Dame: ik mag op 16 dpo testen van het ziekenhuis. dat is op maandag 19 december. Maar ik denk dat ik in het weekend ervoor ga testen. Ik vind het niet zo fijn om het op een werkdag te moeten doen. Hopelijk mag jij zaterdag ook weer op het bankje! Maryjames: vandaag is 15 dpo, superspannend!!
@dame &goldfishie: het wordt nu wel spannend inderdaad. Nog 1 nachtje! hoe voelen jullie je nu? @patricia & anniko: hoe gaat het met jullie?
Ja het gaat wel. Af en toe nog een moeilijk/huil momentje. En ben verder erg moe, maar heb ook een volle agenda. Ik had afgelopen maandag met mijn verzekering, zilveren kruis, gebeld ivm vergoedingen voor buitenland. En tja dat ging niet zonder huilen. De medewerkster probeerde mij te troosten en ik had het idee dat het haar raakte op 1 of andere manier. Ligt er net een kaartje van zilveren kruis met haar naam er op. Ze wenst mij veel sterkte / succes en hopelijk binnenkort een positieve uitslag. Erg bijzonder.
Wat bijzonder Patricia. Ik geloof inderdaad dat dat niet heel gebruikelijk is! Dat was in ieder geval iemand met inlevingsvermogen en wie weet heeft ze het ooit zelf meegemaakt! Super lief in ieder geval! Ben je ook nog wat wijzer geworden mbt de vergoeding in het buitenland? Een second opinion daar blijft ook nog altijd door mijn hoofd spoken! Maar of we het echt gaan doen, gezien het ziekenhuis hier ook toegezegd heeft eventueel verder te onderzoeken. Pfff ieder jaar dat verzerkingsdilemma weer! Maryjames hier complete rust nog en probeer er van te genieten. Want hoe zeer ik me iedere keer voorneem om me echt niet gek te laten maken, als het embryo eenmaal in mijn buik zit blijft daar niets van over. Want dan meen ik weer vanalles te moeten voelen en voel weer niets bladibladibla! Morgen ontdooidag, maar vertrouw er op dat er zeker 1 van de 6 in eerste instantie mooi ontdooit. Zaterdag vind ik spannender, want is die ene ook mooi blijven doordelen!? Maar wat dat betreft durf ik nog positief te zijn, dat moet goed komen! Jij morgen testen! Spannend. Ben je vrij of moet je het voor werktijd doen? Op de een of andere manier heb ik echt het gevoel dat je positief gaat testen! Goldfishie hoe is het the day after? Nog zen? Of heb jij net zoals ik meteen symptoomstress?!
Umc zorgverzekering heeft ook een contract met UZ Gent. Dus je hoeft niks voor te schieten en wat ik begreep wordt alles vergoed. Dat is erg fijn. Ik denk dat ik naar umc overstap en dan pakket 3 neem. Dan wordt een 4de poging vergoed. En zag dat je t/m 31 januari je aanvullende verzekering kon veranderen. Dus mocht ik dan wel weten dat ik zwanger ben kan ik hem altijd aanpassen. Ik heb mijn ziekenhuis ook nog niet op de hoogte van gesteld. Maar hopelijk snappen zij mijn keuze dat ik een second opinion wil. Of ik daadwerkelijk daar een poging ga doen is afhankelijk wat er uit de onderzoeken komt.
@patricia: dat vind ik ook erg bijzonder! Heel lief! ik heb voor 16 dpo een heel licht positieve test... ben er erg onzeker van, over een paar dagen maar weer testen.
Dat is in ieder geval al een goed begin toch! Spannend Maryjames! Snap dat je liever nu direct een knaller had gezien.. Heb je een foto?
Nee de camera van mijn telefoon doet het niet!!! ik heb de kruidvat 2v5 gebruikt. ik ga het gewoon afwachten. ons ziekenhuis doet volgens mij geen bloedtest. ik heb vanmiddag een belafspraak, dan vraag ik het wel voor de zekerheid na
Ik denk als je om een bloedtest vraagt, dat je die gewoon krijgt hoor! Dan heb je veel sneller duidelijkheid en voor een ziekenhuis is dat een kleine moeite. Knap dat je zoveel geduld hebt, haha
ik ga er wel om vragen dan, hopelijk kan ik vanmiddag dan al daar naartoe. geeft me toch meer rust. ik ben in ieder geval al blij dat het geen witte test was...hopelijk zal de test mooi oplopen
Oeh maryjames wat spannend! Dit vraagt idd om een foto, jammer,hadden we mee kunnen kijken! Kun je niet via gsm van je vriend doen? Maar een ding is zekerp 16dpo een streepje is geen pregnyl meer! Of het een goed streepje is kunnen we helaas niet voorspellen. Ik hoop echt dat ie mooi gaat oplopen! Weet je al of je bloedtest mag? Oh meis wat spannend voor je!
Oh dat kan ik vanavond wel proberen inderdaad. Maandag bloedtest! Zeker spannend, had net beetje lichtrozig slijm gespot...😔
Een streepje wat goed maryjames!! Begrijp dat je liever een duidelijke streep hebt. Ben erg benieuwd naar je test. Vergeet niet dat sommige heel laat positie testen. Hoop het zo voor je. Anders zondag nog een test doen dan moet hij wel iets opgelopen zijn. Mijn duimen blijven draaien voor jullie!!