk cd 10 en sd 8 voor mij. Verder heb ik weer wat sufs...ik ben een echte denker hoor! Maar de zaadkwaliteit van mijn vriend is oke, maar niet top en uitgerekend deze week is het zo warm! Ben beetje bang dat de temperaturen het zaad geen goed gaan doen...zou dat kunnen? Of is dit een beetje ver gezocht
Nog veel last van de certrodide? Ik snap ondertussen wat Patricia bedoelde met een buik vol eieren. Vol sinds een paar dagen echt druk op mijn onderbuik. Vooral na het spuiten een paar uur lang en als ik bijvoorbeeld op de bank plof is het even gevoelig. Spannend morgen Dame!! Hoe laat heb je de afspraak? Ik vind het ook altijd lastig met het zaad. Houden jullie mannen er rekening mee? Die van mij niet zo en daar kan ik soms vreselijk van balen. Gister een leuke BBQ gehad en hij weet ik veel hoeveel bier gedronken en ik braaf aan het alcoholvrije. Ik snap het wel, maar het voelt zo oneerlijk.. Vorige week had hij 'stiekem' een sigaretje gerookt en toen was ik wel echt kwaad, nee eigenlijk meer onwijs teleurgesteld. Dat zal hij net snel meer doen, haha! Ik wil hem ook niet opleggen dat hij niks meer mag drinken, maar iets meer rekening zou fijn zijn.. En wat je zegt over het weer, kan me inderdaad ook voorstellen dat dat het zaad niet goed doet..
Go herkenbaar van de bbq😏 Vannacht ruzie gehad met vriendlief over het alchohol gebruik. Meneer was dronken en opstandig dus geen gesprek mee te voeren. Ik snap soms niet waarom het voor hem zo moeilijk is om te stoppen met drinken als je iets gewoon heel graag wil. Waarom zouden wij er wel alles voor over moeten hebben en hun niet. Maar goed dit blijft een discussie puntje. Hoelaat hebben julliede echo dame en ruubs??
Fijn dat er mooie aantallen eitjes waren vrijdag op beide echo's! Hopelijk groeien ze goed door. Wat betreft alcohol gebruik.. Ik vind het het minste wat een man kan doen, stoppen met roken en alcohol drinken. Of in ieder geval ernstig minderen. Als het tijdens de iui's nou top zaad was met alcohol en roken is het misschien wat anders.. Maar wij zitten in het traject ivm verminderde zaadkwaliteit, en hier wordt echt geen tot nauwelijks bier meer gedronken. Tijdens de iui vonden wij radler af en toe nog wel prima, gewoon bier dronk hij al niet meer. Maar nu we met ivf gaan starten drinkt hij de weken voor de punctie echt niet meer. Gelukkig ook op zijn eigen initiatief, maar had er anders ook echt wel een punt van gemaakt. Moet je kijken wat je als vrouw allemaal moet doen
Dat is ideaal Izie! Echt fijn zo'n man! Ik herken helemaal wat je zegt Nienie. Dat hebben wij ook vaak! Wij hebben om 16.45 uur de echo. Onze gyneacoloog heeft dienst in een ander ziekenhuis maar komt speciaal voor ons nog terug! Heel fijn!
15.00 ben ik aan de beurt! Ben echt nieuwsgierig! Voor jullie komt de punctie wel dichtbij nu he...hoe vinden jullie dat? Met beetje 'geluk' voor mij eind deze week ergens...weet eigenlijk niet hoe dat met weekend zit of ze dan ook punctie doen?! Morgen maar eens vragen! Mijn vriend drinkt eigenlijk nog gewoon, maar niet heel veel! Ik heb hem een tijdje aan de zinkpillen gezet, maar dat is eruit geslopen, hij vindt het langzaam wel goed geweest, terwijl ik denk zet nog even door voor ivf. Dus ja ook hier wel irritatiepuntje...als zaad echt min is krijgt hij dat wel te horen! Weten jullie wat een goede zaadwaarde voor ivf is?
Bij ons doen ze het wel in het weekend. Ik hoop dat we woensdag mogen. Ben dan vrij dus komt wel fijn uit. Heb er zin in, al klinkt dat gek. Gewoon een fijn idee dat we dan weer een stapje verder zijn. Vind dat spuiten wel lang duren nu.
Inderdaad Izie mijn man heeft ook geen top zaad vorige keer te slecht voor iui en ivf ik vind inderdaad dat dat het minste is. Wat fijn dat jullie daar beide zo in staan wou dat ik dat ook had. Hoop dat ie het nu begrepen heeft. Veel s6 morgen dames hoop dat er morgen weer goede berichten zijn😁. Ik heb ook echt wel zin in de punctie ben vooral de decaptyle zat ben het al vanaf 8 aug aan het spuiten en vind het echt klote spuiten. Bij ons doen ze het ook gewoon in het weekend ben echt benieuwd!!
Ben jij nog steeds decapeptyl aan het spuiten? Ik moest dat maar een week. Gek idee dat het overal zoveel verschilt. Succes Nienie en Dame morgen. We horen het wel weer!
Wat goed dat jullie er al zin in hebben, ik ben vooral heel zenuwachtig! Hoop dat er morgen mooie follikels te zien zijn en ik er ook een beetje zin in krijg! Jullie morgen ook succes dames!
Wat raar dat die mannen alcohol drinken. Er is een duidelijke relatie tussen alcohol en de spermakwaliteit. Jammer dat ze er zo mee omgaan. Kijk ik maak gebruik van een donor en weet ook niet of hij de dag voor zijn donatie een nachtje heeft zitten doorhalen in de kroeg. Daar moet ik maar op vertrouwen hebben.