Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ja inderdaad ruubs vind het zelf ook wel lang hoor vind vooral die naalden zijn heel naar. Inderdaad appart dat het allemaal zo erg verschilt. S6 morgen dames ik zal duimen!!

2. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Nou genoeg eitjes alleen blijven er ongeveer 9 tot 10 over die bruikbaar zijn. Ze groeien wel iets langzamer dan verwacht dus woensdag weer terug voor echo!! Hopelijk vrijdag dan toch echt de punctie!

3. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Wat fijn, mooi aantal zeg!! Wel jammer dat je nog even geduld moet hebben.. Maar voor het beste resultaat heb je dat vast graag over!

Hoe was het bij jou Dame?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nienie dat klinkt niet verkeerd toch?! Ik moet woensdag ook weer terug!
    Ik had nu 8 grotere (boven de 10mm) en 6 kleinere (10 of minder). Maar allen nog onder de 14mm en kan het dus nog alle kanten op. Woensdag een tweede meting. Stiekem ga ik ervan uit dat er nog wel wat kleine gaan doorgroeien, ik hoop het althans. Ik kreeg tr wederom het advies om veeeeel te drinken, liefst 2 liter! Ook gaf ze aan dat ik nu last van veel afscheiding kon krijgen, aangezien baarmoederslijmvlies nu ook sneller groeit door de vele hormonen en het teveel wordt weer afgevoerd, haha...ik merkte het idd wel al!
    Verder doen ze hier ook puncties in het weekend..ik denk dat ik ook deze week er punctie ga krijgen....spannend he dames!
    Ruubs hoe ging het bij jou?

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Nee inderdaad zeker niet verkeerd maar moest alleen weer alles om goeien op het werk maar is gelukkig geregeld. Bij jou klinkt het ook goed dame gaat de goede kant op dus. Wel een gerustelling he?

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mooi aantal @ dame. Ze hadden bij mij 9 follikels geteld. En er zaten wat kleintjes. Uiteindelijk toch 12 follikels / eicellen.

7. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #127 Ruubs, 29 aug 2016
    Laatst bewerkt: 29 aug 2016
    Spannend Dame, maar dat klinkt en voelt toch wel al goed!!
    Fijn dat alle metingen zo goed hebben uitgepakt tot nu toe.

Ik had nu 15 eitjes tussen de 16 en 23 mm. Morgenavond Ovitrelle zetten en donderdag de pick up! Dat betekent de terugplaatsing de dinsdag erna, op de verjaardag van mijn man! Dat moet dan helemaal goedkomen! Hij heeft dan wel de nachtdienst, dat komt wel shit uit. Wordt bij ons allebei even een geregel nog, maar zeker de moeite waard (hopen we dan toch)..

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Woehoe de eerste pick-up staat gepland :) Hopelijk volgen wij snel he nienie!
    Hoe voelt dat nu Ruubs nu de datum bekend is? Super mooi aantal trouwens, klinkt als een droompunctie ;)
    Wat een geregel steeds he in die mmm...laten we hopen dat het nu toch echt de laatste keer gaat zijn!!!
    Wat gaan jullie tr aan pijnstilling krijgen?

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dat klinkt bemoedigend :) Ik hoop dat het bij mij ook zo gunstig uitpakt...op de een of andere manier ben ik heel bang dat er opeens teveel zullen zijn, ze blijven zo hameren op dat drinken :) of dat het bij 8 blijft...en dat is natuurlijk ook niet verkeerd, maar beetje meer zou wel fijner voelen!

10. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wat fijn ruubs dat de datum bekent is en wat een mooi aantal😍. Super hoor! Inderdaad dame hoop dat wij woensdag de datum krijgen. Dat klink inderdaad hoop vol aicirtap hoop stiekem dat het er bij mij ook iets meer zijn 9 is best een goede score maar meer is altijd beter😁 Bij ons plaatsen ze het op dag 3 al terug hoe zit dat in de andere ziekenhuizen dan raar dat ook dat weer verschilt

11. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ja fijn gevoel dat de pick up gepland staat. Iets om naar toe te werken. Hij zei wel dat ik er op moet rekenen dag er nog ongeveer zo'n 5 eicellen afvallen.
    Ik heb eigenlijk geen idee wat ik aan pijnstilling ga krijgen.
    Wat betreft de dag van terugplaatsing is het in Nederland volgens mij altijd 3 dagen na de punctie en alleen in België 5 dagen.

Ik word vandaag gebeld hoe laat ik de Ovitrelle moet zetten en hoe laat we donderdag moeten komen. Wel een eng gevoel om de ovitrelle te zetten, de eitjes moeten dan echt nog ff een tijd blijven zitten..

