Nee pin me er zeker niet op vast hoor. Maar omdat het allemaal nieuw is, is het weer zoeken naar hoe het zal gaan lopen. Komt vanzelf goed, maar vind het wel fijn om een beetje te weten waar ik aan toe ben. Ik heb woensdag op cd 11 de eerste meting. Normaal dan nog bms onder de 7 mm, zal nu ook wel zo zijn. Ben benieuwd! Ja ik bedoelde idd ook eicellen van betere kwaliteit... maar jouw cryo's zijn toch dag 5 als ze terug geplaatst worden? Ik ga super hard voor je duimen dat de cryo goed ontdooit en dat dit een plakker is en dat je heel die mmm voorlopig achter je kunt laten!!!! Anniko jullie al besloten wat jullie doen? Pauze of kom je ons vergezellen op het wachtbankje?
Mijn eskimootje wordt maandag uit de vriezer gehaald en dan dinsdag terug geplaatst. En ze gaan op dag 4 in de vriezer. Dus dan is het 5 dagen oud inderdaad. Jouw meting is vroeg. Hier doen ze het op cd 14.
@Dame woensdag al een meting! Leuk! @Patricia en jij morgen al een tp! Wat gaat het snel allemaal Succes! Hier besloten wij om toch een maand pauze doen. Eeeen wij hebben net een puppy gehaald dus ik heb zeker iets om me ff af te leiden van dit hele gedoe
Jeetje Patricia, het is al heel wat dat je alleenstaande moeder wilt worden en dan moet je ook nog extra gescreend worden. Wat een gedoe zeg... Gelukkig krijg je morgen een mooie eskimo teruggeplaatst! Hopelijk gaat ie vandaag goed ontdooien!! Dame: jij ook alvast veel succes voor woensdag, hopelijk is er dan al een mooie laag te zien! Anniko: aaaah, wat lief een puppy! Wat voor ras hebben jullie gekozen? Hopelijk 1 met een hoog knuffelgehalte! Dus nu druk met zindelijkheidstraining en puppycursus? Hele fijne afleiding!
Nou ik reken er nog niet op fishie. Waarschijnlijk zo een 6 mm, tenminste als ik verloop andere cyclussen bekijk. En zo kan het ook alleen maar meevallen Patricia vandaag ontdooidag...toch ook altijd wel spannend! Meis deze keer moet het gewoon goed gaan. Merendeel ontdooit goed en je hebt al een keer gehad dat het niet goed ging. Ik hoop het zo voor je! Wordt dit ook voor jou de eerste keer tp in kunstmatige cyclus? Anniko wat een verstandig besluit, maar door de puppy wel mischien makkelijker! En wat leuk wat is het voor ras? En hoe heet ie? Die zal vast gaan zorgen voor wat afleiding! Nienie hoe is het met jou meid? Rond en gezond Lukt het genieten al wat beter?
Hoi dames hier gaat alles goed. Nu ik de 24 weken ben gepasseerd ben ik een stuk rustiger. En ja eindelijk geniet ik nu . Woensdag voor jou een echo toch dame? Spannend allemaal weer. Hoop dat je snel op het wachtbankje plaats mag nemen voor de aller laatste keer Spannend aicircap zal voor je duimen!! Anniko ondanks alles geniet toch een beetje van je rust maand. Geniet vooral van elkaar en een maand geen ziekenhuis. En vooral van jullie nieuwe aanwinst. Wat leuk een puppy ook weer wat afleiding. Goldfishie hoe is het met jou?? Al aan het shoppen? Hoop dat je je goed voelt verder.
Patricia ik ben al duimend voor je opgestaan!!! Ik hoop zo op een tp voor je! Volgens mij is ie in ieder geval goed ontdooit anders hadden ze gisteren al gebeld lijkt me... nu nog ff mooi doordelen en dan hup in het broedhuisje! Succes met wachten op dat vreselijke telefoontje en vergeet niet te genieten als je je eskimootje mag ophalen! Nienie wat goed om te lezen dat je geniet Houden zo! Het is zo verdiend na de lange weg die je afgelegd hebt! Is het kamertje al helemaal af? Nog namenstress of zijn jullie er al uit?
