Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd lieve meid! Geniet ervan!!! Super dat de cb 2-3 aangeeft, dan heb je in ieder geval een hcg boven de 200!!

Dankjewel Anniko! :D

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jaaaaaaa maryjames, een dikke gefeliciteerd meid! Wat sluit jij het jaar top af :) Geniet er van! Wat zal dit goed voelen en zo beloond na al dat afwachten!!!!
    Ps wat fijn om te lezen dat je niets voelt (geen krampje,plopje,steekje,echt niets?) Dat geeft de burger moed ;)

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ maryjames - gefeliciteerd! en op naar een echo met een knipperlichtje.

4. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden!!!Na ruim 3 jaar eindelijk een positieve test. Bloedtest is binnen, waarde is 402 dus dat zit goed voor nu. @dame nee voel echt helemaal niks!

5. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @anniko wat fijn voor je dat je woensdag naar Polen gaat! Geniet lekker van je vakantie!!

6. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Super mooie waarde meid! Meteen eerste echo ingepland?

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Maryjames: gefeliciteerd!! :)
    Mooie waarde en mooie test!! Supernieuws!!

8. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!!!
    @ruubs ja begin januari 1ste echo.
    @dame en goldfishie hoe gaat het op het wachtbankje?

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat goed maryjames dat de bloedtest in orde is, maar had ook niet abders verwacht na je testen! Hopelijk lukt het je om er ook al beetje van te genieten!

Hier gaat het wel oke op het wachtbankje. Probeer gedachtes wat los te laten, maar af en toe overvalt de angst me weer. Bang voor de teleurstelling en de bubbel 'ik zou zwanger kunnen zijn' die gebarsten is! Maar tot nu toe iets meer rust al dan de vorige keer.

10. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Gefeliciteerd maryjames. Fijn om te horen dat de waarde goed zijn. Geniet er van!!

Anniko geniet jij lekker van je vakantie. Eff verstand op 0. Hahaha jongens naam is echt moeilijk. Mijn man en ik zitten met namen nog niet echt op 1 lijn. Meisjes naam hadden we al wel hahahaha.

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ niene - ik vind een meisjesnaam juist lastiger. Hihi. Jongensnamen heb ik een heel lijstje met een top 3.

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Haha echt. Pff wij vinden het echt lastig. Gelukkig hebben we nog even;)

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier ook een meisjesnaam makkelijker dan jongensnaam! Voor een jongen zouden wij ook meer moeten brainstormen! Maar eerst maar eens zwanger worden...

Anniko veel plezier meid in Polen! Lekker genieten en in januari weer er tegenaan!

Goldfishie hoe is het daar op het bankje!? Hier echt een golfbeweging van oke tot zeker weten dat het mislukt is. Voel soms niets en soms drukkend gevoel. Maar weet door vorige ronde dat het echt allemaal niets zegt. Mijn lijf kan me ook foppen. Morgen nog een keer pregnyl testen en dan wil ik proberen te wachten tot volgende week woensdag ofzo!

Ruubs morgen spannende dag voor jou! Hoe laat mogen jullie! Duimen voor een mooi knipperlichtje! Ik heb een goed gevoel bij je!

14. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @ruubs veel succes en plezier mogen!
    @dame al die emoties ook hè. ..ben benieuwd of je het kan volhouden tot volgende week woensdag. Ik denk dat het je ook meer rust geeft als je niet elke dag test.
    @goldfishie hoe is het met jou?
    @anniko veel plezier en hopelijk kom je opgeladen terug!

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh maar heb niet iedere dag gestest hoor maryjames! Zonde van al die testen. Maar ben wel nieuwsgierig wanneer pregnyl uit mijn lijf is, vandaar nog een testje!

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Anniko: veel plezier in Polen!

Ruubs: succes bij de echo, hopelijk een mooi knipperlichtje!

Maryjames: wij vinden jongensnamen veel lastiger. Meisjesnaam ligt voor ons al vast sinds september 2013 en deze vinden we nog steeds heel mooi.

Dame: ik probeer er zo open mogelijk in te blijven staan. Bij de verse tp voelde ik van alles, maar dat bleek een misnesteling. Bij de vorige cryo tp voelde ik niets en bleek toen ook niet zwanger. Dus eigenlijk geen peil op te trekken. Dus dan maar proberen neutraal te blijven, hoe lastig ook, want je wilt toch van alles voelen. Maandag is nod op 16 dpo, maar ik wil in het weekend gaan testen. Dat voelt fijner dan doordeweeks.

17. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #1257 Ruubs, 14 dec 2016
    Laatst bewerkt: 14 dec 2016
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ben nu al op van de zenuwen, dat gaat nog wat worden. Vannacht zelfs gedroomd dat we om 13 uur in het ziekenhuis waren ipv 11 uur en dus geen echo kregen maar een preek dat we nu al geen geschikte ouders waren. Man man man haha

Hier ook een hele lijst meisjesnamen en maar een paar jongensnamen. Onze namen liggen wel al een paar jaar vast. Moet iets heel geks gebeuren als dat nog veranderd, haha.

Anniko, veel plezier in Polen!

Dame en Goldfish, mijn duimen draaien heeeel hard voor jullie! Gun het jullie zo!!

18. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ruubs heel veel plezier na het kijken naar je mini baby;) geniet van dit bijzondere moment!!

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Yes Ruubs jouw dag! Het lijkt me zo dat het na vandaag nog echter wordt allemaal! Super spannend natuurlijk ook, ik duim voor een mooie echo! En hopelijk kun je gaan genieten van dit bijzondere moment, de eerste ontmoeting met jullie mini :)

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ruubs: hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina