Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Voor mij geldt dat zeker zo! In het begin ben je hoopvol, je probeert weer iets nieuws. Maar als dat ook weer niet blijkt te werken (tot nu toe) wordt het steeds moeilijker. Wanhopiger. Het eindstation komt ook steeds dichterbij en iets anders dan ivf is er niet meer. De trucendoos is leeg, er valt niets nieuws meer te proberen, dan hopen dat je eindelijk een keer de 6 gooit...
    Daarom hoop ik zoooooo dat Gent ons van het label onverklaarbaar kan afhelpen...hebben we tenminste weer iets om te gaan proberen.

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik weet zo goed hoe de MMM voelt en ik gun het jullie allemaal om snel zwanger te mogen raken. Ik heb er uiteindelijk bijna 4 jaar over gedaan om nu zwanger te mogen raken. Ik hoop niet dat jullie niet zo lang bezig moeten zijn als ik.

De enige tip die ik nog voor jullie heb is wees niet te gestresst, hou vol, hou hoop!! Ik blijf met jullie meeduimen en meehopen!!

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame het voelt echt super goed om zwanger te zijn. Maar toch blijft ik bang, bang dat het ons niet gegund is en dat het als nog mis gaat. Mijn lijf heeft mij 3 jaar in de steek gelaten. En een baby leek nog zo ver weg. Ik weet dat ik het van me af moet zetten maar het blijft moeilijk. Elke keer is er weer iets... 20 weken echo goed!! Dan ga ik denken straks word hij voor 24 weken geboren en dan helpen ze hem niet... soms wordt ik er echt gek van en voor mijn omgeving moeilijk te begrijpen genieten zeggen ze dan!! Ik denk dat ik dit echt wel aan de mm heb over gehouden. Hoop echt voor je dat jij dat niet hebt. Voel me ook best schuldig na de mensen bij wie het niet lukt waarom kan ik gewoon niet genieten :(

Hier 2 foto's van de babykamer:)

Bijgevoegde bestanden:

4. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Ahhh Nienie wat een mooi kamertje, zo gezellig! Leuke meubels ook!
    Ik snap helemaal dat het nog zo onzeker voelt, ik zou hetzelfde hebben! En zeker moet je je niet schuldig voelen meid, wij krijgen allemaal onze kans hoor ;) Just watch us!

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wauw Nienie, wat een mooi kamertje! Ziet er echt super gezellig uit :)
    En meis ik kan me zo goed voorstellen dat heel die mmm toch ook z'n weerslag op het zwanger zijn legt (ben bang dat dit voor mij ook zo gaat zijn mocht ik nog eens zwanger raken). En daar moet je je zeker niet schuldig over voelen! Ik gun je alleen zo om onbezorgd te genieten, maar misschien bestaat dat wel helemaal niet!? Geniet in ieder geval van alle kleine momenten: een goed echo, een trapje dat je voelt, het kamertje inrichten! Over een paar maanden ligt in dat bedje een klein lief mannetje te slapen :)

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nienie: wat een superleuk kamertje voor de kleine! En fijn dat je 20 weken echo goed was! Over ongeveer 120 dagen heb jij een mooi mannetje in je armen!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij hebben gisteren de intake en een echo bij de vk gehad en alles was goed! Mini was goed gegroeid, ligt precies op schema en heeft naar ons gezwaaid! Voelt nog heel onwerkelijk, maar het is zo ontzettend bijzonder! Hoop echt dat jullie dit allemaal mogen meemaken! :)

8. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @Goldfishie wat super dat de echo goed is gegaan! Geniet ervan :)

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - bij ons werd je op een lijst gezet. En vanaf daar werd men opgeroepen. Maar 1 per week is wel heen weinig zeg! In rijnstate zijn het 4 per week.

@ anniko - wanneer heb jij de tp?

Ik heb net maar een paar dagen brugge voor gent er aan geplakt. Hotels in gent zaten vol of waren duur. Dus ik vertrek woensdag al naar Brugge. En dan vrijdag vanuit brugge naar gent. Dat is van deur tot deur een uurtje. En wil mikken op 10 uur in het uz zijn. Dan kan ik eventueel nog rustig wat drinken. Zo even treinkaartje nog boeken.

10. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @aicirtap, spannend! Laat ons maar weten hoe het ging!
    Mijn tp is voor maandag gepland, zondag is ontdooidag en gaan ze mij bellen. Ajjj!

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier ook weer eens wat goed nieuws: we mogen voor een terugplaatsing :) Zouden wij dan echt die ene uitverkorene van de week zijn ;) Vraag me af in hoeverre dingen kloppen hoor Patricia, waarschijnlijk zullen bij ons ook wel wat meer mogen. En de assistente had het over gesimuleerde cyclussen (dus door hormonen overgenomen) maar ik zit in mijn eigen cyclus?! Ze zouden een ander nu paar dagen opschuiven. Maar hoe het dan kan dat ik niet met hormonen ben migen beginnen!? Ach ja maakt ook niets meer uit, we krijgen een tp!

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    O mazzelaar @ dame!
    Het umc utrecht wil graag hormonale cyclussen zei rijnstate. Rijnstate zei dat heeft niet onze eerste voorkeur maar als het umc het wil.
    Ik neem op 16 feb de laatste pil. Bij de eerste cyclusdag progynova. En op 8 maart eerste echo controle.

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou volgens mij is dat ook de bedoeling Patricia, daar had de assistente het ook over. Maar hoe het weer kan dat ik dus niet met hormonen ben begonnen?! Ben niet geïnformeerd! Heb idd wel het idee dat ze het beste met me voor hebben en me matsen. Heb ik ook eens een mazzeltje, maar kan me voorstellen dat het voor jou ook wel beetje zuur is! Het is allemaal zo oneerlijk!

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja had een paar weken eerder fijn gevonden. Mja.
    Als je nou wist dat je geduld beloond wordt....

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh meis dikke digi-knuffel! Kan me je gevoel helemaal voorstellen!

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Anniko: superspannend zeg, ik ga hard voor je duimen!

Dame: jij ineens ook alweer snel een tp! Hopelijk mooi op schema in je cyclus!

Patricia: hopelijk mag jij ook weer snel beginnen of dat de tijd voor je vliegt!
    Dat stomme wachten ook altijd... :(

17. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dames bedankt voor jullie lieve woorden.

Goldfishie wat super fijn een goede echo. Kan je er een beetje van genieten?

Aicircap s6 laat je weten hoe het was?

Anniko war fijn weer een terugplaatsing weer een spannende tijd dus. Ik zal duimen dat ie goed gaat ontdooien.

Dame wat fijn ook voor jou weer een terugplaatsing. Fijn om te horen. Ook voor jou weer een spannende tijd.

Dames mijn duimen blijven draaien voor jullie. Denk aan jullie.

18. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Anniko duim.. duim.. hoop op goed bericht voor jou. Hoelaat bellen ze je ongeveer??

19. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Dank je nienie dat je aan mij denkt! Het embryo is goed ontdooid, morgen om 14:45 een tp, yay! :)

20. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Fijn om te horen gefeliciteerd :) geniet er morgen van!! En zeg hem of haar dat hij wel echt moet blijven zitten;) ik blijf duimen;)

Deel Deze Pagina