Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jaaahh super dame geniet er van😉

2. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @dame super!!!!

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame hoe was het? Welkom op het wachtbankje. Mijn duimen gaan heel hard draaien!! Vanaf wanneer mag je testen net voor de kerst??

Wij krijgen een jongen!!! Dus ruubs de chinese kalender klopte bij mij😍😍😍😍 alles zag er tot nu toe goed uit dus wij zijn heel blij

4. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat leuk, gefeliciteerd nienie!!

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat gaaf nienie! En ik had het kunnen weten, want ik gok altijd fout ;)

Plof ik zit weer op het wachtbanje. Nog niet helemaal lekker moet ik bekennen. Het is een morula en dat verbaasde mij. Bij de verse tp hadden we een morula die was 3 dagen oud. Vorige tp een 5 daagse blastocyste en nu dus weer een morula?! Dat kan volgens mij niets anders betekenen dat deze achterloopt. Positief is dan wel weer dat ie in zijn eigen tempo wel goed doordeelt. Het ziekenhuis was tevreden! Ik probeer het los te laten, maar ben zo een denker! Vertrouwen is wederom het codewoord! 23 dec mag ik testen!

6. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Heb vertrouwen inderdaad! Nu de wachtweken zien door te komen, altijd een uitdaging hihi

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dame: Er liggen kussentjes op het wachtbankje om het zo relaxed mogelijk te maken! Ik hoop het zo voor je, voor ons beide trouwens! :)

Maryjames: morgen nog een testje? Hopelijk is die dan donkerder!

Nienie: wat leuk zeg, een jongen! Gefeliciteerd! :)

Ruubs: jij volop aan het aftellen? Ik duim voor een mooie echo!

8. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Geweldig Nienie, lijkt me hartstikke leuk een jongen!!! (Meisje ook, daar niet van haha)

Dame, geweldig dat je een mooie mini aan boord hebt. Snap dat het balen is dat het een Morula is, maar probeer inderdaad vertrouwen te hebben. Fijn dat je het net voor kerst weet. Jij zit vast op een roze wolk met kerst! Nu eerst broeden!
    Gezellig samen op het bankje met Goldfishie!
    Inderdaad aftellen tot de echo Goldfish. Lijkt een eeuwigheid te duren zeg! Nog 4...

Maryjames op naar een prachttest morgen en een zeker gevoel! Ik gun het je enorm!

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou fishie ik gun het ons ook zooooooo! Deze mini's moeten het um gaan flikken! Duim duim!

Maryjames succes morgen en wel even je test komen showen he!

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Succes dames op wachtbankje!

11. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb niet getest vandaag, morgen ga ik testen!

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje meid hoe doe jij dat toch!? Jij hebt echt een engelengeduld en een ijzersterke wil! Ik zou nooit zo lang kunnen wachten! Mijn duim draaien nog altijd voor je!

Hier af en toe een testje om pregnyl te volgen! Vorige ronde op 10 dpo/12dgn na pregnyl getest en toen een licht streepje, waarvan ik dus niet weet of het nog pregnyl was! Deze ronde wil ik er iets mee zicht op hebben, maar het eigenlijk ook wat loslaten. Dat klinkt tegenstrijdig he, maar op de een of andere manier geeft dat testen mij soort van rust. Ik ga me ook niet verzetten en doe wat goed voelt!
    Door de morula moet ik ook nog eens 1 dpo minder ver rekenen dan mijn cyclus, gezien deze een dag achterloopt. Vandaag dus pas 5 dpo ;)

Goldfishie bedankt voor de kussentjes, dat geeft net wat meer comfort! Hoe voel jij je meis?

En Patricia en Anniko hoe het met jullie dames? Anniko kom je de pauzerondes een beetje door? Nog even en je gaat naar Polen he! En patricia af aan het tellen naar de second opinion?

13. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Knap maryjames. Ik zou het ook niet kunnen. Maar nog steeds niet ongesteld dus ik denk dat die morgen echt wel knalt hoor ;).

Moeilijjk het dame. Is inderdaad wel handig om te testen. En je moet doen wat goed voelt. Hoop dat je dit jaar een geweldige kerst hebt. Mijn duimen draaien.

14. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @dame ik heb in het verleden altijd overmatig getest hoor hahah maar dit keer wilde ik het anders aanpakken omdat het testen (de witte testen) mij alleen maar stress opleverde.
    Je moet doen wat goed aanvoelt! Ik blijf voor iedereen duimen!

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hier gaat wel ok. Ik merk wel dat ik chaotisch en onrustig ben. Val ook slecht in slaap s avonds. Ik weet niet of het komt door mijn drukke agenda of iets anders... Aan de ene kant vind ik de drukte wel fijn, dan vliegt de tijd tenminste. Deze week nog een redelijk volle week. Volgende week iets rustiger vooralsnog. Ik vind het wachten ook wel weer moeilijk. Want als de cryo niet ontdooit of tp mislukt. Dan nog tot half feb wachten tot de afspraak. En als ik wel weer 3 maanden lucrin moet wordt het pas mei voor ik weer verder kan. Pfff.

16. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Succes vandaag Maryjames! Ik denk aan je!!

17. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    De test van vanmorgen. Clearblue geeft ook zwanger 2-3 aan. Vanmorgen bloedtest gedaan, uitslag krijg ik vanmiddag

Bijgevoegde bestanden:

18. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Gefeliciteerd!!!! Geniet er van ;) ;)

19. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Hoi lieve lieve meiden!

@Maryjames, WAAAT! Dat is ontzettend leuk, gefeliciteerd! Geniet ervan! Hoe voelt het?

@Ruubs, ik heb je zeker al gefeliciteerd, ik weet het niet meer. Hoe voel je je? Je eerste echo is er bijna!

@dame, ik duim voor je! En dank je wel dat je nog steeds aan me denkt :) Inderdaad, woensdag ga ik al naar Polen! Kan niet wachten :)

@aicirtap, ontzettend kut dat het de laatste keer niet is gelukt, maar deze keer gaat het wel lukken, je weet het wel, toch? :*

@nienie, gefeliciteerd met een jongen! Hebben jullie al leuke namen verzameld? ;)

@goldfishie, duimen duimen duimen!

Hier alles rustig. Ben toch een beetje klaar met wachten! Gelukkig ben ik 6 dagen geleden eindelijk ongesteld geworden (cyclus van 37 dagen of zo!), nu nog even deze cyclus afwachten en hopelijk begin januari kan ik mijn cryo tp cyclus beginnen :)

Dikke knuffels voor iedereen en zijn mini's en cryo's ;)

20. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    dank jullie wel meiden! het voelt nog erg onwerkelijk moet ik zeggen. ik voel ook nog helemaal niks, nu afwachten op de uitslag van de bloedtest en op naar de eerste echo.

Deel Deze Pagina