Ja spannend Dame, maar komt helemaal goed! Het ziet er nu al goed uit en kan alleen maar beter worden.

Wel jammer dat we alle drie niet de pick up/punctie op dezelfde dag hebben!

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ruubs sneuvelen er al 5 eicellen tijdens de punctie?! Dat is best veel :( Dat zal voor ons dan dus ook wel gelden. Maar we gaan duimen en hopen dat er genoeg mooie bevruchtingen zullen zijn.

Ja dat was mooi geweest allemaal op dezelfde dag he, maar ik liep al paar dagen achter, dus had dat ook niet verwacht. Wie weet zijn nienie en ik nu wel samen. Wij kunnen nog 'profiteren' van jouw ervaring en als wij moeten heb jij het maar mooi gehad :)

Hier tr, als alles goed gaat, ook een tp op dag 3. Dat is idd wel een verschil met België. Het zal beiden wel goed zijn neem ik aan. Dan hebben we misschien wel allemaal tegelijk een embryootje in onze buik :) van die gedachte word ik wel blij!

13. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hij vertelde mij dat van ongeveer 1/3 de kwaliteit niet goed genoeg is en dat daarna ongeveer nog 1/3 niet bevrucht wordt. Maargoed, dat zijn ook alleen maar indicaties natuurlijk. De 'uitslag' blijft tot aan de dag van de terugplaatsing spannend..

Ja gek idee hè dat we dan een soort van zwanger de deur uitlopen! Wel een heel leuk idee!

14. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Echt spannend hoor. Ik hoorde dat inderdaad ook van een vriendin van mij heeft ook ivf traject gedaan. Vaak vallen er al wat eicellen af omdat ze niet bruikbaar zijn. Daarom ben ik ook zo bang dat ik er met 9 bijna zo weinig over hou maar inderdaad afwachten maar meer kunnen we niet doen. Begrijp dat het eng is na de ovitrelle dat je bang bent dat ze eerder springen. Ik heb sinds eergisteren veel vruchtbaarslijm heb gisteren ook maar even gevraagt of hij niet uit zich zelf kan springen omdat er 3 al groot genoeg waren. Dame hoelaat echo morgen?

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja nienie die angst heb ik ook wel...maar van de andere kant is er maar 1 goede nodig! Kwantiteit zegt niet alles! Daarbij ben ik bang geen verse tp te krijgen als ik ga overstimuleren en wil natuurlijk dolgraag een verse, dat voelt goed. Duimen dus maar.
    Ik ga morgenvroeg naar het inloopspreekuur, dus rond 9 uur! Lekker op tijd!
    Ja die afscheiding is dus waarschijnlijk het teveel aan slijm opgebouwd door de hormonen...ik heb het ook! Wel ook fijn idee dat bmslijmvlies nu mooi dik is...een warm bedje, kom maar op embryootje :)

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Begrijp ik kut is dat he al die onzekerheid😞 Oke lekker op tijd dus. Hoop dat je goed bericht krijgt zal voor je duimen. Hahaha ik schok wel dacht og jeej straks springt hij al vanzelf maar gelukkig kan dat niet zegt de gynaecoloog. Hopen dat we morgen allebei goed nieuws krijgen en dat ook wij ons kunnen gaan voorbereiden op de grote dag. Ruubs s6 vanavond met ovitrelle. Hoop dat dit de laatste spuit is die je moet zetten in dit traject 😉

17. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Heeeel veel succes morgen lieve dames. Ik duim voor goed nieuws en een ingeplande punctie!!
    Ik moet om 22:00 uur de Ovitrelle zetten en donderdag moeten we om 7.15 uur inchecken in het ziekenhuis. Dat wordt een mega vroegertje! Ze vertelde ook dat ik nuchter moet zijn, geen sieraden, make up en nagellak.

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje Ruubs wat vroeg, maar ook wel fijn, dan heb je geen tijd om te stressen! Hmm nuchter dat klinkt bijna als een narcose ;) ben eens benieuwd wat je aan pijnstilling krijgt! Spannend zeg...over twee avonden heb jij het nu heerlijk erop zitten!

19. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    lekker vroeg ben je er optijd weer van af😁😁 spannend hoor ben echt benieuwd wat je ervaring met de punctie is. Dame s6 morgen!!

20. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Punctie staat gepland vrijdag kwart voor 8 aanwezig zijn half 9 punctie. Er doen er 9 mee ee zaten ook nog 10 kleine maar die waren 11 mm dus gaan niet mee doen helaas. Vanavond half 10 ovitrelle. Hoe was het bij jou dame?

Deel Deze Pagina