Hmm ik snap je twijfel, maar de streep is wel duidelijk te zien. Fijn dat je maandag een bloedtest hebt! Tot die tijd zou ik (elke dag) zelf testen om te kijken of hij oploopt. Ter vergelijking... ik had toen op 16dpo een knaltest en een hcgwaarde van 172... Super spannend meid!
Nou ik vind hem echt wel duidelijk hoor. hahaha ik dacht echt een vage streep maar meis je hoeft niet eens te turen ik zou inderdaad ook elke dag testen al is het alleen maar voor je eigen gevoel. Voorzichtig gefeliciteerd. Hoop dat je snel positief nieuws krijgt.
ik durf niet eens meer te testen. ik wacht denk ik maar tot maandag met testen, danmoet er wel een duidelijker streep zijn mocht het goed zitten
Dat is in ieder geval een duidelijk streepje meid! Ik denk dat niet zo zeer de dikte iets zegt, maar wel hoe de oploop gaat zijn! De een zal vast duidelijker testen dan de ander op 16 dpo. Je hebt geen tuurstreepje, dus als ze op gaan lopen zit het vast goed! Dat het rete spannend is begrijp ik goed! Ik zal nog wachten met je feliciteren totdat je iets zekerder bent!
Ik vind het echt al een duidelijke tweede streep! Anders zondag of maandag nog een testje doen en daarna de uitslag van de bloedtest afwachten, dan heb je echt duidelijkheid. Ik duim nog steeds voor je! Hopelijk gaan je testen oplopen, spannend!!
Oh sorry mijn bericht was echt niet vervelend bedoeld. Het laatste wat ik wil is je onzeker maken!! Het is zeker een mooie en duidelijke test! Denk idd ook dat het per persoon verschilt hoe snel het oploopt. Ben zelf gewoon voorzichtig geworden denk ik. Sorry en succes met testen en bloedtest maandag ♡
Bedankt meiden. Het blijft spannend inderdaad. @ruubs heb jouw bericht zeker niet vervelend opgevat hoor!! @goldfishie hoe voel jij je nu na de tp? @dame al zenuwachtig voor morgen??
Nee een meisje Veel plezier nienie, lijkt me heel bijzonder om te gaan horen wie er nu in je buik groeit! Gaan jullie het anderen ook vertellen of blijft het geheim? Hier eerlijk gezegd nog niet zenuwachtig! Zal morgenvroeg wel anders zijn en al helemaal na de tp zelf! Poeh, nog steeds gemengde gevoelens!
Hallo lieve dames. Het is inderdaad bijzonder haha. Vannacht echt onrustig geslapen en gedroomd dat het een jongen is. Gisteren nog overtuigd van een meisje hahahaha jep ruubs chineese kalender gekeken en die zegt een jongen. Heb jij stiekem al gekeken?. 10 over half 1 echo spannend. Dame ik wil jou heel veel s6 en plezier wensen vandaag. Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten. Wij gaan je die verschrikkelijk wacht weken weer door helpen en hoop dat voor jou geld 3 maal.is scheepsrecht. Ik vind je in iedergeval een topper. Weet dat ik veel bewondering voor je heb dat je het elke keer maar weer doet. Duimen voor je!!!!
Nienie: heel veel plezier!! Dame: heel veel succes vandaag, hopelijk heb je straks een hele mooie mini bij je!!
Succes vandaag Dame! Op naar een prachtige mini! Nienie, haha moet je nagaan hoe druk je er dan mee bezig bent in je hoofd! Ik heb gister samen met mijn schoonzus gekeken (die ook zwanger is) en zouden allebei een jongen krijgen.. haha ben benieuwd Nienie! Ik kom vanmiddag weer even spieken!
Vanochtend stipt om 6.20 wakker, wekkertijd, maar die stond uiteraard niet aan op zaterdag! Had meteen een heel onrustig gevoel in mijn lijf! Het killing wachten op dat ene telefoontje is weer begonnen! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte! Nog ff duimen draaien! Thanks voor je lieve woorden nienie! Een topper voel ik me absoluut niet, maar hoop van harte een topper in mijn buik geplaats te krijgen Jij heel veel plezier!!!! Goldfihie is het bij jou op het wachtbankje? Onder control?
Dankjewel dames!! En dame ik vind jou wel een topper!! en straks ook een topper in je buik hahaha 2 toppers ik wacht in spanning met je mee
Jaaaaaaaaaaa, de embryo is goed ontdooit Wat een spannend moment is het toch. Maar gelukkig mogen we om 13.40 onze (hopelijk) topper ophalen! Goldfishie verwarm je het bankje ff voor me