Aicircap s6 vandaag. Hoop dat alles goed gaat. Geniet er van. Ja dame het kamertje op is wat kleine dingen na zo goed als klaar. 3 weken terug de kinderwagen van joolz besteld die komt in april binnen. Nu bijna alles in huis.. alleen nog een box en kinderstoel. Wil heel graag die van bloom maar ben er nog niet helemaal uit. De naam is nog wel een dingetje haha ik ben er al over uit man lief alleen nog niet. Dus ben benieuwd
Ik mag om 1420 uur mijn eskimootje ophalen! Ik werd net al gebeld. Ik heb echt even zitten huilen van opluchting en blijdschap. Pfff! Ik had van de week in Gent al een kaarsje gebrand en hier gisteren en vandaag. Hihi.
Oooh, Patricia, wat ontzettend fijn!! Hoop echt dat deze eskimo lekker warm bij je blijft plakken!! Duimduimduim!!
Oh yesssssss, wat super meis! Heerlijk! Geniet van vandaag en nu duimen dat deze lekker blijft zitten
Embryootje is aan boord. Het ging met 9 cellen de vriezer in en het is nu 12 cellen en was bezig om een klompje te worden Nu broeden en duimen voor een plakbeeb!
Wat super goed! Voel de blijdschap met je mee Broeden maar! Wanneer mag je testen? Hoop zo je te mogen volgen...maar op de een of andere manier voel ik deze ronde een sterke angst dat het ontdooien en doordelen niet goed gaat. We hebben nog geen verkeerde ontdooiing gehad, dus die zit er nog wel aan te komen....maar please niet deze ronde! Dat trek ik echt niet! Maar first things first natuurlijk...eerst maar eens een goede echo morgen!
Wat fijn nu lekker broeden en hopen dat hij blijft zitten. Geniet er van! Dame komt vast goed meid. Best wel logisch dat je daar bang voor bent maar het gaat vast goed komen je mag vast ook snel plaats nemen op dat bankje
Volgens mijn schema 14 dagen na transfer. Ik zou volgens mijn normale cyclus volgende week vrijdag moeten menstrueren dus misschien dat ik dan een testje wagen.
@Patricia wat leuk dat je tp gelukt is! Nu goed voor jezelf zorgen Spannend weer! @Dame duimen dat je echo morgen goed is! Wij hebben voor een Golden Retriever gekozen, hij heet Dexter en is nu 8 weken oud. Echt een knuffelbal. Wel een beetje stress want ik wil altijd alles goed doen en er is gewoon zo veel om op te letten. Het is echt net een baby, dus ik heb de laatste 2 nachten korter geslapen, bad hair day, yoga pants, echt een 'verse moeder'
Hahaha anniko ik hoorde dat laatst ook van een collega. Net een baby al die gebroken nachten hahaha. Heerlijk wat afleiding
Aaah wel super leuk Anniko! Wij hebben een kruising golden retriever, asielhondje. Maar die is inmiddels al senior Zijn leuke honden met een lief karakter! En jij kunt nu alvast een beetje wennen aan het moeder zijn Hier vanochtend de eerste meting gehad en tja...ik moet blij zijn, maar vind het moeilijk. Als goed is wordt de tp ingepland en word ik dus gebeld door umc vandaag over hoe en wat. Dat is opzich goed nieuws, maar eerlijk gezegd vraag ik me af of we niet te vroeg zijn. Cd 11 en bms nipt 7 mm. Eerste meting zei ze 6,5, toen ging ze secuurder meten en was het 6,9 mm. Had zo gehoopt op een mooi dik bedje. Het lijkt alsof bij ons alles tip top moet zijn en dit voelt dan als een valse start, terwijl het allemaal gewoon moet kunnen. Ik moet ook proberen te vertrouwen in dat ze weten wat ze doen, maar dat vind ik steeds moeilijker Pfff kan iemand de radertjes in mijn hoofd stoppen!? Moet het loslaten, er voir gaan en vertrouwen.....
@ dame - je zit pas op cd 11 hè! baarmoederslijmvlies groeit 0,5 tot 1 mm per dag las ik ergens, en dan vanaf dag 6 ongeveer. Dus het is volgens mij hartstikke mooi bedje! Ik had op cd 13 8,5. Over 2 dagen is hij bij jou ook ongeveer dit aantal. Ik ga duimen dat je eskimootje goed uit de vriezer komt! Gezellig samen op het wachtbankje
Oh je berichtje doet me goed Patricia Ik zie meteen overal beren op de weg, ben zo onzeker. Maar zoals jij het uitlegt geeft me weer moed! En ik heb idd nog wat dagen tot aan de tp, het bedje kan nog even groeien dus! Je hebt helemaal gelijk! Ben heel benieuwd wanneer het umc ons inplant! Houd jullie op de hoogte!